Ik heb verbaasd gelezen,,,, Denzil >> uitgaven en inkomstenpatroon naast elkaar leggen en desnoods opschrijven wat je verbelt met je mobiel. En internet op mobiel??? Ooit gedacht aan de laptop mee in de trein??? Stukken goedkoper!!
Ik ben moeder, en als ik dit lees, hoe je denkt en hoe je piept als een klein kind omdat je bellimiet is overschreden
Sorry, maar als je mijn zoon was, denk ik dat je de kerstweken gewoon had kunnen werken!!
Misschien klinkt het hard, maar ik vind het nogal laks allemaal....
Ik neem mijn laptop ook mee. Maar zo'n dongel abbo geval kan ik zowiezo nooit betalen. Dit is dan goedkoper. Dit kost 10 euro en zo'n abbo 20 meen ik?
Daarbij, ben ik niet laks om te werken, in tegen deel. Maar zodra het genoeg is is het genoeg. En normaal gesproken verdien ik genoeg loon. En hou ik zelfs geld over. Maar ik had in korte tijd grote aankopen moeten doen, voor o.a. school waardoor ik nu dus geen geld heb om die rekening te betalen.
Het gaat dus niet om het algemene plaatje, maar puur om de rekening. Ik wil er zo snel mogelijk van af zijn. Ik bedoel, ik weet dat het mijn eigen schuld is. Dus ik begrijp dat ik het zelf moet betalen. Maar het liefst ben ik er in 1 keer er van af. Maar dat gaat niet.
Trouwens, ik heb na gedacht over een suggestie wat hier boven was genoemd, 1 van de eerste posts. Om cursussen te geven. Lijkt me eigenlijk niet zo gek slecht idee.
Maar ik zou niet weten wat ik hen uit moet leggen
. Het is te snel te vanzelf sprekend voor mij