Loading...
nl

Bijzondere ontmoeting

Maryssa
Maryssa nov 29 '09
Ik heb gisterenavond iets moois meegemaakt. Ik lag in bed en was verdrietig omdat ik pijn had van de onsteking die was schoongemaakt door de weekendtandarts in mn kaak. Omdat ik zo moe was van het huilen en de pijn viel ik onder het tv kijken steeds even weg. Dus tussen waken en slapen in zeg maar. Ineens was er een vrouw in mijn kamer. Met kastanjebruin haar tot op haar schouders en een vol gezicht. We hadden een gesprek. De woorden kan ik niet helemaal meer terughalen maar wel dat ze me aan het troosten was en iets zei in de zin van "leun maar op mij". Ze raakte mijn pijnlijke wang aan en was weg. Voelde heel lief en troostend. Het doet me nu nog steeds goed.
Delen:
Cialara
Cialara nov 29 '09
Lieve Maryssa,

Wat naar dat het zo moest gaan dan met je kies! Maar wat een mooie ervaring krijg je er nu voor terug zeg, dat was vast je beschermengel of je gids, die had je echt nodig. Wat mooi dat je haar hebt kunnen zien en kunnen spreken. De sluier is dus eventjes opgetild speciaal voor jou.

Sterkte met je kaak verder Marys.
Knuffel voor jou.

Liefs Jorine
Beschermengel
Beschermengel nov 29 '09

Erg mooi Maryssa, ik zie haar ook als een troostende engel of beschermengel...je kunt veel zien tussen waken en slapen en genezingen vinden dan ook vaak plaats. Doet het nu nog steeds zo zeer als eerst? of is het na de aanraking minder geworden.

Ik weet dit omdat mij dit ook wel eens overkomt, of via dromen of waarnemingen en ook echt aangeraakt word en de energie dan voel stromen.

Een erg Mooie ervaring hoor! smile
Maryssa
Maryssa nov 29 '09
Dank je wel Jorine voor je knuf! Ja die verstandskies daar ben ik helaas nog niet mee klaar. Hij zit er nog frownMorgen naar mn eigen tandarts.

Mooi verwoordt dat de sluier even is opgetild zo voelde het wel en ik was helemaal niet bang! Normaal wil ik niets "zien" omdat ik dat eng vind, maar als dit is hoe helderzien werkt dan durf ik het wel. Ik denk ook dat het mijn gids is geweest. Voelde heel vertrouwd aan.

xx
Maryssa
Maryssa nov 29 '09
Quote:
Beschermengel:Erg mooi Maryssa, ik zie haar ook als een troostende engel of beschermengel...je kunt veel zien tussen waken en slapen en genezingen vinden dan ook vaak plaats. Doet het nu nog steeds zo zeer als eerst? of is het na de aanraking minder geworden.

Ik weet dit omdat mij dit ook wel eens overkomt, of via dromen of waarnemingen en ook echt aangeraakt word en de energie dan voel stromen.

Een erg Mooie ervaring hoor!

De pijn was minder toen ik wakker werd. Alsof de scherpe kantjes eraf waren zeg maar. Heel bijzonder dat je dit vaker hebt gehad Beschermengel! Was het dan steeds dezelfde gids/beschermengel die aan je verscheen of wisselt dat?
Beschermengel
Beschermengel nov 29 '09
Het was van jou een waarneming, ik ervaarde het meestal in dromen.

Nee het is nooit de zelfde, ik ben wel eens aangeraakt in een droom door een indische dokter met grote tulband op die liep door de straat en raakte mijn arm toen aan die in het echt gebroken was. Ik voelde in de droom de energie stromen.

Ook met mijn rug, ik had toen al maanden last van mijn rug maar ook in een droom door een spreker die iets aan het verkondigen was ......hij mij aanraakte op mijn rug en de dagen erna het steeds minder werd de pijn en na een week weg was! Er was meestal wel een gevoel bij vandaar ik de dromen zo goed kon onthouden.


Ik heb nog meer verhalen maar het is nooit dezelfde persoon die het deed.......maar vondt het wel altijd heel apart, net als jij met de vrouw.

Fijn hoor Maryssa dat de ergste pijn nu weg is, je zult zien dat het nu sneller geneest!
Maryssa
Maryssa nov 30 '09
Dat zijn bijzondere ervaringen. Je wordt dus goed geholpen door boven. Yep die energiestroom die je beschrijft had ik ook.

Thx Beschermengel, ja de pijn is nu beter te doen.
admin
admin nov 30 '09
Mooie ervaring! we mogen stilletjesaan gewoon worden, dat ze er zijn, en dat we ze kunnen zien/horen/voelen/ervaren!
de sluier tussen ons en hen wordt lichter! grin
Maryssa
Maryssa nov 30 '09
Dat denk ik ook Bellefleur. smile

Het voelt goed in ieder geval.
Pegasus
Pegasus dec 1 '09
Hele mooie ervaring Maryssa!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki