Hallo,
Ik maak me zorgen over mijn dochter van 3. Mij is ooit verteld dat zij een nieuwetijdskind is, maar ik herken weinig van haar in de literatuur die ik daarover gelezen heb. Ik heb op deze site wat stukjes gelezen over indigo kinderen en ik herken haar daar veel meer in, maar ik heb het gevoel dat ze niet in balans is. Ze is altijd moe, heeft woede uitbarstingen en is eigenlijk altijd druk en ongeconcentreerd, behalve als ze aan het kleuren of knutselen is. Dan lijkt ze helemaal in haar element. Nu is de relatie tussen haar vader en ik op dit moment ook niet optimaal. Mijn man is depressief en herstellend van een leveraandoening. Dit maakt hem opvliegend en chagrijnig. Ook heeft hij weinig interesse in de kinderen. Mijn dochter hangt erg aan mij en aan haar zusje, die nog maar 8 maanden is. Ik weet niet goed hoe ik haar weer in balans krijg. Ik weet dat ze dingen ziet en voelt (geesten en energievelden), en dat ze zich dingen uit (een) vorig leven(s) herinnert die volgens mij niet positief zijn. Is er iemand die mij advies kan geven?
Alvast bedankt, en ook bedankt voor dit forum, dat mij al zo dikwijls heeft geholpen.
Desiree