* Voel jij je zo niet thuis bij je leeftijdsgenootjes op school? Voel je je buitenbeentje? Pesten ze je? Je scheldt wel terug maar het maakt je verdrietig.
* Als ik mn hand boven je foto hou dan verstrakken mn spieren in mn nek en schouders. Heb je daar last van?
* Een paniekgevoel alsof je altijd en overal op je hoede moet zijn. Je niet kunt ontspannen. School kost je hierdoor veel energie.
* Hey heb jij een mountainbike / crossfiets waar je op stunt? Op 1 wiel rondhoppen en van skate hellinkjes afracen dat soort dingen?
* Je bent heel zachtaardig van karakter maar je durft het niet zo te laten zien.
* Computer is een grote hobby van je. Muziekje aan en je kunt zo uren doorbrengen.
* Tekenen zie ik je doen, rustig thuis aan een tafel en even mogen ontspannen na een dag op school.
* Ik krijg wat last van mn oor, rechterkant heb je daar last van?
* Gymnastiek heb je een enorme hekel aan.
* Ik krijg je te zien in een handvaardigheidsles. Iets met houtbewerking? Volg jij een technische opleiding?
* Het leger komt door. Heb je daar iets mee?
Nou Yuri, dat was mijn lezing. Laat je even weten wat er klopt en wat niet?
* Voel jij je zo niet thuis bij je leeftijdsgenootjes op school? Voel je je buitenbeentje? Pesten ze je? Je scheldt wel terug maar het maakt je verdrietig.
* Als ik mn hand boven je foto hou dan verstrakken mn spieren in mn nek en schouders. Heb je daar last van?
* Een paniekgevoel alsof je altijd en overal op je hoede moet zijn. Je niet kunt ontspannen. School kost je hierdoor veel energie.
* Hey heb jij een mountainbike / crossfiets waar je op stunt? Op 1 wiel rondhoppen en van skate hellinkjes afracen dat soort dingen?
* Je bent heel zachtaardig van karakter maar je durft het niet zo te laten zien.
* Computer is een grote hobby van je. Muziekje aan en je kunt zo uren doorbrengen.
* Tekenen zie ik je doen, rustig thuis aan een tafel en even mogen ontspannen na een dag op school.
* Ik krijg wat last van mn oor, rechterkant heb je daar last van?
* Gymnastiek heb je een enorme hekel aan.
* Ik krijg je te zien in een handvaardigheidsles. Iets met houtbewerking? Volg jij een technische opleiding?
* Het leger komt door. Heb je daar iets mee?
Nou Yuri, dat was mijn lezing. Laat je even weten wat er klopt en wat niet?
Groetjes Maryssa
Hallo Maryssa,
Er zijn inderdaad een paar jongens op school die ik niet echt goed mag, en ik weet vaak ook niet zo goed wat ik moet doen, en dan neem ik soms misschien de verkeerde beslissing.
Ik heb inderdaad vaak last van m'n nek en m'n schouders, ik heb vaak ook een hele stijve nek.
Ik heb inderdaad altijd het gevoel dat ik alles moet weten wat er om me heen gebeurd, ik ben inderdaad best wel vaak gespannen.
Nee, ik heb geen mountainbike of crossfiets waar ik op stunt, maar ik heb wel pas een waveboard gekocht wat ik regelmatig doe, maar geen stunts enzo.
Ik weet niet goed of ik zachtaardig ben, maar denk het wel
Computeren is zeker een hele grote hobby van me, ik hou me veel bezig met websites maken en dat soort dingen.
Tekenen? Dat is iets waar ik niet zo heel erg van hou, maar het zou wel te maken kunnen hebben met het feit van websites ontwerpen enzo.
Ik heb inderdaad regelmatig een beetje last van m'n oor, dus dat klopt ook wel een beetje.
Ik heb inderdaad een hekel aan gym, ik hou meer van atletiek, dus de snelle kant van sport
Ik volg geen technische opleiding, maar ik ben op dit moment op school wel bezig tijdens handvaardigheid met houdbewerking enzo.
Leger? zover ik weet niet. Misschien komt het omdat ik vaak wil dat mensen doen wat ik wil, dat je de en vergelijkt met een commadant uit het leger
Bedankt voor je lezing, best leuk om te zien wat jullie
Ik hoop dat er nog meer lezingen komen, en nogmaals bedankt voor je lezing
Dank je voor je snelle reactie! Fijn dat je je er in herkent. Tja dat leger voelde meer alsof je interesse had om daar je carriere in te maken. Maar jouw verklaring past ook, al had ik die niet opgepikt in eerste instantie.