inderdaad yannick.
Fotolezen is niet iets wat je 'zomaar' doet, je stemt je af op de foto, op de persoon er op en op die persoon zijn gevoelens, het kost redelijk veel energie en niette vergeten dat elke fotolezer hier het geheel vrijwillig en gratis doet, een bedankje is dan wel op zijn plaats
Hoe dan ook, altijd fijn om te horen als dat gezegd word van me
Volgens mij is het net geen sterk persoon(mede omdat hij al door te veel pijn heeft moeten heenbijten), ik denk dat hij af en toe wat moeite heeft om zijn standpunt in te nemen en er ook op te blijven staan, je kan hem makkelijk om praten en hij laat zich ook vlot meesleuren in zijn emoties. Hij vind het erg moeilijk om te praten, vooral in het algemeen (hij legt dus moeilijk contact), je ziet zijn gevoelens wel maar toch kan hij ze niet echt beschrijven. Vooral omdat hij soms bang is voor zijn eigen gevoelens. Deze man heeft veel meegemaakt, er staan littekens op zijn ziel. Deze littekens hebben zo nu en dan nog steeds gevolgen voor hem en dat maakt dat hij erg moe is van en in dit leven.
Het is moeilijk om te blijven lachen en om te blijven hopen dat ooit alles vergeten en vergeven zal zijn, vooral dat laatste vind hij erg moeilijk. Niet alleen om er op te hopen maar ook om het te doen. Eens je iets fout gedaan hebt bij hem zal hij dat niet zo heel snel vergeven. Hij zal misschien zeggen van 'oke kan gebeuren' maar diep in zijn hart zal hij er toch voor altijd aan blijven denken. En er rekening mee houden, ook al merkt degene die hem gekwetst heeft dat niet.
Hij is wantrouwig en doet zich vaak hard en koud voor. Niets is minder waar, eigenlijk wil hij heel graag mensen vertrouwen zodat hij iemand heeft waarop hij kan bouwen, en dat hij hard en koud is, dat is ook niet waar. Eigenlijk is het een erg vriendelijk, liefdevol persoon, hij weet alleen niet hoe hij zich moet uiten, en dat zorgt (zelfs voor mij) voor verwarring eigenlijk. Dat harde komt volgens mij vooral van het feit dat hij weet dat hij makkelijk om te praten is, op deze manier probeert hij mensen wat van zich af te houden (dénk ik) Maar zoals ik al zei: dat is slechts uiterlijk vertoon. Stille waters diepe gronden
is iets dat zeker van toepassing is op hem.
Verder voel ik ook nog een diep verdriet?