Loading...
nl

Foto Ad van Haperen

Debiorah
Debiorah okt 2 '06

hier even een andere foto!Hoop dat deze goed is.
yannick
yannick okt 2 '06
hoi debiorah

een vrolijke man die erg goed in zijn vel zit. had een minder verleden maar daar is die gelukkig al uit. staat sterk in zijn schoenen, en kan wel een stootje aan, maar soms kan hij wel gevoelig zijn. heeft genoeg vrije tijd. geniet van het leven. ik heb een gevoel dat hij iets te maken heeft met muziek, maar weet niet waar door dat komt, speelt hij in een band ofzo. met de meeste familie leden kan ook goed mee opschieten. op de foto heeft hij een licht blauwe aura. dat kan ik duidelijk zien omdat hij ook achter een witte achtergrond zit.
het gaat hem goed.

groeten yannick
Acheliah
Acheliah okt 2 '06
Wie wil nog meer lezen ik zal later een beschrijving geven of het allemaal klopt Kath ik hoorde dat jij het heel goed kon wil jij het eens proberen. Thomas misschien ook. Ik hoor het wel. Groetjes
yannick
yannick okt 2 '06
niet eens dankje wel :S??
had ik net zo goed de foto niet kunnen lezen, het is geen verplichting ;). je zal pas beloont worden als de mensen je dat gunnen, fotolezen is iets dat je moeite kost, en ook moet je de juiste afstemming hebben.

Groeten yannick
Ayasha
Ayasha okt 2 '06
inderdaad yannick.

Fotolezen is niet iets wat je 'zomaar' doet, je stemt je af op de foto, op de persoon er op en op die persoon zijn gevoelens, het kost redelijk veel energie en niette vergeten dat elke fotolezer hier het geheel vrijwillig en gratis doet, een bedankje is dan wel op zijn plaats :D

Hoe dan ook, altijd fijn om te horen als dat gezegd word van me ;)

Volgens mij is het net geen sterk persoon(mede omdat hij al door te veel pijn heeft moeten heenbijten), ik denk dat hij af en toe wat moeite heeft om zijn standpunt in te nemen en er ook op te blijven staan, je kan hem makkelijk om praten en hij laat zich ook vlot meesleuren in zijn emoties. Hij vind het erg moeilijk om te praten, vooral in het algemeen (hij legt dus moeilijk contact), je ziet zijn gevoelens wel maar toch kan hij ze niet echt beschrijven. Vooral omdat hij soms bang is voor zijn eigen gevoelens. Deze man heeft veel meegemaakt, er staan littekens op zijn ziel. Deze littekens hebben zo nu en dan nog steeds gevolgen voor hem en dat maakt dat hij erg moe is van en in dit leven.

Het is moeilijk om te blijven lachen en om te blijven hopen dat ooit alles vergeten en vergeven zal zijn, vooral dat laatste vind hij erg moeilijk. Niet alleen om er op te hopen maar ook om het te doen. Eens je iets fout gedaan hebt bij hem zal hij dat niet zo heel snel vergeven. Hij zal misschien zeggen van 'oke kan gebeuren' maar diep in zijn hart zal hij er toch voor altijd aan blijven denken. En er rekening mee houden, ook al merkt degene die hem gekwetst heeft dat niet.

Hij is wantrouwig en doet zich vaak hard en koud voor. Niets is minder waar, eigenlijk wil hij heel graag mensen vertrouwen zodat hij iemand heeft waarop hij kan bouwen, en dat hij hard en koud is, dat is ook niet waar. Eigenlijk is het een erg vriendelijk, liefdevol persoon, hij weet alleen niet hoe hij zich moet uiten, en dat zorgt (zelfs voor mij) voor verwarring eigenlijk. Dat harde komt volgens mij vooral van het feit dat hij weet dat hij makkelijk om te praten is, op deze manier probeert hij mensen wat van zich af te houden (dénk ik) Maar zoals ik al zei: dat is slechts uiterlijk vertoon. Stille waters diepe gronden ;)is iets dat zeker van toepassing is op hem.

Verder voel ik ook nog een diep verdriet?
Acheliah
Acheliah okt 3 '06
Sorry een bedankje is zeker op zijn plaats en jullie weten dat doe ik normaal ook altijd ik ben het door mijn stress vergeten Sorry !!!

Bijdeze BEDANKT ALLEMAAL Groetjes Dieneke
Ayasha
Ayasha okt 3 '06
Dat kan gebeuren dieneke ;)

Wanneer laat je ons weten of we goed zaten? ;)
Acheliah
Acheliah okt 3 '06
Wil thomas het nog proberen dan zal ik morgen onthullen wie er gelijk had ok hartstikke bedankt
allebei

Groetjes Dieneke
Ayasha
Ayasha okt 4 '06
thomas a heeft sinds 20 september niets meer geplaatst dieneke :)
Acheliah
Acheliah okt 4 '06
Oke geeft niet wil NiMS en CHiP het eens proberen. Laat ff wat weten dan zeg ik wie er gelijk heeft gehad en aub niet als verwijd zien als één van jullie geen gelijk heeft gehad want ik ben eerlijk en jullie zijn er om te leren.
Kath heb je mijn mailtje ontvangen
Groetjes Dieneke
LPChip
LPChip okt 4 '06
Ik kan geen foto's lezen :(Dus het heeft geen zin om het te proberen.

Tenminste, van mensen lukt het heel moeilijk. Dieren gaat iets makkelijker, maar nog steeds heel moeilijk.

Ik denk soms van: even kijken wat ik zie, en als ik dan reacties lees van anderen dan zit ik er ver naast. Ik kan meer met een bewegend beeld dan met een stil-staand plaatje. Ik heb dan ook geen direct beeld van het gezicht nodig... Maar goed, fotolezen is voor iedereen anders.
Ayasha
Ayasha okt 4 '06
Acheliah, ja, bedankt voor de hulp maar helaas :)de uitleg staat in het mailtje. :)
yannick
yannick okt 4 '06
ik vertouw de zaak niet, probeer je ons over te halen om je foto te gaan lezen?? ;)
Acheliah
Acheliah okt 4 '06
LPCHiP probeer eens ben benieuwd Groetjes Dieneke
Ayasha
Ayasha okt 4 '06
Dieneke als hij het niet kan, dan kan hij het niet. Aandringen getuigd niet van veel respect naar LPChip toe.
Hij weet beter dan wie ook wat hij kan en wat niet.
Daarbij is het fotolezen op vrijwillige basis en hoort het niet dat de gene van wie de foto is de andere overtuigd om zijn of haar foto's te lezen.
Misschien moet je het pas geopende topic maar eens doorlezen. De lezers doen dit gratis, en hebben dus ook het recht om zelf te bepalen welke foto's ze lezen en welke niet, degene die willen proberen mogen dit en zullen ook geholpen worden, maar die wat niet willen proberen horen niet verplicht te worden! En er word ook niet zodanig op ingespeeld dat ze het toch proberen.
Acheliah
Acheliah okt 4 '06
Dat weet ik wel maar ik dacht misschien wilde hij het eens proberen maar ik heb heus wel respect voor jullie gave maar in ieder geval bedankt Dieneke

En nee Yannick ik probeerde jullie niet over te halen ergens zocht ik bevestiging dat ik er goed aan gedaan heb maar jullie wilde wat van weten of jullie het goed gedaan hadden voor mij zijn jullie allebei keigoed wat de muziek betreft nee hij zit niet in een bandje maar hij zingt graag en zou eigenlijk wel in een band moeten hij zingt alle nederlands talige muziek zo mee en ja Kath jij had het helemaal goed hard van buiten en zacht van binnen daarom was het ook zo moeilijk afstand te nemen en nog steeds maar het moet ik moet voor de kinderen maar het doet wel pijn want iemand van wie je houdt die laat je niet vallen en voor mijn gevoel heb ik dat wel gedaan maar ik moet door zetten hij moet veranderen voor zijn kinderen maarja dat moet hij wel willen he. Liefs Dieneke
yannick
yannick okt 4 '06
okee dan is het goed :).
ik dacht al dat hij iets met muziek deed, hij zingt :). vind het eigenlijk wel raar dat ik opeens foto's van mensen kan lezen, dat wist ik niet van mezelf.. en vooral niet dat ik meestal gelijk had :)
mause
mause okt 4 '06
hihi. zo leer je nog eens wat.
Ayasha
Ayasha okt 5 '06
 Quote:
Origineel van Acheliah:
en ja Kath jij had het helemaal goed hard van buiten en zacht van binnen daarom was het ook zo moeilijk afstand te nemen en nog steeds maar het moet ik moet voor de kinderen maar het doet wel pijn want iemand van wie je houdt die laat je niet vallen en voor mijn gevoel heb ik dat wel gedaan maar ik moet door zetten hij moet veranderen voor zijn kinderen maarja dat moet hij wel willen he. Liefs Dieneke
Iemand waarvan je houd laat je inderdaad niet zomaar vallen. Ook niet als je jezelf er van overtuigd dat het het beste is! Maar meid, nu doet het even heel erg pijn en voel je je eventjes heel erg eenzaam, maar dat slijt na een tijdje :)Wat er in de plaats komt hangt helemaal van jou af! :)
Acheliah
Acheliah apr 14 '07
Hier staan ook 2 orbs op ze zeggen een beschermengel van de kinderen waarschijnlijk mijn oma
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420