Loading...
nl

boodschap juist overgebracht?

Ayasha
Ayasha jul 20 '05
Hallo

ik ben nieuw hier, ik heb sinds 2 weken 'mijn' eerste geest gezien.
Ik schrok me rot, heb niet geslapen die nacht en de dag erna heb ik niets anders gedaan dan informatie gezocht, ik voelde wel geesten er voor, en ik voel heel sterk emoties aan, daarbij komt nog dat het me af en toe lukt om 'gedachten te lezen' en ik wéét wanneer mensen iets verbergen (en soms ook wat ze verbergen)

Ik heb die 2 weken hem dagelijks gezien, altijd maar een 'gedeelte' ik hoorde hem eergisteren 'ademen' en ik wì­st dat hij (en vraag me niet waarom ik weet dat het een hij is, maar dat voel ik gewoon) wilde dat ik iets voor hem deed...Ik was super verward en heb GELUKKIG iemand gevonden die me geholpen heeft...Vandaag zei ik plots tegen mijn moeder 'ik denk dat je vader me heeft gevraagd je de groeten te doen, en wil dat ik je zeg dat hij het goed heeft waar hij nu is...'

mijn moeder 'weet' dat ik meer zie/kan dan andere. En ze moest toch even slikken toen ik dit zei...Ik voelde ook meteen wat er in haar om ging (wat voor mij al een gevoel apart was) maar tegelijk voelde ik de druk die op me lag 'wegvallen' alsof hij vond dat ik het goed had gedaan...Ik ben benieuwd of ik hem nog zal zien, hoewel ik denk dat hij ook mijn gids is... (degene die me helpt zei dat hij van middelbare leeftijd is, en dat ik hem kende, beide feiten kloppen voor de vader van mijn moeder)
ik heb degene die me zo vaak geholpen heeft deze 2w eken nog niet kunnen spreken nadat ik dit gezegd heb, dus bij deze: zou ik overgebracht hebben wat hij wilde dat ik overbracht?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 30 '05
Hoi Kath,

Bedankt voor je verhaal. Is je contact de laatste tijd wat verder gegroeid? Ik denk dat de boodschap wel goed is overgebracht. Soms hebben mensen het gevoel nodig dat ze niet alleen ervoor staan. Ik ben trots op je!
Ayasha
Ayasha aug 4 '05
 Quote:
Origineel van nims:
Hoi Kath,

Bedankt voor je verhaal. Is je contact de laatste tijd wat verder gegroeid? Ik denk dat de boodschap wel goed is overgebracht. Soms hebben mensen het gevoel nodig dat ze niet alleen ervoor staan. Ik ben trots op je!
hoezo bedankt voor het verhaal? :)
en contact gegroeit? het contact met geesten is zeker gegroeit! Ik voel niet langer of ze er zijn, nu wéét ik of ze er zijn of niet...Heel raar eigenlijk...Soms...Of eigenlijk altijd...Hebben mensen het gevoel nodig dat er iets is wat hun steund, hoewel mijn moeder niet 100% weet wat ze er van meot denken weet ze ook dat ik zon dingen niet zomaar zeg...Ook ik ben veranderd sinds...Ik voel dat er iets bij me is dat me beschermt, ik voel me veel veiliger en ì¡ls ik dan al bang word lijkt het alsof iemand geruststellend een arm rond me heen legt ofzo waardoor ik mezelf weer kan kalmeren...Zou het?...
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 6 '05
Waarom zou het niet? Je moet de dingen die je weet niet in twijfel trekken. Omdat de meerderheid zegt dat het niet bestaat, is het dan ook niet zo?
Ik vind van niet! Ik weet dat het bestaat en dat is voor mij voldoende. Het probleem is dat het niet zo "bekend" is, en er dus over gezwegen wordt. Kijk zelf maar eens in je vrienden / kennissenkring en bepaal met wie je over dit soort dingen kunt praten, en die je ook nog begrijpen. Dat zijn helaas niet zoveel mensen.

Ik ben blij dat je met het Internet veel makkelijker "gelijkgestemden" kunt berijken ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 23 '05
Reactie van Renate, die blijkbaar niet op reageren heeft gedrukt:

Sinds de dood van mijn oom, 3 jaar geleden, maak ik voor mijn gevoel vreemde dingen mee.
Ik weet nu zeker dat ik mijn oom als beschermengel bij me heb. Maar er zijn een aantal dingen waar ik nog niet zo goed weet om mee om te gaan. De laatste tijd heb ik steeds het gevoel alsof ik door mijn oom gestuurd word. Ik heb steeds de aandrang om mijn vader(zijn broer) en mijn tante (zijn zus) op te zoeken. En telkens als ik bij ze ben, heb ik een enorme aandrang om te gaan huilen. Ik weet niet waarom en hoe het komt.. maar het zijn helemaal NIET MIJN tranen. Ook heb ik vaak in mijn dromen dat er tegen mij gesproken wordt: ZORG VOOR STEF... ZORG VOOR STEF.. Stefanie is zijn dochter, die het sinds zijn overlijden het erg moeilijk heeft met heel veel situatie maar zeker met het verlies van mijn oom. Ik probeer met haar te praten en leuke dingen te doen waarvan ik denk dat het goed voor haar is.. maar de laatste tijd heb ik het gevoel alsof ze zich voor mij blokkeert.
Zelf heb ik het gevoel dat Ome Bert nog een hele hoop dingen te melden heeft en dat ie nog in de familie een hoop dingen heeft af te sluiten. Maar ik kom er maar steeds niet achter hoe ik dit moet doen of wat en wanneer. Het beroerde is dat ik me er een beetje voor afgesloten heb, terwijl ik dit juist niet wil. Als ik me laat sturen wordt ik er bloednerveus van en kan ik mijn normale dagelijkse dingen niet normaal doen.

Heeft er iemands tips hoe ik hier het beste mee om kan gaan?

Groetjes
Renate

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki