Loading...
nl

Bots

Lena
Lena nov 15 '09
sterkte bellefleur.
Kimmeke01
Kimmeke01 nov 29 '09
Wat was dit een prachthond! Ale nu nog want de ziel blijft... Net een wolf :-)
admin
admin nov 29 '09
ja zijn ziel is een wolveziel, klopt.
admin
admin nov 29 '09
Hoe is het met Tchikey afgelopen Belle?
admin
admin nov 29 '09
Die heeft vier dagen niet durven eten, en daarna istie van de grote honger beginnen mais eten.
Hij is erdoor gekomen, maar heeft een zwaar karma.
van onze drie kippen ziet hij er nu het slechtste uit.
eerst pikte hij de pluimpjes van andere kippen en stoote hij kippen weg,
toen kreeeg hij het zelf aan de stok met bots.
En nu wil Sky er altijd mee spelen.
Het goede is, hij zit de hele dag mee in de ren van de twee anderen, en laat ze al met rust.
arme Tchikey!!! ben begaan met haar hoor..lief van je Karin.
admin
admin nov 29 '09
Hebben die bloterds het eigenlijk niet koud nu?
Is daar iets voor Belle, om die veren terug te laten groeien?
Ik zit er steeds aan te denken, mijn ouders hebben papegaaien gekweekt en ik weet als die kaal zijn dat het stress is.
Daar is geen middeltje voor behalve rust neem ik aan.
Is dat met kippen ook zo?
Wij hadden vroeger wel kippen (ben opgegroeid tussen de boerderijen) maar daar zaten geen bloterds bij, dus ik zou het eigenlijk niet weten.
Ik zat te denken aan olie door het voer, maar voor een hond of kat is dat goed voor de vacht, ik weet niet of dat met een kip ook zo is.
Die hebben geen haren maar veren.
admin
admin nov 29 '09
oh die twee andere kippen, Shiva en Baba , die hebben nu een prachtig pluimevachtje hoor. Daar gaat het heel goed mee nu.
Ik wilde zeggen, vroeger zag Tchikey er goed uit he, en de twee anderen niet, en nu is het andersom.
Heidelroos
Heidelroos nov 30 '09
Ach die lieve lieve lieve Bots...
..


Als een kus op je wang....
vluchtig..
Morgen voorbij...


admin
admin dec 2 '09
Dank je wel, lieverd.
Vandaag had ik Bots in gevoel heel dicht bij me! voelt goed!
Heb ook slecht nieuws, Tchikey is weg.. we vinden hem nergens,
en intuitief wist ik wel dat er iets met hem zou gebeuren, ik had het voorvoelt.
Volgens mij heeeft een Vos haar te stekken!
Het is hoe het moest lopen, en heb een zeer warm gevoel aan over voor deze toch wel voor mij spirituele kip
(klinkt grappig, maar is echt zo)
Emuca
Emuca dec 2 '09
Oh Belle... wat jammer! Het is zo'n mooie hond... en hij ziet er zo statig en trots uit. Ik zou hem zo willen knuffen.

Ik zou het ook vreselijk vinden als ik mijn hondje zou verliezen.. Ik ben net een kat verloren en een paar jaar terug mijn trouwe konijn... Oke... een konijn is natuurlijk wel anders... maar ik was heel hecht met dat diertje. En mijn kippen... argh... ik heb een band met al mijn dieren... ook al heb ik ze pas een dag... Op mijn 6e had ik een band met mijn goudvis Pim...
admin
admin dec 4 '09
Hmm, wat sneu, Belle, dat Tchikey weg is eek
Hoop dat je toch nog een teken van leven vindt, of dat je hem in ieder geval terugvindt, zodat je hem kan begraven oid.
Sterkte!

Liefs,
Mar
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki