Loading...
nl

Geld probleempje

Richie Richard
Richie Richard nov 16 '09
Enigste wat ik heb gedaan met mijn scooter is een powerfilter er op gezet en deze heb ik af LATEN stellen. Verder heb ik lampjes er ingebouwd en boxen, maar dat heeft met de accu te maken en niet motorisch wink

Internet op mobiel heb ik nodig ja. Ik moet veel reizen en met mijn mobiel kan ik mijn huiswerk ophalen en in de trein alvast maken.

Ik ga ook weer stoppen met roken, tot dat ik het weer kan betalen. En dat is voor de komende 3 maanden niet zo..
admin
admin nov 17 '09
Ik heb verbaasd gelezen,,,, Denzil >> uitgaven en inkomstenpatroon naast elkaar leggen en desnoods opschrijven wat je verbelt met je mobiel. En internet op mobiel??? Ooit gedacht aan de laptop mee in de trein??? Stukken goedkoper!!
Ik ben moeder, en als ik dit lees, hoe je denkt en hoe je piept als een klein kind omdat je bellimiet is overschreden eekSorry, maar als je mijn zoon was, denk ik dat je de kerstweken gewoon had kunnen werken!!
Misschien klinkt het hard, maar ik vind het nogal laks allemaal....
Emuca
Emuca nov 17 '09
Ook je eten kopen per dag kan omlaag.. je zei gister dat je 8 sneetjes brood at in 1 pauze... eet je wit of bruin? Neem een broodsoort dat erg vult... door bijv. pitten en zaden. Is gezond en vult meer. Volgens mij eet jij vooral veel hetzelfde... geen wonder dat je lichaam dan blijft zeuren om meer.
Maryssa
Maryssa nov 17 '09
Quote:
Denzil:Ik ga ook weer stoppen met roken, tot dat ik het weer kan betalen. En dat is voor de komende 3 maanden niet zo..

Oei je klinkt toch wel verslaafd aan de nicotine, Denzil. Wat dacht je van compleet stoppen voor altijd? Scheelt bakken vol geld. Dat geld dat je zou besteden aan sigaretten in een spaarpot doen. Moet jij eens zien hoe snel dat oploopt. wink
Richie Richard
Richie Richard nov 17 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Ik heb verbaasd gelezen,,,, Denzil >> uitgaven en inkomstenpatroon naast elkaar leggen en desnoods opschrijven wat je verbelt met je mobiel. En internet op mobiel??? Ooit gedacht aan de laptop mee in de trein??? Stukken goedkoper!!
Ik ben moeder, en als ik dit lees, hoe je denkt en hoe je piept als een klein kind omdat je bellimiet is overschreden eekSorry, maar als je mijn zoon was, denk ik dat je de kerstweken gewoon had kunnen werken!!
Misschien klinkt het hard, maar ik vind het nogal laks allemaal....



Ik neem mijn laptop ook mee. Maar zo'n dongel abbo geval kan ik zowiezo nooit betalen. Dit is dan goedkoper. Dit kost 10 euro en zo'n abbo 20 meen ik?
Daarbij, ben ik niet laks om te werken, in tegen deel. Maar zodra het genoeg is is het genoeg. En normaal gesproken verdien ik genoeg loon. En hou ik zelfs geld over. Maar ik had in korte tijd grote aankopen moeten doen, voor o.a. school waardoor ik nu dus geen geld heb om die rekening te betalen.

Het gaat dus niet om het algemene plaatje, maar puur om de rekening. Ik wil er zo snel mogelijk van af zijn. Ik bedoel, ik weet dat het mijn eigen schuld is. Dus ik begrijp dat ik het zelf moet betalen. Maar het liefst ben ik er in 1 keer er van af. Maar dat gaat niet.

Trouwens, ik heb na gedacht over een suggestie wat hier boven was genoemd, 1 van de eerste posts. Om cursussen te geven. Lijkt me eigenlijk niet zo gek slecht idee.

Maar ik zou niet weten wat ik hen uit moet leggen tongue. Het is te snel te vanzelf sprekend voor mij tongue
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 17 '09
Om cursussen te kunnen geven, heb je vooral geduld nodig wink.
admin
admin nov 17 '09
Ja geduld, veel geduld en toch ook weten waarom niet alles vanzelfsprekend is wink
Maryssa
Maryssa nov 17 '09
Quote:
Denzil:Trouwens, ik heb na gedacht over een suggestie wat hier boven was genoemd, 1 van de eerste posts. Om cursussen te geven. Lijkt me eigenlijk niet zo gek slecht idee.

Hey heel goed dat je daarover nadenkt! Dat was namelijk gelijk wat er in me op kwam toen ik je verhaal las. Dat je cursussen zou kunnen geven. Wat ook kan, is mensen helpen met een gecrashte computer. Dan hoef je mensen niets uit te leggen en krijg je geld voor het oplossen van de problemen.
Richie Richard
Richie Richard nov 18 '09
Uhhu dat kan ook tongueMaar dan moet ik wel deze mensen vinden?
Iemand suggesties hoe?
Emuca
Emuca nov 18 '09
Kaartje ophangen bij le supermarkt?
Maryssa
Maryssa nov 18 '09
Je zou inderdaad briefjes op kunnen hangen bij de supermarkt. Wat ook kan is flyers maken op je pc (is nog leuk ook) en die neerleggen in wijkcentra, laten ophangen in de bibliotheek. Verder ogen en oren open houden in jouw omgeving. Hoor je iemand praten over computerproblemen? Dan is daar jouw kans. Als je 1 persoon hebt geholpen en je doet dat naar tevredenheid dan wordt dat via via echt wel verspreid. Maak een site waarop je jouw hulp aanbiedt. Succes Denzil!
Pegasus
Pegasus nov 18 '09
Nog een aanvulling op de tips van AOD en Maryssa, vertel mensen dat je computers repareert tegen vergoeding etc. Spread the news! Als ze dan een probleem hebben, weten ze nog dat jij dit deed en gaan ze jou mogelijk bellen wink
Heel veel succes!
Richie Richard
Richie Richard nov 19 '09
het probleem is dan dat ik overdag nooit thuis ben, behalve in het weekend. En geld voor flyers heb ik niet. Al is een briefje bij de supermarkt een zeer goed idee.
Emuca
Emuca nov 19 '09
JE kan gratis visitekaartjes laten printen wink
Pegasus
Pegasus nov 19 '09
Tip: KIK-KEN = Kijken in Kansen, anders is het DIP-PEN = Denken in problemen. Dus wat kan wel..... En volgens mij is dat best veeeeeeel.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki