Loading...
nl

Droom?

Kimmeke01
Kimmeke01 nov 21 '09
Hallo,

Er is iemand gestorven die ik vroeger als jong kind kende en enorm graag had. Op een dag dacht ik aan die persoon hoe het met hem zou zijn. En een paar dagen later hoor ik dat hij enkele weken(toen) was overleden... In een nacht droomde ik dat hij me op alle manieren wilde bereiken in een droom... Langs gsm, computer, in mijn gedachten riep hij om hulp dat hij niet naar boven kon gaan. Ik zei hem dat ik hem niet kon helpen. En het stopte... Hij had een drankprobleem. Er ging een tijdje over. Ik kan niet vinden waar hij zou begraven zijn.
deze week had ik weer een droom. Ik zag hem. ik greep naar zijn hand en het leek alsof ik hem echt kon voelen. hij glimlachte. en ik duwde hem tegen me aan. Hij was een tijdje bij me. Toen hij zei ik moet nu weer weg. Ik mis je wel zei ik. Hij ging weg en draaide hem half om naar mij en zei zal er altijd voor je zijn... Is dit een gewone droom omdat ik aan hem dacht? Of kan het echt dat overleden mensen echt in dromen contact kunnen zoeken met ons? p.S.: Ik heb al van kindsaf aan schrik van geesten...

groetjes Kimmeke
Delen:
sentinel
sentinel nov 21 '09
ik weet het ook niet dadelijk

maar heb het verleden week gehad een droom van mijn overleden kat

ik zag hem en ik riep ik zag hem niet heel duidelijk maar kon hem ook voelen ik vroeg hem ook aan mijn kinderen en mijn echtgenote zich even laten zien en voelen was wel heel raar
het enige heb nog vermeld ergens het juist in de droom dat het hier niet was voor de rest weet ik er ook niet veel van af
je krijgt hier wel een juist antwoord
Kimmeke01
Kimmeke01 jan 30 '10
Weet er iemand dat overleden mensen kunnen contact opnemen in dromen?
Kimmeke01
Kimmeke01 jan 30 '10
Heeft er iemand al iets gelijkaardigs gehad?
Marenubium
Marenubium feb 1 '10
Hai Kimmeke smile

Heb je mijn eerdere reactie al gelezen?
Topic: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/81416/3/Wat_is_dit.html

Ja, het is inderdaad mogelijk dat ze contact kunnen leggen in dromen. Wat ik mij afvraag, is waarom je hier persee antwoord op wilde hebben, of het bevestigd wilde hebben?
Het voelde goed voor je, is het niet?
En misschien zocht hij JUIST contact met je in een droom, omdat je anders teveel zou schrikken. Daar al eens aan gedacht laugh

Dus Kim, je hebt weer een ERG mooie boodschap gekregen, en nu op een wijze waar je niet bang van bent geworden.
Voel je beschermd, hij zal vlak naast je staan als je hulp nodig hebt.
Wees hier blij mee, er is je weer iets heel moois gegeven meissie smileEn vraag je niet af HOE en WAAROM, want het IS er gewoon, hihi!

Knuffel.
Kimmeke01
Kimmeke01 feb 1 '10
Hoi Marenubium,

Alvast terug bedankt voor je reactie!
Het voelde inderdaad goed. Waarom ik hier een antwoord op wilde? Wel, Ik wilde een bevestiging dat het echt hij was. Of dat het gewoon was omdat ik aan hem dacht. Maar later had ik het ook over hem na die laatste droom. En ik droomde er niet weer over.

Ja, inderdaad dat zou hij gelijk in gehad hebben moest hij iets laten bewegen of zo. Maar ik wist niet dat ze daar rekening mee zouden houden :-D

Ik zal hem graag naast mijn zijde hebben staan.

knuffel terug,

Kimberly
Kimmeke01
Kimmeke01 feb 12 '10
Maar ik voel hem nu niet meer rond mij. Ik denk dat hij overgegaan is. Ik mis hem wel. Wou dat hij ergens bij mij bleef. Maar het kan nu eenmaal niet. Ik denk niet dat zijn geest aanwezig is, ik voel dit ook niet. Hij zal in een droom gekomen zijn voor afscheid te pakken omdat hij me niet wilde bang maken denk ik. Had toch heel graag op een andere manier afscheid genomen...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki