Loading...
nl

Wendy, fotolezen

Hypnose
Hypnose nov 18 '09
Hey, heeft er iemand zin om mijn foto('s) te lezen?

Ben erg benieuwd smile
Liefs
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 19 '09
Hoi,

Mooie foto's. Ik zie nogal twee verschillende foto's. Hoeveel tijd zit er tussen en welke is de nieuwste?
En heb je misschien ook een wat onbewerktere foto?
Heidelroos
Heidelroos nov 19 '09
Wrom onbewerkt?
De energie straalt er duidelijk van af laugh
Maryssa
Maryssa nov 19 '09
Hallo Wendy,

Ik wil jouw foto wel lezen. Even kijken..

* Als ik naar de onderste foto kijk (is denk ik de meest recente?) Dan heb ik het gevoel dat je verdriet wegdrukt, je tranen niet de vrije loop laat.

* Paarden krijg ik te zien bij je. Rijd je paard? Of zou je dat graag willen?

* Je hebt het snel koud, ik krijg het zelf koud als ik me op je concentreer.

* Heb je last van je onderbuik? Menstruatieklachten en wat last van je darmen? Je hebt meer last van je darmen tijdens je menstruatie heb ik het idee.

* Ik krijg een weiland te zien.

* Je bent een heel gevoelig mens. Mensen kunnen jouw onbedoeld best wel kwetsen. Gesloten ben je van karakter, je hebt een zachte stem.

* Vlinder hmmm.. heb jij een sieraad met een vlinder erop? Haarspeld/armband?

* Oei mn maag begint een beetje raar te doen ineens. Heb je last van je maag? Maagzuur en oprispingen?

* Er komt een zinnetje in me op: "Wat moet ik daaaaaar nu mee?" Dat hoor ik je zeggen. Weet je niet wat je aan iemand hebt die dicht bij je staat? Is er een man / jongen in je leven die dan weer wel wil afspreken en dan weer niet? Ben je zijn woorden zo aan het analyseren? Het lijkt een beetje een aantrekken afstoten verhaal. Wees duidelijk hè Wendy naar de persoon in kwestie maar ook naar jezelf..

* Zing jij? Ik denk dat je een mooie zangstem hebt.

* Hmm krijg weer ergens last van ..je nek. Zitten je spieren vast? Aan de rechterkant zit het.

* Volg jij een studie die te maken heeft met pedagogiek, Maatschappelijk werk?

* Er is ook iets met film. Ben je bezig met figuranten werk? Fotografie? Is dat laatste ook je hobby?

Ok dit was mijn lezing voor jou, Wendy. Ik hoor graag wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
Hypnose
Hypnose nov 19 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Hallo Wendy,

Ik wil jouw foto wel lezen. Even kijken..

* Als ik naar de onderste foto kijk (is denk ik de meest recente?) Dan heb ik het gevoel dat je verdriet wegdrukt, je tranen niet de vrije loop laat.
Dit klopt inderdaad, ik uit mijn gevoelens niet snel, ik wil anderen daar niet mee belasten.

* Paarden krijg ik te zien bij je. Rijd je paard? Of zou je dat graag willen?
Vroeger was ik gek op paarden, heb nooit paardgereden trouwens. Heb er nu niet meer zoveel mee.

* Je hebt het snel koud, ik krijg het zelf koud als ik me op je concentreer.
Klopt helemaal.

* Heb je last van je onderbuik? Menstruatieklachten en wat last van je darmen? Je hebt meer last van je darmen tijdens je menstruatie heb ik het idee.
Dit klopt ook! heb er al jaren last van.

* Ik krijg een weiland te zien.
Hmm ik zou niet weten wat daarmee bedoelt wordt.

* Je bent een heel gevoelig mens. Mensen kunnen jouw onbedoeld best wel kwetsen. Gesloten ben je van karakter, je hebt een zachte stem.
Klopt wederom, ik betrek dingen vaak op mezelf, terwijl anderen dit vaak helemaal niet kwetsend bedoelen.

* Vlinder hmmm.. heb jij een sieraad met een vlinder erop? Haarspeld/armband?
Voor zover ik weet niet..

* Oei mn maag begint een beetje raar te doen ineens. Heb je last van je maag? Maagzuur en oprispingen?
Af en toe ja, ik kan niet zo goed tegen vet/pittig eten tongue

* Er komt een zinnetje in me op: "Wat moet ik daaaaaar nu mee?" Dat hoor ik je zeggen. Weet je niet wat je aan iemand hebt die dicht bij je staat? Is er een man / jongen in je leven die dan weer wel wil afspreken en dan weer niet? Ben je zijn woorden zo aan het analyseren? Het lijkt een beetje een aantrekken afstoten verhaal. Wees duidelijk hè Wendy naar de persoon in kwestie maar ook naar jezelf..
Wow, hier schrok ik toch wel van! Dit gaat over mijn vriend, het klopt echt precies wat je hierover zegt.. 'k Heb het hier erg moeilijk mee, en weet soms inderdaad niet wat ik ermee aan moet confused

* Zing jij? Ik denk dat je een mooie zangstem hebt.
Ik hou van zingen, maar of ik het ook goed kan weet ik niet haha

* Hmm krijg weer ergens last van ..je nek. Zitten je spieren vast? Aan de rechterkant zit het.
Tijdens spanningen heb ik hier wel last van ja

* Volg jij een studie die te maken heeft met pedagogiek, Maatschappelijk werk?
Ik heb een jaar de opleiding SPW gedaan, doe nu Verpleegkunde

* Er is ook iets met film. Ben je bezig met figuranten werk? Fotografie? Is dat laatste ook je hobby?
Fotografie is mijn hobby! smile

Ok dit was mijn lezing voor jou, Wendy. Ik hoor graag wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa

Heel erg bedankt voor je lezing, je hebt het echt heel goed gedaan, ben er van onder de indruk!

Liefs Wendy
Hypnose
Hypnose nov 19 '09
Origineel bericht van: NiMS
Hoi,

Mooie foto's. Ik zie nogal twee verschillende foto's. Hoeveel tijd zit er tussen en welke is de nieuwste?
En heb je misschien ook een wat onbewerktere foto?

Ik denk dat er een paar maandjes tussen zitten, weet het niet precies, wel allebei dit jaar gemaakt. De zwart/witte foto is het recentst. Hier heb ik een wat onbewerktere foto:

Maryssa
Maryssa nov 20 '09
Hey Wendy,

Graag gedaan, jij bedankt voor je snelle feedback. Hmm dat weiland ja, ik zag je lopen met een uitzicht over weiland en groene heuvels. Maar als je daar niets mee kunt dan leg je het gewoon naast je neer hoor smile

Liefs Maryssa
admin
admin nov 20 '09
hallo, lieve Wendy..
ik ga schrijven wat er in me opkomt.
Rusland, of in iedergeval die kanten op in combinatie met circus en zigeuners ..,vorige levens, ofwel vanuit verre familie.

- graag onafhankelijk willen zijn
- individualisme, vrijheid, zelfstandigheid, vroegrijp.
- discipline, in de zin van "ergens voor gaan, en het afmaken"
- uiterlijk jezelf graag naar voren drukken, jezelf weten te accentueren.
- niet kleinzielig of pietluttig.
- goed in verkopen en marketing, en talen.
- vind het niet erg om dan weer hier , of dan weer daar te zijn, je bent dus niet gebonden aan een thuis, maar je voelt je overal wel snel thuis.

Natuurlijk ben je nog jong, en heb je nog veel ervaring op te doen,
vergallopeer je daar niet in, want dan loop je de situatie voorbij,
kan je het niet meer volgen, nemen anderen het in de hand,
en voor je het weet zit je dingen te doen, die je niet wilde doen!
je snapt me wel.

Liefs,
Bellefleur
Hypnose
Hypnose nov 20 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
hallo, lieve Wendy..
ik ga schrijven wat er in me opkomt.
Rusland, of in iedergeval die kanten op in combinatie met circus en zigeuners ..,vorige levens, ofwel vanuit verre familie.
Dit vind ik wel leuk om te horen, weet niks van m'n (eventuele) vorige levens/verre familie af, en had dit niet verwacht.

- graag onafhankelijk willen zijn
Absoluut smile
- individualisme, vrijheid, zelfstandigheid, vroegrijp.
Ik ben graag op mezelf, en was al op vroege leeftijd vrij zelfstandig.

- discipline, in de zin van "ergens voor gaan, en het afmaken"
Dit heb ik heel erg, probeer het wel tenminste. Al is de motivatie voor school bijv, soms ook wel erg ver te zoeken laugh

- uiterlijk jezelf graag naar voren drukken, jezelf weten te accentueren.
Klopt helemaal, ben best wel ijdel en hou er van mezelf op te tutten haha

- niet kleinzielig of pietluttig.
Klopt, kan soms wat hard overkomen naar anderen, die ik dan vind zeuren oid blush

- goed in verkopen en marketing, en talen.
Was altijd goed in talen op school, verkopen weet ik niet tongue

- vind het niet erg om dan weer hier , of dan weer daar te zijn, je bent dus niet gebonden aan een thuis, maar je voelt je overal wel snel thuis.
Dit klopt wel, al ben ik ook wel erg graag thuis, op mijn eigen kamer

Natuurlijk ben je nog jong, en heb je nog veel ervaring op te doen,
vergallopeer je daar niet in, want dan loop je de situatie voorbij,
kan je het niet meer volgen, nemen anderen het in de hand,
en voor je het weet zit je dingen te doen, die je niet wilde doen!
je snapt me wel.

Liefs,
Bellefleur

Heel erg bedankt voor je lezing!
Liefs
Hypnose
Hypnose dec 3 '09
Wil nog iemand het proberen? Alvast bedankt!
Hypnose
Hypnose feb 8 '10
Hier nog een recente foto:

Marenubium
Marenubium feb 8 '10
lol....wat wil je precies (nog meer) horen dan smile
Je foto's zijn goed gekozen in ieder geval.
Misschien eens opsturen naar een modellenbureau, want je ziet er prachtig uit wink
Maryssa
Maryssa feb 8 '10
Ehm Wendy..je laatste lezing is nog vrij kort geleden. Als je heel korte tijd tussen 2 lezingen laat zul je vrijwel dezelfde dingen horen. Je zou bijvoorbeeld een half jaar of langer tussen lezingen kunnen laten om te kijken hoe jouw ontwikkeling is.

Liefs Maryssa

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420