Loading...
nl

oude bekende paula35 is nu paula38 wie wil!

susie14
susie14 mrt 4 '10
Ik ben wel nog effe heel erg nieuwsgierig...wie nu die persoon is naat je op de 1e foto.

gr. sies
paula39
paula39 mrt 4 '10
Ha die Sies

Heb er nog niemand verder over gehoord,maar ze lezen denk ik ook de andere foto nu

Misschien dat iemand van de lezers het wel gaat vertellen ;-)

Liefs,

Paula
Maryssa
Maryssa mrt 4 '10
Hey Paula!

Dank je wel voor je snelle reactie!

*Die periode van wat slechter voor jezelf zorgen zag ik als iets dat achter je ligt, geweest is.

*Dat hardlopen..ik kreeg jou te zien met zweetbandjes om (zoals in de jaren 80) en heb daar zelf de vertaling naar hardlopen aan gegeven. Maar hardlopen klopt dus niet. Soms zijn ze wat vaag "boven" hahah

*Yep ik bedoelde inderdaad jouw ex toen ik het had over jouw soms scherp uit de hoek kunnen komen. Maar dat punt is dus niet juist.

*Toneel kun je ook kleinschalig doen; het hoeft niet voor een groot publiek. Theatersport zou goed bij je passen omdat je goed kunt improviseren; heel creatief bent in je denken, veel ideeën en invallen hebt. Maar als je het niet ziet zitten gewoon niet doen hoor wink

*Jouw bekken heb ik gevoeld maar niet opgeschreven omdat ik dacht dat het van mezelf was. Dus wel super dat je dat erbij schrijft dan weet ik dat dus voor een volgende lezing.

De lezing is graag gedaan voor je en ik leer weer van de feedback!

Liefs Maryssa
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske