Loading...
nl

belangrijke droom

Richie Richard
Richie Richard nov 29 '09
Hallo, ik had vandaag een, geweldadige maar ook een zeer mooie droom:

Ik was gewoon in mijn dagelijkse leven. Maar iets in me zei dat ik voor iets moest zeggen. Steeds verder op die dag, begreep ik waarom. Er was een soort van grote oorlog. Een rare oorlog. Het deed me eigenlijk denken aan de war of the worlds, maar dan met soort van pokemon achtige wezens. Daar leek het op tenminste. Ik vocht, in mijn eentje. En ik redde hiermee de wereld. Dit ging vrij snel. Ik stond in een bos, samen met een wezen naast me, dat blijkbaar een trouwe maatje van me was geworden. Ik begon te zingen, in het latijn. Betekenissen: Ik zal winnen, ik zal sterk worden, ik wordt belangrijk. Het klonk wel is waar echt prachtig. Precies tijdens het zingen zakte al het grond om me heen weg. Er bleef een krater over, ik stond precies in het midden. Precies waar ik en mijn maatje stonden, bleef het staan. Toen zakte het rustig naar beneden.

Naarmate ik zakte des te warmer het werd. Ik keek naar onder, en ik zag kokend lava. Ik sprong naar de zijkant en sprong precies in een grot. Met trappen, lichten. Alsof het bewoond werd. Was ook zo, ook hier zag ik pokemon achtige wezens. Ik ging voor mijn gevoel naar boven. Ik had het gevoel dat ik een zeer belangrijk gevecht ging hebben. Ik liep 1 keer de verkeerde kant op, waardoor ik in een soort van kamer terecht kwam met lava. Ik ging met een snelheid daar weer vandaan en kwam uiteindelijk uit op 't dek van een grote schip.

Hier ging ik vechten. Ik had 3 mensen van me afgevochten en ik zag iemand aan het roer. Het was een jonge vrouw. Geheel zwart gekleed. Met licht paars/blauw haar. En staarde vooruit. Ik liep naar haar toe, om te vechten. 'T gehele schip was mijn vijand. Ik keek naar haar, ze gaf geen kik. Ze keek wel naar mij. Ik herkende haar. Ik zei: 'Ik ken jou..' Ze keek op, weer naar mij. Haar houding veranderde.

Toen werd ik wakker. Met het gevoel dat deze jonge vrouw zeer belangrijk voor mij zal zijn.
Ik had ook het gevoel dat dit niet gewoon een droom was, maar ook weer iets zeer belangrijks. Ook het liedje, bleef in mijn hoofd. Vandaar dat ik de betekenis weet, want ik spreek/kan geen latijn..

Enige verklaringen?
Delen:
Richie Richard
Richie Richard dec 1 '09
ik ben ondertussen achter wie deze jonge dame was.

Dit was de beschermengel van Beau, een meisje dat ik redelijk goed kende, en ook best belangrijk voor mij was/is.

Beau beschreef haar altijd zo, en ik heb haar ook 1 malig gezien. Kan niet missen..

Maar nog steeds geen suggesties wat het kan zijn?
admin
admin dec 2 '09
Hey Denzil,

Denk dat het te maken heeft met je onderbewuste. Er worden dingen naar boven gehaald, die iets in je wakker (moeten) maken wat jij al kent en weer opnieuw aangesproken wordt. Je hebt er sowieso een geweldig gevoel over, dus de droom is al meer dan positief. Als je er over na zal denken wat voor dieper gevoel het je geeft, dan is dat voor jou wrs. al genoeg ! Ik denk ook wel dat je dat in combinatie met de zaken die nu spelen bij jou op dit moment, ook kan plaatsen. Succes !
Richie Richard
Richie Richard dec 2 '09
Wat me het meeste bleef haken, was 't liedje dat ik zong in het latijn en dat meisje aan het roer..

Ik vraag me erg af wat dat betekend..
Emuca
Emuca dec 3 '09
Hoe weet je dat het liedje Latijns was?
Richie Richard
Richie Richard dec 3 '09
Omdat ik het herkende winkIk heb wel eens jaren geleden met een vriend van me een beetje latijns gesproken. Het was zeer brak, maar meestal was het om iemand belachelijk te maken, of wat geheime dingen door te spreken. Het klonkt precies zo..
Maryssa
Maryssa dec 3 '09
Jee Denzil knap vind ik dat. Hoe heb je het leren spreken?
Richie Richard
Richie Richard dec 3 '09
Boekje er bij, het is wel echt jaren geleden. Pff toen zat ik in.. groep 6? Samen met Klaas, die doet nu gymnasium xD. Het waren echt kleine dingetjes, zoals groeten en cijfertjes etc.. Iemand belachelijk maken.. Ik ben allang vergeten wat nou de woorden precies waren, maar ik herkende de taal meteen in het gezang van me droom..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki