Loading...
nl

Cover Demon(s) van Darkest Hour.

Richie Richard
Richie Richard nov 20 '09
Hey hey!
Ik heb weer eens geprobeerd om iets te coveren. Dit keer iets totaal anders, namelijk Metal. En dan niet zomaar metal, maar scream metal. Dit wilt zeggen dat het soort van geschreeuwd wordt. Though, is dit een hele kunst. Sommige vinden het lelijk, sommige mooi.
Boeit niet.

Ipv schreeuwen, heb ik het gezongen. Op 't manier hoe ik denk, dat het zou moeten zijn als het geen scream metal was.

Als je het originele wilt luisteren tik dan bij YouTube Darkest Hour - Demon(s) in. (met idd (s))

Ik vind het zelf niet slecht. Eigenlijk best wel goed gelukt. Alleen in het begin, met het voorstellen, wist ik even niet meer wat ik nou wou zeggen xD.
Blood From a Leaf - Demon(s) (Try out Cover Darkest Hour, Denzil only)
Delen:
admin
admin nov 21 '09
Hoi Denzil,

Ik heb geluisterd en vind het misschien nog wat zwak hier en daar. Het is te vlak qua zang, je haalt niet uit en er zit geen echte melodie in.

Misschien kun je een wat iets bekender nummer proberen, die qua melodie makkelijker is om te herkennen.
Heidelroos
Heidelroos nov 21 '09
Zoals jij het zingt vind ik het een beetje euhm.. vreemd klinken.. .. laugh

Je hebt echter wel een mooie stem..
Valt heus wel iets van te maken..

Misschien toch een ander genre wink
admin
admin nov 21 '09
denzil, probeer een nummer van David Bowie,
dat timbre past bij je naar mijn gevoel,
http://www.youtube.com/watch?v=zQFuNHCMF2Y&feature=fvw
Maryssa
Maryssa nov 21 '09
Ik heb even naar je geluisterd maar ik mis dat je ECHT zingt dat je hoog en laag gaat dat je speelt met tekst en met de betekenis ervan. Beetje meer melodie is leuker om naar te luisteren en is voor jezelf ook leuker.

Wat dacht je van Jamie Cullum het nummer All at Sea? Dat heeft verschillende toonhoogten en je kunt wat meer kanten op met de interpretatie.

http://www.youtube.com/watch?v=KUscn6VPfXc




Bewerkreden: Mutserig spelfoutje
Richie Richard
Richie Richard nov 21 '09
David Bowie, nooit van gehoord.. En als ik zo luister is het niet mijn genre muziek xD
Maryssa
Maryssa nov 21 '09
Hmm ik zit net te luisteren naar de link van Bowie van Bellefleur ..zou inderdaad ook bij je passen. Bowie heeft zoveel nummers er zit er misschien wel 1 bij die je wel aanspreekt qua genre

Deze is geweldig erg jaren 80, dat wel maar dat was qua muziek een heerlijke tijd!

http://www.youtube.com/watch?v=0paUlhI2wts
Richie Richard
Richie Richard nov 21 '09
Lets dance ken ik weer wel tongue

Zelf vind ik Lynyrd Skynyrd geweldig, of The Steve Miller Band.
Maryssa
Maryssa nov 21 '09
Lynyrd Skynyrd kende ik nog niet heb het even opgezocht. Maar is wel goed en Steve Miller Band is fantastisch! Fly like an Eagle ..prachtig.
Richie Richard
Richie Richard nov 21 '09
Moet je eens Lynyrd Skynyrd - Freebird eens luisteren. Die is ook geweldig mooi. Zoveel emotie. En echt 1 van de langste gitaar solo's die ik ooit gehoord heb tongue

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki