Eej bedankt iedereen voor jullie reacties.
Heb idd eerder gehoord dat ze soms paspoorten van geslachte paarden bij een nieuw paard zonder paspoort doen. Toen ik voor het laatst contact had met KNHS stond ze nog op het zelfde adres.. (het adres van de eigenaren waar ze geboren is) Ze wouden eerst ook niks zeggen over adres maar ze hebben uiteindelijk gezegd dat ze nog steeds op hetzelfde adres stond van de mensen die het paspoort hadden aangevraagd.. (dus van die eigenaren waar ze is geboren)
Heb zelf nog geen advertenties gezet. wel heb ik vaak zitten kijken of ze toevallig ergens te koop stond. Wat ik misschien ook nog kan doen is naar de slager gaan.. die haar toen heeft opgehaald. Maar kleine kans dat die zegt dat ze is doorverkocht en al helemaal nie waar heen. maar proberen kan altijd.
Als ik haar zelf zie (op fotos) denk ik ook van ze kan niet dood zijn. Heb heel raar misschien maar van m'n opa (overleden) wel het idee van die is ergens bij me ofzo.. en dat heb ik niet van haar.. dat ze als geest ofzo bij me is. weet niet of mijn gevoel goed is of het gewoon tjaa een beetje onzin is.
Het enige wat ik ook kan bedenken waar de chip handig bij kan zijn is gewoon opvragen bij knhs wat ik dus al heb gedaan en ze was (nog) niet overgeschreven op iemand anders z'n naam. Wat wij zelf ook niet hebben gedaan toen we haar hadden. Verder weet ik niet hoe je met de chip het paard kan opzoeken? Weet iemand misschien of er van die radars ofzo zijn?? dat je chipnummer in kan voeren en dat dat ding dan aan geeft van waar het paard is.. zou wel erg handig zijn
Iedereen erg bedankt voor reacties! En als iemand nog iets weet hoor ik het graag!