Loading...
nl

Broer ervaring

Faith1988
Faith1988 dec 2 '09
Hallo iedereen,

Mijn Broer had een paar uurtjes gelden iets meegemaakt, ik was net 20 sec weg. Hij liep de trap op en een brommertje, en toen hij bijna boven aan was, hoorde hij iets achter hem beneden op de grond vallen, hij liep weer naar beneden en er lagen 2 oude belgiese munten van 1980 en 1981, op de grond, nou moet ik je eerlijk zeggen dat we bijna een hulf uur met dat ding hebben gelopen achter op de fiets, hij heeft de grondt niet aan geraakt,Veel geschud en noem maar op, het had eerder moeten vallen als er iets bij die brommertje was. toevallig heb ik hem gisteren de zeldemunt laten zien in mijn kamer. Die van mij ligt er nog. ik was er niet bij, hij weet ook wel wat niet echt en wel echt is, Ik twijfel, ik heb er al een paar weken niets gehoord, mijn broer wel, blijkbaar ben ik eng hahaha. Kijk omdat ik er niet bij was weet ik het niet zeker, maar aan zijn kop te zien, geloof ik hem wel.
Groetjes
Delen:
Maryssa
Maryssa dec 3 '09
Spullen die ineens ergens opduiken kunnen worden veroorzaakt door poltergeist activiteit maar het HOEFT niet. Die munten hoeven niet uit de brommer te zijn gevallen wie weet liep / stootte hij ongemerkt ergens tegen aan en vielen die munten toen op de grond. Maar dat is moeilijk om te beoordelen.
Faith1988
Faith1988 dec 3 '09
Yep, dat zei ik hem ook een omdat het ook mijn werk misschine wordt, moet ik heb wel beter van een anderen kant bekijken van misschien...

Groetjes

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki