Loading...
nl

rare verschijning op foto

brug
brug dec 12 '09
is dit n entiteit?.. ik heb dr eigelijk helemaal geen last van ofzo.. ben er ook helemaal niet bang voor.. maar toch, vind t fijn om te wete wat t is. en wat t zou willen. als t uberhaupt iets is. t niet wetende vind ik egt vervelend.
Natalie1986
Natalie1986 dec 20 '09
Ik zat naar je foto te kijken bij de spiegel confusedIk voelde iets aparts alsof ik keihard wilde huilen en mijn borst deed pijn. Nu zit ik dan wel niet echt lekker in mijn vel maar volgens mij is dat niet van mij. Heb je misschien nog meer fotos van die kamer zodat ik me beter kan invoelen?

Liefs natalie
Rainbow
Rainbow dec 20 '09
deze proberen allemaal met ons te communiceren, wees er niet bang voor en laat het gewoon gebeuren, behandel ze met liefde als ze proberen te communiceren
admin
admin dec 24 '09
Misschien is het een weerspiegeling van licht, het licht weerkaatst via twee spiegels, en door je digitale camera wordt dat vertaald in een soort van "oog". Op foto's uit de jaren '70 en '80 waren ook heel vaak van dit soort dingen te zien, wat ze nu "orbs" noemen. Maar dat is een van mijn kant een meer "rationele" verklaring.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki