Loading...
nl

verschijningen en stemmen

sylvia
sylvia jun 24 '05
hallo,
mijn zoon kwam thuis van boogschieten en vertelde mij het volgende verhaal: hij liep over een bruggetje in amsterdam noord (waar wij wonen)naar huis. op de brug keek hij naar links en zag hij alleen maar water zoals het hoort op een brug, maar toen hij echter naar rechts keek zag hij een witte "wolk" niet een beetje maar echt een hele deken die reikte van het water tot aan de lucht. het was 24.00 'snachts. (mijn zoon is 17 jaar dus vandaar dat hij om deze tijd nog alleen buiten mag)de witte wolk verplaatste zich voor hem en hij begon schimnmen te zien, witte gedaanten met drie zwarte gaten op de plaatsen van de ogen en de mond. dat laatste bewoog zich als of het praatte en hij hoorde stemmen in allerlei talen, nederlands, arabisch, amerikaans, chinees noem maar op. "ze riepen allemaal om mijn hulp", vertelde hij. "allemaal riepen ze "help me""
Hij liep zo snel hij kon naar huis en de "wolk" achtervolgde hem naar de flat waar we wonen. echter bleef de wolk wel buiten toen hij naar binnen ging. hij durfde daarna niet het balkon op omdat "ze beneden stonden te roepen"
hij was echt heel bang, hij wil dit niet omdat hij niet weet hoe en op welke manier ze zijn hulp nodig hebben, en hoe hij zou kunnen helpen. hij is duidelijk daar niet aan toe. later zag hij op de muur in de keuken ook geschreven "help me"
nu geloof ik heilig dat er meer is tussen hemel en aarde, daarvoor heb ik wel bewijzen gezien in onze oude woning en meegemaakt. ik heb er inmiddels mee om leren gaan en ben sinds ik verhuisd ben niet meer bang voor de dingen die ik zie of beleef. mijn zoon echter nog wel. hij zei wel uitdrukkelijk dat de verschijningen wit zijn en volgens mij zijn witte gedaanten of entiteiten het goede. mensen die nog niet weten dat ze dood zijn of niet de weg weten naar het licht. ik heb op de reactie van mijn zoon wierrook in de keuken gebrand en ben er mee langs alle muren, ramen en de deur gegaan. en gezegd dat ze het huis en mijn zoon met rust moeten laten, omdat hij hen niet kan of weet hoe hij moet helpen.ook heb ik de gordijnen dicht gedaan. omdat het stokje wierrook heftig begon te trillen in mijn hand. volgens hem waren de verschijningen toen weg het huis uit. hij heeft wel eens meer van dit soort verschijningen gezien, maar die bleven op afstand. die beschermden hem meer. net als de dames entiteit die in ons huis rondwaart. zij geeft troost hebben mijn dochter en zoon ondervonden. ik heb in zijn slaapkamer een rozenkrans opgehangen en een bijbel in zijn kamer gelegd. ook wilde hij zelf en wierrookstokje in zijn kamer branden wat we natuurlijk ook gedaan hebben. Hopenlijk helpt dit hem. ik weet anders niet hoe ik hem hierbij kan helpen. hij is al depressief door andere oorzaken en heeft het hier heel moeilijk mee.
heeft iemand misschien raad of een idee oe we dit zozuden kunnen aanpakken? hij is erg paranormaal gevoelig maar weet nog niet hierme eomte gaan en wil dit op dit moment ook absoluut niet.
alvast bedankt dat ik in elk geval mijn verhaal kwijt kon.
groetjes sylvia
Delen:
Riaction
Riaction jul 1 '05
Hoi,

Jeetje dit is wel heel erg heftig, heb wel eens zo`n verhaal gehoort maar nog nooit van iemand die er zo dicht bij stond.

Vind het echt vervelend voor jullie allerbij, ben trouwens wel blij om te horen dat u ongeveer weet hoe u met deze dingen moet om gaan. Ik neem aan dat dat wel wat troost zal geven en geborgenheid voor uw zoon.

Het grootste probleem wat ik hier lees en wat ik meestal hoor is de angst.
Dit is in de meeste gevallen een probleem voor beide kanten van het verhaal.
En zo te horen zijn ze in dit verhaal duidelijk te lezen.

Ik probeer altijd iedereen duidelijk te maken om asjeblieft in dit soort gevallen niet bang te zijn. En ik weet dat het moeilijk is, ben er zelf ook namelijk mee bezigom het te leren.

Vind het heel moeilijk om iets te vertellen in dit soort gevallen wat kan helpen. Want heb er zelf nooit iets over gelezen wat een oplossing zou kunnen zijn.

Misschien zou u een persoon (kom ff niet meer op het woord) die geesten naar het licht begleiden raad kunnen vragen, heb er erg goeije verhalen over gehoord en schijnt best goed te werken.

Wat ik trouwens niet uit het verhaal lees is of dat er ook geprobeert wordt met de geesten (zo noem ik ze maar ff) gecomuniceert (hoe schrijf je dat woord ook al weer)wordt?
Ik bedoel niet dat u zoon ze vraagt om weg te gaan, maar of er ook gevraagd wordt wat hun probleem is?
Schijnbaar hebben ze echt hulp nodig, en u zoon stond toch duidelijk heel sterk in contact met hun. Ze achter volgden hem zelfs naar huis, er is duidelijk iets wat zij zeker weten dat uw zoon hun kan helpen. Het is niet dat ze hem aan het pesten zijn of zo iets zo te horen.
Ze hebben echt uw zoons hulp nodig!

Ik hoop hier mee het een beetje opgehelderd te hebben.

Ik zou zeggen hou ons op de hoogte, misschien is er iemand op deze site die hier wel al eens mee temaken heeft gehad en u en uw zoon kan helpen.

Ik wens u en uw zoon in elk geval veel suc6!

Groetjes,

Ria
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 6 '05
Volgens mij bedoel je een excorsist of een geestelijk die aan geestesuitdreiving kan doen. Alhoewel dit meer met bezeten mensen gebeurd.

Ik denk dat wanneer je kan communiceren met een overleden geest, je door deze communicatie ook duidelijk kan maken aan deze geest, dat deze naar het licht moet gaan.

Nog een opmerking voor Sylvia: Krijgt je zoon ook professionele hulp voor zijn depressies? Een spirituele ervaring hoeft namelijk niet altijd een echte spirituele ervaring te zijn, maar kan ook een onderbewuste reactie zijn van bijvoorbeeld onverwerkt verdriet.
Riaction
Riaction jul 11 '05
Hey Nims,

Lang niet gezien.
Ik geloof dat zo`n persoon een licht werker heet. Maar bind mij er niet aan vast.

Klopt je kunt het ook met comuniceren doen...maar weet jij waar het licht is waar die heen moet?

Ik niet, ik geloof ook dat de geesten hun eigen licht moeten vinden maar dat zo`n begleider het makkelijker kan maken, om het de geest te laten zien. Dat gaat met kaarsjes en zo.

Groetjes,

Ria
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 30 '05
Hoi Ria,

Bind mij er ook niet aan vast ;)maar volgens mij is een lichtwerker meer bezig met niet overleden mensen verder te helpen in het pad van de evolutie. Iemand die overleden geesten kan helpen is iig een medium. Ik denk namelijk niet dat het zonder communicatie lukt.

Het licht is voor een overleden geest een kwestie van focus. Richt de geest zich nog op de aarde, dan zal deze niet verder gaan. Is deze focus de andere kant op gericht, zal deze "naar het licht gaan".

p.s. naar het licht gaan moet je niet letterlijk nemen maar meer zien als "verder groeien".

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki