Loading...
nl

Bots

admin
admin nov 14 '09
Ik heb een van de moeilijkste knopen doorgehakt van m'n leven.
Maar ik kan niet anders, het doet me wel veel verdriet.
Ik en m'n man hebben gesloten om Bots (15j en 2mnd)te laten inslapen, bij de dierenarts.
Dit is juist om te doen, er zijn redenen te over, maar het valt me enorm, enorm zwaar. Ben heel erg verdrietig.
Delen:
admin
admin nov 14 '09
he Bellefleur, heel veel sterkte.

Bots komt wel weer terug bij jullie, in zijn volgend leven.

Hij heeft gegarandeerd een geweldig leven bij jullie gehad,
en is jullie daar vast heel erg dankbaar voor !!

Knuf
Beschermengel
Beschermengel nov 14 '09


Daar sluit ik me bij aan wat Artemis zegt, maar het blijft vreselijk moeilijk, ik weet er alles van...veel sterkte Bellefleur.
admin
admin nov 14 '09
als je wil, mag je daarover even vertellen, Beschermengel.
Cialara
Cialara nov 14 '09
Ai Bellefleur,

Wat verdrietig cry
Veel sterkte en een knuffel van mij.

Liefs Jorine
Helma
Helma nov 14 '09
Bellefleur, is Bots een hond? In ieder geval, erg veel sterkte ermee. Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk voor je moet zijn.

liefs van Helma.
admin
admin nov 14 '09
ja bots is m'n hond! Deze foto is twee zomers geleden getrokken.
Beschermengel
Beschermengel nov 14 '09


Mijn vorige hond ook een boxer (Bolo) was de grote vriend van mijn zoon die is overleden, hij is 5 jaar na zijn overlijden ook gegaan ...en ooooh wat had ik weer een verdriet. Hij is 11 jaar geworden en kreeg epileptische aanvallen waar hij uiteindelijk is ingebleven.....we zijn toen wel snachts nar de dierenarts gegaan omdat hij al heel lang in die aanval bleef, uiteindelijk heeft de dierenarts hem verlost. Maar die pijn die je hebt bij het verlies van iemand die weer weg gaat is groot.

Het was eienlijk dubbel want hij was het grote vriendje van mijn zoon. Ik weet nu dat hij bij mijn kind is....dat heb ik duidelijk gezien en gehoord, dus ben weer gerustgesteld...maar ja het gemis blijft van zowel kind als hond.

Maar ik stuur ze in gedachten altijd veel licht en liefde...en dat komt aan!

Ik weet wel toen Bolo pas overleden was, ik steeds een energie zag op de bank springen en in de kamer lopen...ik wist dat dit Bolo was....dit heeft zeker 2 weken geduurt, toen heb ik een poging gedaan om hem naar het licht te sturen,...in gedachten deed ik dat. Toen ik dat gedaan had hoorde ik een enorm geruis en whoeeeeeeem (zo hoorde ik het) voelde rechts van mijn hoofd iets los gaan ...het ging heel snel.

Ik wist toen dat hij naar het licht was gegaan en heb de energie niet meer gezien in de kamer.

Was een mooie ervaring en met het besef te weten dat hij nu bij mijn kind is had ik er vrede mee ( alhoewel ik natuurlijk vreselijk verdiet had om mijn kind ..dat blijft) kort erna heb ik een nieuw hondje gekocht wat erg veel op hem leek, en die heb ik nu nog steeds.

Dus Bellefleur ik weet wat je voelt en leef met je mee.
admin
admin nov 14 '09
Altijd moeilijk om afscheid te nemen van zo'n mooi dier die al meer dan 15 jaar bij je is. Sterkte en uiteindelijk is een dier altijd bij je in gevoel !
Helma
Helma nov 14 '09
Wat een prachtdier Bellefleur, en ja, vijftien jaar is een lange tijd! Een deel van je leven wat je los moet laten in het aardse, maar zoals Beschermengel ook aangeeft, in je hart altijd bij je.
admin
admin nov 14 '09
Dank jullie wel, en jij ook Beschermengel voor je verhaal.
Verhalen verzachten m'n verdriet. Verdriet die nu al ruimte krijgt,
Eigenlijk is het uit liefde dat we dit gaan doen. Liefde voor hem.
Hij is niet meer de hond die ik heb gekend.
Enkele jaren geleden,
ging zijn ziel al meerdere malen uit hem, dat zag ik omdat ik dan geen telepatisch kontakt meer had met hem, en hij maar voor zich uitstaarde.
Steeds kwam de ziel weer even terug, en dan was ie weer Bots zoals ik hem kende.
Twee jaar geleden is die ziel (wolvenziel) totaal uit hem verdwenen.
Hij begreep zijn Naam niet meer, hoorde bijn& niet meer, zijn achterste poten daar zakt hij steeds door,
en hij begon op de vloer te plassen, omdat de kiste in zijn prostaat tegen de urineblaas duwde en daar kon ie niets aan doen.
Omdat ie ook af en toe niet meer begreep wat er gaande was, heeft ie mijn man en mij, en ook al een voorbijganger gebeten.
Zelf heb ik dit telkens kunnen plaatsen en in liefde aanvaard.
S'morgens duurt het nu soms 10 minuten eer hij recht kan staan,
en dan valt de poep zomaar er ondertussen uit, omdat ie niet meer kan ophouden,
of ligt hij s'morgens in zijn eigen plas. Omdat ie dat s"nachts niet had gevoeld.
Hij heeft Sky ferm gebeten in haar oor.
Gisteren ook de (tokkende) kip bijna gemolestreerd, omdat ie met haar kop in zijn etensbak ging pikken. Ik zag het zo gebeuren,
de kip bloedde uit haar mond. Ze is niet meer dezelfde.
ik vrees voor Sky ook, want die huppeld nietsvermoedend steeds achter de staart aan van Bots.
Op een dag, je zal het zien, gebeurt er iets ernstig, en dat wil ik niet. Noch dat vb? Bots zijn heup breekt (wat kan, want die zijn ernorm broos), noch dat Sky weeer eens in haar leven gekwetst raakt.
Dit allemaal... en vooral de liefde voor wie Bots is en is geweest,
én de uitspraak van m'n man " ik wil Bots zijn waardigheid laten behouden,als een fijne trouwe makker die hij is geweest ", zijn doorslaggevend,
Maar ik heb er enorm , moeilijk mee... op dit moment,en wil dit niet oppotten.
Ik laat het verdriet gewoon komen..
admin
admin nov 14 '09
lieve bellefleur,

kreeg echt een brok in mijn keel bij het lezen, maar ik begrijp wel waarom jullie deze beslissing maken. ik ga geen hele boel woorden gebruiken als je me nodig hebt dan weet je me te vinden.

hele dikke knuffel voor jou en je familie, geef je bots ook een dikke knuffel van mij.

sterkte ermee ik denk aan jullie
admin
admin nov 14 '09
dank je lieverd!
Ook van de Cosmos krijg ik m'n zegen, ze hebben me het intuitief/telepatisch vertelt en laten voelen in m'n hart.
Ze zeggen " we zullen ermee voor zorgen, dat alles vanuit een vrede en warmte gebeurd. Wij staan klaar om hem in onze armen te sluiten. This is the best way to do it, you know it all along, we are here"

liefs,
Bellefleur
admin
admin nov 14 '09
Ach Belle.....
Wat verdrietig..
Ik brand een kaarsje voor jullie vandaag.

Knuffel van Kaat en Arach
gast
gast nov 14 '09
Sterkte......
admin
admin nov 14 '09
Lieve Belle ...

Heel veel sterkte!!! Twee armen even om je heen hoor ...
Jullie liefde voor Bots is overweldigend en mooi, hij zal jullie dankbaar zijn en de Cosmos helpt je en laat je weten.

Liefs van Marjan en haar twee hondenbeesten geven een knuf aan Bots en Sly, maar ook aan jullie!!
admin
admin nov 14 '09
dank je wel, schatje!
ondertussen, is datgene wat moest gebeuren reeds gebeurt.
M'n man had de Da op gebeld, de situatie uitgelegd, en die begreep en kon vandaag nog komen.
Hij is zacht heengegaan. Heb flarden van verdriet, en flarden van rust..
jullie steun en Sky, m'n kat en m'n man, heeft me zoveel goeds gedaan.
Merci, schatten, nogmaals

Tinne
admin
admin nov 14 '09
En lieve Belle ... ik blijf er voor je in je vlagen van verdriet en rust!! Ik weet ook zeker dat Bea je een warme knuf geeft, maar ze is mee met de Golden Regatta op de eilanden.
Mijn armen liggen om je schouders en mijn kaars brandt voor Bots voor een Goede Overgang naar het Licht, wat hij zéker zal vinden!!! Er zijn er veel die op hem wachten.

Kus en knuff
Mar
admin
admin nov 15 '09
Lieve Belle,

Gisteravond zat ik aan jou en Bots te denken, Arach lag naast me op de bank.
Ik probeerde me voor te stellen of Arach zou weten dat Bots over de regenboogbrug is gegaan.
Op het moment dat ik dat dacht zag ik ineens een grote regenboog om Arach heen, wat het betekent weet ik niet, maar ik wilde je het even meegeven.

Sterkte meissie..

xxxxxxxx
admin
admin nov 15 '09
Dank, het gaat nu wel weer, op dit moment.
Hebben hem begraven achteraan in de tuin. Dat was een heel mooi moment. Zelfs het graf heb ik gegraven, dat wilde ik.

karin, wat je zag was waar, ik heb de bevestiging gekregen dat Bots daar is, aan de overkant en via de regenboogbrug!
Zelfs vrij snel na zijn dood al. Soms komt ie even kijken, of ik het allemaal niet te erg vind,
"Ik hou van je, er is niets dan liefde voor je ", zeg ik dan, "blijf maar heerlijk in het licht, bij je maatjes daar! Ik stel het opperbest".

Ik vrees dat Tchikey het niet gaat overleven, hij heeft nu al twee dagen niet meer gegeten. Hij durft dit blijkbaar niet meer,
of hij is van binnen aan zijn slokdarm gekwetst, dat kan ooK
Even nog tot morgen afwachten.

Sky is heerlijk, hij is zo liefdevol en warm, het is rustig in huis hier.

Jullie steun is wonderlijk!
Liefs,

Tinne
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki