Beschermengel
.. dat kan natuurlijk en zie nu ook waarom je die link maakt.. ik heb nu leren quoten dus in het vervolg zal ik iets duidelijker zijn
Artemis en Beschermengel.. is zie astraal reizen in ieder geval als.. heel ver in je meditatie zitten.. op transcendentaal niveau.. en dan op een punt komen om buiten je lichaam te treden.. dit vergt echter heel veel oefening en je lichaam moet zich hier ter zijner tijd ook op aanpassen.. erom bidden, gehoor krijgen en gelijk "astraal reizen" is levensgevaarlijk dus wees blij dat je wakker werd
Zo heeft alles een reden, echter is die reden niet altijd te doorgronden, zoek en gij zult vinden en wanneer u denkt het gevonden te hebben verbaas u dan opnieuw, want de reden is ver te zoeken en leidt tot nieuwe inzichten..
Verder met "astraal reizen" zitten de frequenties van de hersengolven tegen de remslaap aan.. alles is op internet te vinden als je meer wilt weten voor transcendentale meditatie.
Een snellere en effectievere manier = een goede ontspannende massage nemen (1uur) en vervolgens Floaten (1uur).. ook allemaal op internet te vinden. Ik heb het zelf beiden gedaan. Het transcendentale ben ik op tijd mee gestopt, want dit is nauwelijks te onderhouden/ervaren als je in de realiteit wilt blijven bestaan. Zeker in dit snelle westerse dagelijkse leven. Massage/Floaten is een goed alternatief vindt ik zelf.