Loading...
nl

Blood From a Leaf

Richie Richard
Richie Richard nov 22 '09
Ja we zijn weer eventjes bezig geweest en we hebben hierdoor nieuwe nummers. Naja nummers, instrummentals eigelijk.

Blood From a Leaf - Go Forth to Teleborg
http://denzillee.aniroad.net/audio/Blood_From_a_Leaf_-_The_Death_of_The_Queen_(Intrumental).mp3

Teleborg is het plaatsje in Zweden waar Lee en William wonen.

en

Blood From a Leaf - The Death of the Queen
http://denzillee.aniroad.net/audio/Blood_From_a_Leaf_-_The_Death_of_The_Queen_(Intrumental).mp3

Lyrics voor deze komen er aan!

Ik vind het nu al best goed gaan met mijn band laughEn ik wou graag jullie laten zien waarmee we bezig zijn smile
Delen:
admin
admin nov 22 '09
Heb je ze eraf gehaald Denzil?
admin
admin nov 23 '09
Het is niet mijn stijl, maar ik vind "Go forth to Teleborg echt het mooiste klinken, erg knap, goed gedaan !
Richie Richard
Richie Richard nov 24 '09
Dacht ik al tongueWe zijn ook een Hard Rock/Metal bandje.

Ik baal echter nu wel stinkend hard. Erik, (Street Legal) wou al wat weken terug een sponsoring leveren voor onze band. Uiteindelijk mocht ik kiezen. Of een nieuwe keyboard. Of een nieuwe Electrische Gitaar. Ik heb voor de gitaar gekozen, omdat dit echt een totaal nieuwe uitdaging voor mij is. Nah hij had woensdag beloofd dat hij het vandaag zou komen brengen, rond een uur of 7 s'avonds. Spreek ik hem om half 9: Oeps, helemaal vergeten, ik zit nu bij iemand anders.

Meer kreeg ik niet te horen.. Dus ja, ik was flink pissig er na.. Tuurlijk het kan gebeuren, maarja, als iemand op iets heugt tongue
admin
admin nov 24 '09
Balen, zeker weten .. als je er op rekent ! Wanneer komt hij nu langs?! smile
Richie Richard
Richie Richard nov 24 '09
geen idee.. hij zou vandaag weer komen, maar hij heeft het weer afgezegd. Er was iets met zijn zoontje ofzo.. Nah dat kan ik dan begrijpen..
admin
admin nov 24 '09
Da's waar .. 3x scheepsrecht he? Morgen dus smile
Richie Richard
Richie Richard nov 25 '09
Nope vandaag ook niet. Ik heb hem vandaag niet eens gesproken.. dus ja tongue
admin
admin nov 25 '09
Dat zeg ik tongue
Richie Richard
Richie Richard dec 3 '09
Oef oef, gaat niet zo lekker met de gitaar. Gelukkig kan ik op school en bij een maat van me oefenen. Gaat wel lukken. StreetLegal, van wie ik de gitaar zou krijgen. Heeft het nu nogal druk en zijn zoontje van nog geen 1 jaar oud schijnt de mexicaanse griep te hebben. Al zeg hij wel dat het al weer weg zakt.
admin
admin dec 4 '09
Scheelt wel dat je bij een maat kan oefenen .. hoop in ieder geval dat je de gitaar nog krijgt !

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki