Loading...
nl

Opnieuw een gedicht

admin
admin nov 14 '09
Delen:
admin
admin nov 14 '09
Wederom vind ik het jammer dat je een wat onduidelijke stem daarvoor hebt. Hopelijk ervaar je dit als opbouwend, want ik geef geen kritiek hoor! Het is alleen hoe het mij overkomt. Ik moet gewoon echt de tekst lezen en erbij houden wil ik horen wat je zegt.
Maar wederom respect dat je dit doet, ik met mijn stem begin er al niet eens aan ... en weer zeg ik, ik zou zeker een cd van je kopen als je die zingend uitbrengt, ik ben werkelijk een grote fan van je gezongen woord!!! laugh

Liefs,
Mar
admin
admin nov 15 '09
Gaat dit gedicht over het beeld wat je zag ??
gisteren, of een paar dagen eerder, in een andere post..
admin
admin nov 15 '09
Nee, deze staat er helemaal los van !
admin
admin nov 15 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Wederom vind ik het jammer dat je een wat onduidelijke stem daarvoor hebt. Hopelijk ervaar je dit als opbouwend, want ik geef geen kritiek hoor! Het is alleen hoe het mij overkomt. Ik moet gewoon echt de tekst lezen en erbij houden wil ik horen wat je zegt.
Maar wederom respect dat je dit doet, ik met mijn stem begin er al niet eens aan ... en weer zeg ik, ik zou zeker een cd van je kopen als je die zingend uitbrengt, ik ben werkelijk een grote fan van je gezongen woord!!! laugh

Liefs,
Mar


Hoi Mar, natuurlijk ervaar ik het als opbouwend smileGeen probleem ! Ik vind het een geweldig compliment dat je mijn zingen mooi vindt .. en wie weet breng ik nog eens een nummertje uit wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki