Sinds een week heb ik mijn 3-lichamen wat meer in eenheid gebracht. En met 3 lichamen bedoel ik, mijn gewone lichaam, mijn etherisch lichaam (aura) en mijn astrale lichaam. Dat voelt heel erg prettig aan en merk ik dat er ineens een schat aan informatie naar bovenkomt van verschillende dimensie en plaatsen die ver boven mijn verbeelding gaan. Ik begin daarom even dit topic om wat ervaringen / vragen / .... bespreekbaar te maken omdat het voor mij niet zo bekend is.
Ik merk namelijk dat mijn Astrale lichaam ook mijn lichaam is, maar waarmee het lijkt alsof ik deze vrij door ruimte en tijd kan bewegen. De wereld waarin hij zich bevind is mij een beetje vreemd en lijkt eigenlijk op een heelal met sterrenstelsels etc. Hij zweeft vrij door de ruimte.
Gisteravond had ik een vreemde ervaring toen ik wilde gaan slapen en ik begreep pas later dat ik me volledig bewust was van mijn astrale lichaam. Ik deed mijn ogen dicht en zag allemaal kleurtjes voor mijn ogen dansen. Eigenlijk vond ik ze behoorlijk irritant en werden ze ook niet echt minder toen ik mijn ogen open deed. Dus ik deed mijn ogen weer dicht. De figuurtjes waren niet echt herkenbaar en liet het maar over me heen komen. Wel herkende ik deze lampjes als iets wat ik als kind ook altijd al zag, dus het was niet echt onbekend voor me. Niet al te lang daarna, veranderende de lampjes in zwarte boze tijgers die naar me begonnen uit te halen. Ze deden me niet zoveel omdat ik weet dat ik beschermd ben met mijn pyramide van licht, dus ik zag ook steeds hun klauwen uit elkaar spatten bij het raken van mij.
Omdat ik ze eigenlijk maar behoorlijk irritant vond, besloot ik ze met energiestralen "kapot te schieten". Ik schoot ze en ze vluchten weg in een soort tunneltjes die ontstonden. Omdat ik niet wilde dat ze wegvluchtten, dook ik achter ze aan de tunnel in. Het was een soort oranje energietunnel waar ik in dook en ik merkte dat de tijger sneller was dan ik. Omdat ik dat niet leuk vond, besloot ik om de tijd om te keren, zodat ik ze in kon halen. Ik merkte dat de tijd vertraagde en alles om me heen was veel rustiger geworden, alsof het stilstond.
Ik ging de tunnel verder in en opeens was ik eruit. Ik was beland bij een wezen dat heel donker (slecht) was en zo verschrikkelijk groot was, dat zijn oog, zo groot was als ik. Ik stond dus voor dat enorme oog, dat dicht was en keek ernaar. Ik voelde zijn energie en dat was de duisterste energie die ik ooit gevoeld heb. Ik schrok echt van deze energie en werd er zelfs angstig van. Op dat moment ging het oog open en zag ik een oranje gloed in dat oog.
Ik werd helemaal gevuld met de duistere energie en ik voelde een enorme kou en angst in en om me heen. Ik besefte me, dat ik op leven en dood moest vechten, dus ik besloot om via mijn vleugelchakra mijn engelen te raadplegen. Maar mijn vrienden gaven niet thuis, dus wist ik dat ik zelf iets moest doen. Ik nam haalde de universele energie op, en ging mezelf ermee opladen totdat ik een steeds grotere witte energiebol werd. Ik groeide in rap tempo en alles werd witter en witter. Ik liet de witte energie alle kanten op wegschieten en nam zelf afstand van het geheel om te kijken wat er gebeurde (het leek alsof ik uitzoomde). Ik zag een soort donkere planeet / wolk dat eigenlijk doormidden gebroken werd door een enorme witte regen van vonken. De hoeveelheid energie was enorm en alle zwarte energie was binnen no-time volledig getransformeerd en verdwenen.
Ik besloot weer terug te gaan en al snel was ik weer met mijn bewustzijn in mijn bed. Ik had geen idee wat er net gebeurd was en begreep al vrij snel dat ik een astrale reis gemaakt had.
Ik ben erg benieuwd wat jullie gedachten hierbij zijn.