Loading...
nl

wat betekend deze droom?

admin
admin nov 14 '09
deze droom ging zeer snel en heb niet alles kunnen opslaan maar wel een paar dingen.

het ging zich over een jeugd"liefde" van toen ik een jaar of 13/14jaar was, er waren verder nog heel erg veel mensen bij en een meisje die ik ken. ook stonden 3 onbekende jongens/mannen naar ons te kijken terwijl we ingesprek waren. daarna werd het allemaal een gaos en dit krijg ik ook verder niet duidelijk. ik kreeg naar deze droom meteen het gevoel dat er een boodschap achter zit want ik onthou alleen dromen die een betekenis hebben (ja klinkt stom maar das echt zo). deze droom speelde zich trouwens in deze tijd af en was dus niks van vroeger wink

weten jullie wat dit zou kunnen betekenen? want ik kom er (nog) niet uit.

liefs
Delen:
admin
admin nov 14 '09
Ik hoop dat iemand een antwoord voor je heeft, Kikkertje. Ik kan je niet helpen helaas...

Liefs
Marjan
admin
admin nov 15 '09
Is er in die periode iets chaotisch gebeurt op energetisch gebied of heb je het gevoel dat er op energetisch novi iets veranderd is op die leeftijd ? Sorry maar dat is waar ik aan moest ik aan denken toen ik het las. Zeker toen je schreef dat je het gevoel hebt dat er een boodschap achter de droom zit..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki