Hey Julien!
Dank je voor je bericht. Ik denk dat ik het me redelijk bewust ben. Vluchten heb ik met bijzondere dagen gedaan. Komende kerst is ook een uitdaging voor mij. Kerstavond en 1e kerstdag ben ik alleen. Dwz, kinderen zijn bij hun vader. Eerst wilde ik weer vluchten. Nu heb ik besloten dat ik kerstavond ook alleen thuis ben. Juist om het te ervaren. 1e kerstdag ga ik op bezoek bij mijn ouders en kom dan ook weer 's avonds thuis.
Ik denk dat mijn euvel zit in onbeantwoorde liefde. (ruimste zin van het woord) Dat ik dat mn hele leven tot nu toe terug zie komen.
Heel goed dat je er voor kiest om alleen te zijn met de kerst. En als je je voorneemt om er ook echt alleen van te genieten, zul je beste kerst ooit hebben! Ik weet dat je je dat niet kunt voorstellen, maar je zal zien dat je na afloop weet dat ik gelijk had
.
Heel mooi dat je spreekt over onbeantwoorde liefde, en vraag je eens af, of dit van je vader / moeder of allebei was. Van wie heb je het gevoel gekregen dat je geen liefde kreeg, en dat je je daarom toen alleen voelde?
Je krijgt het je hele leven terug, omdat je het nog niet hebt losgelaten en het nog steeds in je systeem zit. Pas als je het echt loslaat, zul je geen onbeantwoorde liefde meer in je leven tegenkomen en zul je pas echt de ware liefde van je leven ontmoeten. Ik zal je nog niet verklappen, waar je die liefde zult vinden, maar ik weet dat het niet langer kan wachten om op je pad te komen
.