Ik zit ergens mee en ik wist niet waar ik dat het beste kwijt kon.
Ik had een relatie met een jongen. Toen heb ik hem foto's van mij gegeven. Deze foto's heb ik laten maken in een fotozaak, ze waren heel leuk. Ik heb ze dubbel afgedrukt en 6 foto's aan hem gegeven. Ik zei nog: mocht het uit gaan, krijg ik ze dan wel terug? En hij zei ja.
Nu is het uit en ik bedacht me dat die fotos nog bij hem liggen, hij woont heel ver van mij. Ik smste hem vriendelijk of hij die foto's terug wilde sturen naar mij. Geen reactie.
De volgende dag heb ik weer een sms gestuurd over de fotos, weer geen reactie.
Daarna 2x gebeld en telefonisch is hij ineens onbereikbaar terwijl mijn smsjes gewoon wel aankwamen (aflever rapport)
Hij reageert gewoon niet.
Toen ik nog met hem had heb ik eens een smsje in zijn telefoon gelezen van een exvriendinnetje van hem waarin zij vroeg of hij aub haar pasfoto terug wilde sturen. Daarop had hij wel gewoon terug gesmst. En bij mij laat hij niks horen met betrekking tot foto's.
Ik weet dat hij net een huis gekregen heeft etc, druk. Oke maar even beleefd terug smsen is toch prima.
Ik vraag me echt af waarom hij ze niet terug wil geven. Want blijkbaar wil hij dat niet.