Loading...
nl

Troela mijn foto

troela
troela nov 28 '09
Hallo allemaal,

Ik ben ook wel eens nieuwschierig wat jullie over mij kunnen vertellen. Er gebeurt namelijk zoveel allemaal.
Natuurlijk geef ik respons op jullie fotoreading.
Alvast bedankt en een fijn weekend.

Liefs Troela troela
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 28 '09
susie14
susie14 nov 28 '09
Hai Troela,

Grappige naam, in de positieve zin past die naam echt bij je als ik je foto zo zie.

Moeheid, afgepeigerd, verdriet en eenzaamheid dat is wat ik zie en voel.
Verder een lieve zorgzame vrouw die voor iedereen klaarstaat en graag mensen verzorgt. Gastvrij.
Een gezellige koffieleut. Voor mijn gevoel met een rokertje erbij..een roker dus.
Je hebt jezelf vaak weggecijferd voor andere mensen. Je hebt hard gewerkt in je leven.
Flapuit....open boek.

Ik krijg hartkloppingen dus volgens mij heb je daar last van.
Gezondheid is momenteel sowieso niet echt top heb ik het idee.

Ben jij alleenstaand...heb je onlangs je man verloren?
Krijg het gevoel van alleen zijn met een verlies. Vandaar ook eenzaamheid en verdriet.
ER is een gat wat niet opgevuld kan worden.

Heb jij op jonge leeftijd je moeder verloren?
Krijg verder iets met getrouwd...en een feest. Zou jij binnenkort "een x-aantal"jaren getrouwd zijn? zoiets als 35 jaar of iets dergelijks? Eigenlijk zie ik het getal 45.....maar of ik dat hierbij meot plaatsen...?

En dat kettinkje om je nek....daar is iets bijzonders mee. Dat is je heel erg dierbaar en is heel belangrijk voor je.
Zou bijna denken dat er iets speciaals in is verwerkt.....

dit is even wat ik zie en voel. Ik hoor graag waar ikwel en waa rik niet aansluit.

groetjes Sies
admin
admin nov 28 '09
Hoi Troela,

Even een vraagje aan de anderen: ik zie op deze foto achter deze dame duidelijk iemand staan.
Ben ik de enige? Of is er nog iemand die dit ziet?
susie14
susie14 nov 28 '09
ik zie het niet Karin, maar dat wil niet zeggen dat het er ook niet is..
troela
troela nov 29 '09
Origineel bericht van: sies
Hai Troela,

Grappige naam, in de positieve zin past die naam echt bij je als ik je foto zo zie.
Dank je wel deze naam heb ik ook in een vrolijke valse zingbui aangeboden gekregen van het liedje....troela oohh troela hou je nog van mij misschien herken je het smile
Moeheid, afgepeigerd, verdriet en eenzaamheid dat is wat ik zie en voel. moe en afgepeigerd zo kan ik wel aanvoelen, het is nogal wisselend bij mij momenteel, heb een zware operatie gehad een dik half jaar geleden en heb daar nog de naweeen van. Eenzaamheid kom ik een paar zinnen hieronder op terug, bij de ketting.
Verder een lieve zorgzame vrouw die voor iedereen klaarstaat en graag mensen verzorgt. Gastvrij.
Een gezellige koffieleut. Voor mijn gevoel met een rokertje erbij..een roker dus. Wil altijd idd voor iedereen klaar staan en mezelf nogwel eens vergeten...zonder koffie wel met thee hihi en zeer zeker een sigaretje erbij.
Je hebt jezelf vaak weggecijferd voor andere mensen. Je hebt hard gewerkt in je leven. Klopt helemaal dat was vroeger een ander was altijd belangrijker, nu niet meer hoor....ik knok nu alleen voor mijn eigen gezinnetje (aanstaande man en voor zoonlief
Flapuit....open boek. Idd ik zeg wat er in me opkomt ook al kan het nogal hard zijn maar wat ik zeg is wel de realiteit/waarheid. Iedereen mag alles van mij weten, ik heb geleerd om me te uiten en niet met de zorgen te blijven rond hangen....dit doe ik nog niet zo heel erg lang maar weet wel dat het ongrieselijk helpt.

Ik krijg hartkloppingen dus volgens mij heb je daar last van.
Gezondheid is momenteel sowieso niet echt top heb ik het idee. Zoals ik al eerder zei heb een zware operatie achter de rug...een gastric bypass...val zeer snel af wat gewicht betreft en dat maakt mij ontiegelijk moe en duizelig...dinsdag moet ik een hartfilmpje krijgen om te zien of ze daar iets op kunnen vinden wat betreft de duizeligheid en tintelingen in mijn handen en benen. Ondanks deze klachten ben ik zeer blij dit gedaan te hebben.

Ben jij alleenstaand...heb je onlangs je man verloren?
Krijg het gevoel van alleen zijn met een verlies. Vandaar ook eenzaamheid en verdriet.
ER is een gat wat niet opgevuld kan worden. Ben eerder getrouwd geweest dat is nu 8 jaar geleden, met hem heb ik kinderen gekregen waarvan de jongste 18 jaar geleden naar het hiernamaals is gegaan, misschien dat je dat voelt.

Heb jij op jonge leeftijd je moeder verloren? Nee me moeder is nog bij ons gelukkig.
Krijg verder iets met getrouwd...en een feest. Zou jij binnenkort "een x-aantal"jaren getrouwd zijn? zoiets als 35 jaar of iets dergelijks? Eigenlijk zie ik het getal 45.....maar of ik dat hierbij meot plaatsen...? Ik ga wel trouwen 27 april 2010 en ben 41 jaar dus waarom je die cijfers krijgt geen idee....groot feest gaat het zeker worden.

En dat kettinkje om je nek....daar is iets bijzonders mee. Dat is je heel erg dierbaar en is heel belangrijk voor je.
Zou bijna denken dat er iets speciaals in is verwerkt..... Het kettinkje is gegraveerd met een foto van de jongste met zijn naam

dit is even wat ik zie en voel. Ik hoor graag waar ikwel en waa rik niet aansluit.

Sies hartelijk dank voor je lezing, je hebt vele rake vlakken zoals je in de antwoorden kunt lezen. Thnxxx liefs Troela
groetjes Sies
troela
troela nov 29 '09
Origineel bericht van: Karin
Hoi Troela,

Even een vraagje aan de anderen: ik zie op deze foto achter deze dame duidelijk iemand staan.
Ben ik de enige? Of is er nog iemand die dit ziet?

Hoi Karin,
Je maakt me wel heel erg nieuwschierig, zie je dat aan de linkerkant van mij op de foto links?? Voel daar namelijk wel altijd aanwezigheid die ik niet thuis kan brengen, geen vervelende energie maar wel eentje die zich niet bekend maakt bij mij. Ben benieuwd wie er achter kan komen smile

Liefs Troela
admin
admin nov 29 '09
Ik meen ook een of ander op de foto te zien, maar sorry geen idee wie of wat.
susie14
susie14 nov 29 '09
hey Troela oh Troela laugh

bedankt voor je reactie. Ik merk dat de dingen die ik krijg aangereikt soms iets anders moet vertalen..dat is iets wat ik nu steeds meer ontdek met fotolezen.
Dus hartstikke fijn dat je reageert...daar leer ik ontzettend veel van.

liefs |sies
Beschermengel
Beschermengel nov 29 '09

Hallo Troela, ik wilde even reageren omdat ik ook duidelijk iemand achter je zie staan, dus niet naastje maar achter je.
Ik kreeg er een heel mooi gevoel over, echt een steun in de rug zo zie ik het.

Wie het is weet ik niet, maar dat je hulp krijgt is voor mij heel duidelijk.
admin
admin nov 29 '09
Ja heel warm en heel licht, mooi hoor.
Maryssa
Maryssa nov 29 '09
Lieve Troela,

Ik wil jouw foto graag voor je lezen..

* Krijg als eerste door dat je beschikt over een scherpe geest. Daarmee bedoel ik dat je veel in de gaten hebt en mensen en handelingen doorziet. Ik hoor je zeggen "Nee zo is het niet dat kunnen ze wel zeggen maar het klopt niet" Ik weet niet wie ZE zijn ...ow ja iets met het werk /collega's van je aanstaande man heeft het volgens mij te maken. Zijn ze niet eerlijk naar hem toe? Ziet jouw partner dat niet en jij wel?

* Heb jij last van hoofdpijn? Het zit een beetje tussen de ogen in. Migraine achtig.

* Ik krijg je te zien met naald en draad. Ben je daar handig in in handwerken? Kleding maken? Breien?

* Ik krijg een waterlelie te zien. Zij staat symbool voor het overwinnen van problemen om uiteindelijk rust te mogen vinden. Zij staat voor reinheid, puurheid.

* Handen tezamen als in een boeddistisch gebed, zie ik ook. Heb je iets met het Boeddhisme? Meditatie hoort ook bij jou.

* Je bent origineel in je opmerkingen en je vindt het wel leuk om dingen te zeggen die net door de beugel kunnen. Beetje iemand uit zn tent lokken op een verjaardag en er dan samen hartelijk om lachen met een borrel erbij. Gezellig!

* Heb je wat last of last gehad van je eierstokken / baarmoeder?

* Was er kort geleden iets met een vulling in je kies of tand?

* Schildklier trekt ook mn aandacht op de foto. Heb je daar last van of last van gehad?

Nou lieve Troela dat was mijn lezing voor jou. Ik lees wel weer wat er klopt en wat niet hè wink

Liefs Maryssa

admin
admin nov 30 '09
Origineel bericht van: Beschermengel

Hallo Troela, ik wilde even reageren omdat ik ook duidelijk iemand achter je zie staan, dus niet naastje maar achter je.
Ik kreeg er een heel mooi gevoel over, echt een steun in de rug zo zie ik het.

Wie het is weet ik niet, maar dat je hulp krijgt is voor mij heel duidelijk.

Mooi om zien!
wat ik me afvraag: iedereen krijgt steun vanuit de cosmos. Waarom is dat op de foto van Troela te zien?
En bij anderen weer niet! De Cosmos doet niet zo maar iets he. Dus mijn nieuwsgierigheid is gewekt..
Beschermengel
Beschermengel nov 30 '09

Zie jij het ook Bellefleur? ....ik zou niet weten waarom het bij Troela zo duidelijk is te zien. Natuurlijk krijgt iedereen steun uit de cosmos, maar misschien heeft of had Troela een extra steuntje nodig ... smile
admin
admin nov 30 '09
"voelzien" met m"n intuitief geestesoog,achter haar doch ietjes naaar rechts.
We zien niet echt een figuur staan zoals we Troela zie staan,he
Het is energetisch.
Ik voelzie zelf een kleine jongen rechts van haar onderaan. Heel vaag.

Ze nemen jouw scherpte weg, Troela, jouw diepe innerlijke bitterheid,
jouw ongeloof/verbazing/diepe boosheid voor onrechvaardigheid,
en jouw weerstand om jouw hart meer open te zetten,
Dus ze nemen jouw oude pijnen weg, en jouw zin om het vast te houden, nemen ze oook weg. Ze werken op je denken, je zal meer gaan loslaten.

dat is wat ik doorkreeg.

Liefs
Bellefleur
troela
troela nov 30 '09
Ik kom vanavond even terug met respons
Heb nu niet even genoeg tijd.

Liefs Troela
troela
troela dec 2 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Lieve Troela,

Ik wil jouw foto graag voor je lezen..
Hay hay Maryssa, lief van je dat je ook mijn foto hebt gelezen.

* Krijg als eerste door dat je beschikt over een scherpe geest. Daarmee bedoel ik dat je veel in de gaten hebt en mensen en handelingen doorziet. Ik hoor je zeggen "Nee zo is het niet dat kunnen ze wel zeggen maar het klopt niet" Ik weet niet wie ZE zijn ...ow ja iets met het werk /collega's van je aanstaande man heeft het volgens mij te maken. Zijn ze niet eerlijk naar hem toe? Ziet jouw partner dat niet en jij wel? Achteraf denk ik heel vaak van ja had maar naar mijn eigen geluisterd want vaak is het wel correct wat ik denk over de persoon in kwestie, het werk wat mijn partner doet is veel jaloezie bij idd en hij is te vertrouwend klopt zeer zeker.

* Heb jij last van hoofdpijn? Het zit een beetje tussen de ogen in. Migraine achtig. Dit is iets wat ik over gehouden heb van mijn operatie en daarnaast ook nog duizelingen, ze zijn nog druk met onderzoeken bezig van waar het weg kan komen.

