Loading...
nl

Ik wil mijn foto's terug krijgen .. geen reactie.

Maryssa
Maryssa jan 9 '10
Helemaal mee eens Bart. Precious je hebt zelf de vraag gesteld waarom het zo kan zijn dat hij je foto's niet terug stuurt. Dus dan krijg je reacties wat anderen er van denken. Er zit een soort spottende toon in jouw mail...ik vind dat niet erg sympathiek overkomen. Er is namelijk wel energie in gestoken door verschillende mensen hier om je op jouw verzoek te helpen hiermee.
admin
admin jan 9 '10
Oh ik wist niet dat mensen zich gelijk aangesproken zouden voelen. MIjn reactie sloeg op Nathalie, omdat zij zei typte dat ik deze topic open omdat ik wil horen dat hij om mij geeft. Ik had RE gedaan, maar blijkbaar is dr iets mis gegaan en plaatste ik mn reactie in t algemeen.
En daar komt bij, mijn mail is niet spottend bedoelt, het is maar net hoe je de dingen wilt interpreteren.

Groet.
admin
admin jan 9 '10
Ik zie dit antwoord weer als zo een boemerang .. iemand gooit iets uit, het waaiert uit en komt weer terug, net alsof er niets is gebeurd. De gooier staat hier alleen, overtuigd van zijn eigen waarheid, die in de gooi eigenlijk niets mee terug heeft genomen, behalve dezelfde boemerang. Misschien een beetje vreemde beeldspraak, maar je hebt niets begrepen van de twee bovenstaande antwoorden. Het gaat er niet om of iemand zich aangesproken voelt: mij staat de manier zoals je hierboven geantwoord hebt niet aan. En hoe iemand dingen interpreteert? Daar zou ik zelf ook nog eens naar kijken.
Maryssa
Maryssa jan 9 '10
Quote:
Precious:haha grappig zoals mensen hier altijd dingen voor je proberen in te vullen.

Zoals ik je lees richt je je hier niet op 1 persoon Precious..
Natalie1986
Natalie1986 jan 9 '10
Origineel bericht van: Precious
haha grappig zoals mensen hier altijd dingen voor je proberen in te vullen. Maar goed dat was helemaal niet de reden van dit topic.

Ik heb inmiddels mijn fotos terug, keurig op de post gedaan.

Groeten.


Ik probeer niks in te vullen maar zo kwam het op mij over op dat moment.. Waarom zou je anders dan zo'n topic openen?
Maar als dat niet het geval is denk ik dat je wel beter weet hoor!

Liefs Natalie
admin
admin jan 9 '10
Boemerangs? Ik zeg wat ik wil en wanneer ik het wil en als jou dat niet aanstaat is dat jammer voor jou.


En nathalie, ik wilde echt alleen graag mijn fotos terug want die hadden wel een speciale betekenis voor mij. Het waren geen pasfoto´s maar dure fotos van een fotozaak. En de topic opende ik omdat ik steun etc nodig was.

Liefs.
Natalie1986
Natalie1986 jan 9 '10
Sorry dat het een beetje rot uit mijn vingers kwam dan! Zo bedoelde ik het niet maar ik dacht misschien wil je hem gewoon terug, het was niet mijn bedoeling om je te veroordelen.

Liefs natalie
admin
admin jan 9 '10
Precious, ik wil hier even op inhaken ... je moet opletten hoe je woorden neerzet op papier!!!

Quote:
Ik zeg wat ik wil en wanneer ik het wil en als jou dat niet aanstaat is dat jammer voor jou.


Zo gaan wij hier NIET met elkaar om. Jij opent een topic, iedereen reageert op zijn/haar manier en daar heb je zelf om gevraagd door het topic te openen!

Ik wil dit topic dan ook sluiten als Bart en Maryssa als medemoderatoren het met me eens zijn.

Groet,
admin
admin jan 9 '10
Oeps ik zie dat er een aantal zaken wat uit de hand lopen.
.. probeer voor elkaar begrip te hebben.
En ieder kan kijken of ie vanuit liefde schreef of vanuit een ander gevoel, en waarom dat dit was/is. Niet oordelend, want dan gaan we verder weg van elkaar. Das niet fijn.
Het kunnen ook leerzame momenten zijn voor ieder zelf.

liefs
Bellefleur
admin
admin jan 9 '10
Nee Belle, het loopt niet uit de hand, ieder reageert even op zijn manier, is in orde smile
admin
admin jan 9 '10
ok! grin
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki