Hallo, ik had vandaag een, geweldadige maar ook een zeer mooie droom:
Ik was gewoon in mijn dagelijkse leven. Maar iets in me zei dat ik voor iets moest zeggen. Steeds verder op die dag, begreep ik waarom. Er was een soort van grote oorlog. Een rare oorlog. Het deed me eigenlijk denken aan de war of the worlds, maar dan met soort van pokemon achtige wezens. Daar leek het op tenminste. Ik vocht, in mijn eentje. En ik redde hiermee de wereld. Dit ging vrij snel. Ik stond in een bos, samen met een wezen naast me, dat blijkbaar een trouwe maatje van me was geworden. Ik begon te zingen, in het latijn. Betekenissen: Ik zal winnen, ik zal sterk worden, ik wordt belangrijk. Het klonk wel is waar echt prachtig. Precies tijdens het zingen zakte al het grond om me heen weg. Er bleef een krater over, ik stond precies in het midden. Precies waar ik en mijn maatje stonden, bleef het staan. Toen zakte het rustig naar beneden.
Naarmate ik zakte des te warmer het werd. Ik keek naar onder, en ik zag kokend lava. Ik sprong naar de zijkant en sprong precies in een grot. Met trappen, lichten. Alsof het bewoond werd. Was ook zo, ook hier zag ik pokemon achtige wezens. Ik ging voor mijn gevoel naar boven. Ik had het gevoel dat ik een zeer belangrijk gevecht ging hebben. Ik liep 1 keer de verkeerde kant op, waardoor ik in een soort van kamer terecht kwam met lava. Ik ging met een snelheid daar weer vandaan en kwam uiteindelijk uit op 't dek van een grote schip.
Hier ging ik vechten. Ik had 3 mensen van me afgevochten en ik zag iemand aan het roer. Het was een jonge vrouw. Geheel zwart gekleed. Met licht paars/blauw haar. En staarde vooruit. Ik liep naar haar toe, om te vechten. 'T gehele schip was mijn vijand. Ik keek naar haar, ze gaf geen kik. Ze keek wel naar mij. Ik herkende haar. Ik zei: 'Ik ken jou..' Ze keek op, weer naar mij. Haar houding veranderde.
Toen werd ik wakker. Met het gevoel dat deze jonge vrouw zeer belangrijk voor mij zal zijn.
Ik had ook het gevoel dat dit niet gewoon een droom was, maar ook weer iets zeer belangrijks. Ook het liedje, bleef in mijn hoofd. Vandaar dat ik de betekenis weet, want ik spreek/kan geen latijn..
Enige verklaringen?