Loading...
nl

Wederom vraagje voor een kaars/positieve energie

admin
admin dec 12 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
lieverd..

kan je per telefoon contakt onderhouden, of via skype?
Heb je valeriaan in huis?
Licht en vrede is onderweg naar jullie!!!

Mamma heeft haar telefoon steeds uitstaan, omdat ze steeds binnen in het ziekenhuis is.
Ze is nogal warrig en vergeetachtig dus ze vergeet van de stress en de spanning te bellen.
Gisteravond stuurde ze wel een sms: ben net thuis geweest maar ga nu weer terug want pap wordt opgenomen. Verder niets en als ik dan bel is ze weer niet bereikbaar.
Ik weet alleen dat hij massa's bloed heeft geplast, dat zijn blaas gespoeld is en dat hij waarschijnlijk een bloedtransfusie zou krijgen omdat hij zoveel is verloren.
Mijn moeders internet verbinding is erg slecht (ze wonen in santa Pola zuid Spanje), dus negen van de tien keer kan ik geen contact krijgen.

Ik wil zooo graag naar ze toe, maar dat gaat niet, in dit geval is het echt niet leuk dat ze zover weg zijn...
Stel dat mijn vader zo slecht komt te liggen dat ik afscheid moet gaan nemen, dan zou dat niet eens kunnen..die gedachte maakt me helemaal gek.
admin
admin dec 12 '09
Origineel bericht van: Pegasus
Origineel bericht van: Karin
Lief! ik word echt gek, pappa is heel ziek en ik kan niet naar hem toe...
Mamma is met hem in het ziekenhuis nu..

Wat een nare situatie.

Mocht je kunnen trancereizen o.i.d. dan kun je naar hem toe.
Zijn hand vasthouden, bij hem zijn.

Maar waarschijnlijk kan dit ook in gedachten.
Ga rustig zitten, vraag hulp van boven en stel je voor dat je daar bent......

Heel veel sterkte Karin!

Dat heb ik geprobeerd Pegasus, maar het lukte niet.
Ik kan de rust niet vinden.
admin
admin dec 12 '09
Origineel bericht van: Pegasus
Zal vanavond licht sturen naar jou, jouw vader en jouw moeder.

Als je wilt en het mag van de spirits reis ik naar je vader en laat mijn krachtdier bij hem achter.

Dat mag van mij, of mijn vader dit ook goed vind weet ik niet.
Ik hoor hem op de achtergrond mopperen dat dit geite wollen sokken gedoe is..

Lief van je! xxx
admin
admin dec 12 '09
Dank jullie wel allemaal, fijn om te voelen dat jullie zo meeleven xxx
Pegasus
Pegasus dec 12 '09
Ha Karin,

Licht sturen doe ik in ieder geval naar jou en jouw vader.
Heel veel sterkte!

Wat heb je nodig om toch te gaan naar je vader?

Liefs Pegasus
admin
admin dec 12 '09
Origineel bericht van: Karin
Origineel bericht van: Bellefleur
lieverd..

kan je per telefoon contakt onderhouden, of via skype?
Heb je valeriaan in huis?
Licht en vrede is onderweg naar jullie!!!

Mamma heeft haar telefoon steeds uitstaan, omdat ze steeds binnen in het ziekenhuis is.
Ze is nogal warrig en vergeetachtig dus ze vergeet van de stress en de spanning te bellen.
Gisteravond stuurde ze wel een sms: ben net thuis geweest maar ga nu weer terug want pap wordt opgenomen. Verder niets en als ik dan bel is ze weer niet bereikbaar.
Ik weet alleen dat hij massa's bloed heeft geplast, dat zijn blaas gespoeld is en dat hij waarschijnlijk een bloedtransfusie zou krijgen omdat hij zoveel is verloren.
Mijn moeders internet verbinding is erg slecht (ze wonen in santa Pola zuid Spanje), dus negen van de tien keer kan ik geen contact krijgen.

Ik wil zooo graag naar ze toe, maar dat gaat niet, in dit geval is het echt niet leuk dat ze zover weg zijn...
Stel dat mijn vader zo slecht komt te liggen dat ik afscheid moet gaan nemen, dan zou dat niet eens kunnen..die gedachte maakt me helemaal gek.

Is het een kwestie van geld, schat... dat je niet kunt gaan?

Das toch geen probleem zekers! winkliefde overwint altijd alles!
want in zulks geval kunnen we toch met z'n allen hier op merudi een potje samenstellen, voor een vliegtuig ticket..
Ik zou het niet eens over m'n hart kunnen krijgen, om jou daarin niet te steunen.
Pegasus
Pegasus dec 12 '09
Bellefleur, ik dacht precies hetzelfde!
admin
admin dec 12 '09
ah, ja.. Pegasus!!
Liefde he..vandaar jouwzelfde gedachte grin
admin
admin dec 12 '09
Neee! Geen potje maken! Das keilief maar echt niet nodig!!
Mijn werk, kids en dieren houden me tegen maar zou ik echt moeten gaan dan lost zich dat hoop ik ook wel op.
Ik krijg meer zo'n paniekgevoel van oh gottegot hoe moet ik dit gaan doen, maar als ik reeel ben kan in principe alles geregeld worden.
Dan doen ze het maar even zonder mij, zakt de boel in dan zakt ie in.

Ik ben helemaal ontroerd..

Zojuist een update van mijn zusje gehad.
Pappa heeft gisteren twee blaasspoelingen gehad en is weer naar huis gestuurd, een uur later waren ze alweer op de terugweg omdat het bloed eruit stroomde. Daar heeft hij de derde spoeling gehad en medicijnen om de bloeding te stoppen, toen mocht hij wel blijven.
Waarschijnlijk (zei mijn zusje) hadden de verpleegkundigen niet zoveel zin in z'n lastig geval in het weekend...
Zij is verpleegkundige en kan mij veel vertellen gelukkig, ook wel eens iets te veel soms..
Ik heb mijn zusje wel gevraagd of pap en mam eigenlijk geregeld hebben wat ze willen mocht 1 van hun inderdaad wegvallen, zij weet dat ook niet dus we hebben afgesproken dat dat iets is wat we wel moeten weten.

Wat ik nodig heb Pegasus is even de rust kunnen vinden, maar het is chaos in mijn hoofd en dan kan ik me niet focussen, ik zit te denken om even naar Kitty te gaan, mijn heksenvriendinnetje, wellicht heeft zij tips of ideeen hoe ik dit het beste aan kan pakken.
admin
admin dec 12 '09
Wederom update,

Het bloeden is nog steeds niet gestopt, het vervelendste is dat ze allemaal onderzoeken doen waar mijn ouders niets van begrijpen.
Het Spaans dat ze daar spreken gaat heel snel en is natuurlijk medisch dus ze hebben geen idee wat er allemaal gebeurd.
Ik heb verteld dat er hele lieve mensen zijn die positieve energie willen sturen en ik moest jullie allemaal heel hartelijk bedanken.
Mamma vroeg of ik voor haar een foto wilde plaatsen zodat er gerichter gestuurd kan worden.
Ik weet dat de regels zijn dat ze dat zelf moet vragen maar ik hoop dat er in dit geval een uitzondering gemaakt kan worden, zo handig is mammaatje nu ook weer niet en ik kan haar vanaf hier niet zo goed sturen, daarbij is ze bijna niet bereikbaar.

Mijn pappa en mamma.

Cialara
Cialara dec 13 '09
Lieve Karin,

Ik heb je beide ouders energie gestuurd. En er brand hier een kaarsje voor je vader. Veel sterkte lieverd.

Warme groeten Jorine
Beschermengel
Beschermengel dec 13 '09

Heel veel sterkte, kracht en liefde voor jou en je vader en moeder.....er staat een kaarsje te branden naast Maria speciaal voor jullie.
admin
admin dec 13 '09
Hoi Karin,

ik heb ook een kaarsje voor je aangestoken,
een voor je vader en een voor je moeder.

Liefs, Diana
admin
admin dec 14 '09
Dank jullie wel, ook namens mijn pa en ma.
De operatie is gepland voor morgen de 15e.....
Lena
Lena dec 14 '09
sterkte karin met alles... voor jou en je familie
admin
admin dec 14 '09
Dank je wel Lena xxx
Cialara
Cialara dec 14 '09
Sterkte dan Karin morgen! Valt vast niet mee om dan zo ver bij ze vandaan te zijn.

Liefs Jorine
admin
admin dec 15 '09
Operatie is goed verlopen.
De arts zag wel aan een aantal poliepen dat deze kwaadaardig waren, volgens hun is alles weg, maar toch maar even alle uitslagen afwachten.

Mag ik nog 1 keer voor wat licht en warmte voor mijn mamma en pappa vragen, vooral mamma is helemaal van de kaart..
Emuca
Emuca dec 15 '09
Moge het licht van mijn kaarsjes aankomen Karin. Heeel erg veel sterkte.
admin
admin dec 15 '09
Ik doe mee.
Sterkte Karin, ook voor je ouders.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies