Loading...
nl

Ik wil mijn foto's terug krijgen .. geen reactie.

admin
admin nov 30 '09
Ik zit ergens mee en ik wist niet waar ik dat het beste kwijt kon.

Ik had een relatie met een jongen. Toen heb ik hem foto's van mij gegeven. Deze foto's heb ik laten maken in een fotozaak, ze waren heel leuk. Ik heb ze dubbel afgedrukt en 6 foto's aan hem gegeven. Ik zei nog: mocht het uit gaan, krijg ik ze dan wel terug? En hij zei ja.

Nu is het uit en ik bedacht me dat die fotos nog bij hem liggen, hij woont heel ver van mij. Ik smste hem vriendelijk of hij die foto's terug wilde sturen naar mij. Geen reactie.
De volgende dag heb ik weer een sms gestuurd over de fotos, weer geen reactie.

Daarna 2x gebeld en telefonisch is hij ineens onbereikbaar terwijl mijn smsjes gewoon wel aankwamen (aflever rapport)

Hij reageert gewoon niet.
Toen ik nog met hem had heb ik eens een smsje in zijn telefoon gelezen van een exvriendinnetje van hem waarin zij vroeg of hij aub haar pasfoto terug wilde sturen. Daarop had hij wel gewoon terug gesmst. En bij mij laat hij niks horen met betrekking tot foto's.

Ik weet dat hij net een huis gekregen heeft etc, druk. Oke maar even beleefd terug smsen is toch prima.

Ik vraag me echt af waarom hij ze niet terug wil geven. Want blijkbaar wil hij dat niet.

Delen:
gast
gast nov 30 '09
Misschien heeft hij ze al niet meer en durft ie daar niet voor uit te komen......het blijft speculeren natuurlijk.
admin
admin dec 1 '09
Nee dan zou hij dat wel zeggen. Bij dat exvriendinnetje waar ik het in mijn topic over had, daarbij was hij 1 fototje kwijt en dat smste hij haar wel.

Denk dat hij ze nog wel heeft. Zolang geleden is het niet.
gast
gast dec 1 '09
Wat is de reden dat je ze persé terug wilt?
Maryssa
Maryssa dec 1 '09
Als hij niets laat horen kun je niet zo veel doen, Precious. Is het een idee om hem helemaal los te laten; door dit gedoe met de foto's blijf je in verbinding met hem.

Voel eens bij jezelf waar het je nu om gaat. Gaat het er om dat je die foto's terug wilt of wil je op welke manier dan ook (via foto of iets anders) weer contact met hem?

ALS het je echt gaat om de foto's kun je bellen met de fotograaf die destijds jouw foto's heeft gemaakt. Wie weet zijn de negatieven bewaard. Trouwens als je een fotoreportage laat maken zijn de negatieven jouw eigendom. Heb je ze niet meegekregen van die fotograaf? Dan is het simpel een kwestie van opnieuw afdrukken.
admin
admin dec 1 '09
Lieve Maryssa
Ik heb ze dubbel laten drukken, dus ik heb ze sowieso wel thuis. Maar het gaat mij om het principe. Ik ben altijd goed geweest voor hem en hij heeft mij beloofd dat wanneer ik ze terug zou willen, dat hij ze terug zou geven.

En daarom snap ik zijn gedrag niet. snap zijn intentie/doel niet.
Snap niet waarom hij die foto's niet wil geven en mijn pogingen negeerd.
admin
admin dec 1 '09
heeft hij je in het verleden ook al eens genegeerd?
of jouw niet beantwoord? of een tijd weggebleven?
Maryssa
Maryssa dec 1 '09
Quote:
Precious:Ik heb ze dubbel laten drukken, dus ik heb ze sowieso wel thuis. Maar het gaat mij om het principe. Ik ben altijd goed geweest voor hem en hij heeft mij beloofd dat wanneer ik ze terug zou willen, dat hij ze terug zou geven.

En daarom snap ik zijn gedrag niet. snap zijn intentie/doel niet.
Snap niet waarom hij die foto's niet wil geven en mijn pogingen negeerd

Gelukkig dat je ze dubbel hebt laten afdrukken. Je kunt denk ik 2 dingen doen: Het laten rusten en accepteren dat je de foto's niet terugkrijgt of even wat weken wachten (hij is toch bezig met verhuizing?)dan heeft ie alle dozen uitgepakt. Als je het dan nog niet terug krijgt dan is loslaten de beste optie hoe zeer dat misschien tegen je principes ingaat. Mensen kunnen veranderen nadat een relatie is stukgelopen en de destijds gemaakte afspraken lijken dan vergeten.
admin
admin dec 1 '09
Bellefleur:
We hadden in het verleden wel een aantal weken geen contact, hij nam dan na verloop van tijd contact op. Maar ik hem heb nooit benaderd en dat hij mij dan negeerde.

Wel negeerde ik hem wel eens wanneer het uit was of deels uit.

Maryssa, ja klopt loslaten is dan nog een enige optie.

Weet iemand misschien wat zijn doel hiermee kan zijn?
Ik snap het niet wat hij aan die foto's heeft.
Maryssa
Maryssa dec 1 '09
Misschien wil hij de foto's houden als herinnering? Of is hij boos op je geweest en heeft ie ze vernietigd? Ik noem maar even wat, het blijft gissen het kan allerlei redenen hebben.
gast
gast dec 1 '09
Quote:
Weet iemand misschien wat zijn doel hiermee kan zijn?
Ik snap het niet wat hij aan die foto's heeft.


Waar ben je bang voor......dat zal dan misschien ook wel gebeuren.
admin
admin dec 1 '09
Haha het zou niet fijn zijn als ik mijn fotos door heel NL zou tegen komen op elke muur ofzo.
admin
admin dec 1 '09
hahaha! Precious .. ik zie het al voor me,
je zit in de trein, je komt een station voorbij, hangt het vol posters van je hihihi!
kan niet he, gebeurt niet! wink
Pegasus
Pegasus dec 1 '09
Dat gaat 'm veel kosten om zoveel posters te laten drukken wink
gast
gast dec 1 '09
En dan nog; waarom zou je daar bang voor zijn? Om de tekst die erbij staat?
admin
admin dec 1 '09
Gast over welke tekst heb je het in godsnaam.
gast
gast dec 1 '09
Nou alleen een foto van je ophangen is toch niet zo erg. Dus als je het wel erg vind als ie dat zou doen moet er wel iets op staan wat jijj niet leuk vind. Het is maar een invulling, net als je nu zelf doet met alle redenen die je invult dat hij niet terug sms't of belt.
Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
Volgens mij wil je heel graag horen dat hij nog om je geeft en daarom je pasfoto's niet wilt terug sturen..
admin
admin jan 9 '10
haha grappig zoals mensen hier altijd dingen voor je proberen in te vullen. Maar goed dat was helemaal niet de reden van dit topic.

Ik heb inmiddels mijn fotos terug, keurig op de post gedaan.

Groeten.
admin
admin jan 9 '10
Precious, de mensen die hier een antwoord geven proberen met je mee te denken, het is aan jou wat je er mee doet. Als jij het invullen noemt .. prima, maar geef een ander de ruimte in wat hij of zij voor antwoord geeft, anders moet je geen topic openen.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki