Hai Troela,
Grappige naam, in de positieve zin past die naam echt bij je als ik je foto zo zie.
Dank je wel deze naam heb ik ook in een vrolijke valse zingbui aangeboden gekregen van het liedje....troela oohh troela hou je nog van mij misschien herken je het
Moeheid, afgepeigerd, verdriet en eenzaamheid dat is wat ik zie en voel.
moe en afgepeigerd zo kan ik wel aanvoelen, het is nogal wisselend bij mij momenteel, heb een zware operatie gehad een dik half jaar geleden en heb daar nog de naweeen van. Eenzaamheid kom ik een paar zinnen hieronder op terug, bij de ketting.
Verder een lieve zorgzame vrouw die voor iedereen klaarstaat en graag mensen verzorgt. Gastvrij.
Een gezellige koffieleut. Voor mijn gevoel met een rokertje erbij..een roker dus.
Wil altijd idd voor iedereen klaar staan en mezelf nogwel eens vergeten...zonder koffie wel met thee hihi en zeer zeker een sigaretje erbij.
Je hebt jezelf vaak weggecijferd voor andere mensen. Je hebt hard gewerkt in je leven.
Klopt helemaal dat was vroeger een ander was altijd belangrijker, nu niet meer hoor....ik knok nu alleen voor mijn eigen gezinnetje (aanstaande man en voor zoonlief
Flapuit....open boek.
Idd ik zeg wat er in me opkomt ook al kan het nogal hard zijn maar wat ik zeg is wel de realiteit/waarheid. Iedereen mag alles van mij weten, ik heb geleerd om me te uiten en niet met de zorgen te blijven rond hangen....dit doe ik nog niet zo heel erg lang maar weet wel dat het ongrieselijk helpt.
Ik krijg hartkloppingen dus volgens mij heb je daar last van.
Gezondheid is momenteel sowieso niet echt top heb ik het idee.
Zoals ik al eerder zei heb een zware operatie achter de rug...een gastric bypass...val zeer snel af wat gewicht betreft en dat maakt mij ontiegelijk moe en duizelig...dinsdag moet ik een hartfilmpje krijgen om te zien of ze daar iets op kunnen vinden wat betreft de duizeligheid en tintelingen in mijn handen en benen. Ondanks deze klachten ben ik zeer blij dit gedaan te hebben.
Ben jij alleenstaand...heb je onlangs je man verloren?
Krijg het gevoel van alleen zijn met een verlies. Vandaar ook eenzaamheid en verdriet.
ER is een gat wat niet opgevuld kan worden.
Ben eerder getrouwd geweest dat is nu 8 jaar geleden, met hem heb ik kinderen gekregen waarvan de jongste 18 jaar geleden naar het hiernamaals is gegaan, misschien dat je dat voelt.
Heb jij op jonge leeftijd je moeder verloren?
Nee me moeder is nog bij ons gelukkig.
Krijg verder iets met getrouwd...en een feest. Zou jij binnenkort "een x-aantal"jaren getrouwd zijn? zoiets als 35 jaar of iets dergelijks? Eigenlijk zie ik het getal 45.....maar of ik dat hierbij meot plaatsen...?
Ik ga wel trouwen 27 april 2010 en ben 41 jaar dus waarom je die cijfers krijgt geen idee....groot feest gaat het zeker worden.
En dat kettinkje om je nek....daar is iets bijzonders mee. Dat is je heel erg dierbaar en is heel belangrijk voor je.
Zou bijna denken dat er iets speciaals in is verwerkt.....
Het kettinkje is gegraveerd met een foto van de jongste met zijn naam
dit is even wat ik zie en voel. Ik hoor graag waar ikwel en waa rik niet aansluit.
Sies hartelijk dank voor je lezing, je hebt vele rake vlakken zoals je in de antwoorden kunt lezen. Thnxxx liefs Troela
groetjes Sies