* Ik krijg je te zien met naald en draad. Ben je daar handig in in handwerken? Kleding maken? Breien? Breien/haken en kleding maken heb ik vroeger wel beoefend, wat ik momenteel doe is veel borduren.

* Ik krijg een waterlelie te zien. Zij staat symbool voor het overwinnen van problemen om uiteindelijk rust te mogen vinden. Zij staat voor reinheid, puurheid. De rust mag wel eens vaker bij mij komen, ben daar wel druk mee aan het werk hoor. Ik heb momenteel zoiets van eerst ik en dan een ander, want als ik zelf niet lekker in mijn vel zit om het zo maar te noemen kan ik een ander ook niet goed helpen, moet wel zeggen dat ik nu vaker beter in me vel zit dan niet hoor wink....daarnaast is mijn levensmotto van nu ook : ik ben ik en jij bent jij!!

* Handen tezamen als in een boeddistisch gebed, zie ik ook. Heb je iets met het Boeddhisme? Meditatie hoort ook bij jou. Boedhisme vind ik wel zeer interessant al het nu momenteel wat op een laag pitje ligt zo ook met mediteren, hhhmmm kan ik wel weer eens gaan oppakken hihi

* Je bent origineel in je opmerkingen en je vindt het wel leuk om dingen te zeggen die net door de beugel kunnen. Beetje iemand uit zn tent lokken op een verjaardag en er dan samen hartelijk om lachen met een borrel erbij. Gezellig! Ik probeer zoveel mogelijk wel zo te zijn idd dat ik niet iemand kwets met mijn woorden maar wel op zo"n manier dat het wel eerlijk blijft en dat ze er toch een beetje over nadenken, idd met een lolletje vaak ook al zet ik geen masker op hoor ben niet altijd de gezelligste

* Heb je wat last of last gehad van je eierstokken / baarmoeder? Ahum zit al in de overgang misschien dat je dat voelt.

* Was er kort geleden iets met een vulling in je kies of tand? Jeetje meis je voelt echt goed, vorige week is mijn snijtand getrokken die vantevoren eerst een wortelkanaalbehandeling heeft gehad die mislukt is, hoop niet dat je die stekende pijn ook gevoeld hebt hahaha.

* Schildklier trekt ook mn aandacht op de foto. Heb je daar last van of last van gehad? Niet dat ik weet, hopen dat dat niet nog komt wink

Nou lieve Troela dat was mijn lezing voor jou. Ik lees wel weer wat er klopt en wat niet hè wink

Liefs Maryssa
Lieve Maryssa,
Hartelijk dank voor je zeer goede lezing.
Zoals je al gelezen hebt zit je bijna met alles goed ik sta perplex, toppie!
En zoals ik je toen ook al zei: Go on girl!!!

Veel liefs Troela

troela
troela dec 2 '09
@ Allemaal,

Ik ben me er zeer zeker van bewust hoor dat ik verschillende energieen om mij heen heb staan, en dat juist die ene die nu wat sterker naast/achter mij staat er niet voor niets is. Ik bedank ook elke dag iedereen die mij heeft bijgestaan.
Soms heb ik wel eens zoiets van hhmm maak je dan ook bekend he, maar dat is dan ook weer de nieuwschierigheid van mijzelf.
Iig hulp kan ik wel gebruiken.
Hebben jullie dat ook wel eens dat je denkt waarom moet alles altijd in een keer bij je neervallen, dan bedoel ik probleempjes enzo. Tis dan net of je dan even terug geroepen word en jezelf weer even aan moet pakken.
Maar goed ik ga nu eerst weer even aan mezelf werken ik moet nog douchen lol.
Fijne dag allemaal en leuk dat jullie reageren en de moeite nemen om de fotos te bekijken.

Liefs Troela
Maryssa
Maryssa dec 2 '09
Hey Troelala wink

Altijd fijn als het aardig klopt. Het is graag gedaan voor je. De pijn van jouw hoektand heb ik niet specifiek gevoeld hoor! Ik werd op de foto steeds naar je tanden getrokken en kwam in me op dat daar iets mee was. Twijfelde wel even omdat ik zelf last heb van pijn in mn kaak. Ik stel bij foto lezen mezelf open om kwaaltjes e.d met mijn lichaam te voelen dus die was wat lastiger grin

Liefs Maryssa

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420