hoi tarootje,
wat lief van je dat je even de moeite hebt genomen, zal je vertellen wat er van klopt
Je voelt verdrietig aan. ( kan kloppen )
Zit je er doorheen.( nee blijf altijd positief )
Krijg door dat je problemen hebt in de liefde, je wilt iets, maar het lukt niet, en nu weet je het allemaal niet meer.
Je bent het zat, en baalt er van. ( niet direct , aanstaande woont ver bij me vandaan en omgeving belemmert dingen vandaar ook vraag op ja /nee vragen)
Zoek niet te hard, probeer het eens met andere ogen te bekijken.
Maak je je zorgen om je zelfbeeld? ( altijd gedaan en altijd willen bewijzen )
Je bent echt een heel mooi meisje zowel van binnen en van buiten.
Niet teveel twijfelen...krijg het gevoel dat je door je onzekerheid, verkeerde beslissingen kunt nemen, omtrent je voeding en dat is niet goed voor je gezondheid.( vergeet vaak te eten haha )
Ga op zoek naar jouw doel...vraag jezelf af waarom ben ik hier...en ga die reis aan...antwoorden liggen niet voor het oprapen die moet je wel zelf gaan zoeken...dat kost kracht maar het zal je ook voldoening geven.
Vraag om de kracht voor innerlijke leiding en volg je gevoel.
Zie een zwarte hond bij je, beetje gekrulde/slag vacht.
Staat naast je en volgt je...er is een verbinding tussen jullie.(nu maar hopen dat je iets met een hond hebt hahaha)
Zit ik fout gewoon zeggen hoor...kan ik ook weer wat mee.
( sorry ken geen zwarte hond oeps)
je hebt het moeilijk en vind weinig hulp...( helemaal correct )probeer niet alles zelf op te willen lossen...vraag om hulp ook al vind je dat moeilijk.
De obstakels in het leven zijn de lessen die we moeten leren.
Nou ik ben benieuwd wat er van klopt...hoor het graag van je.
nogmaals dank je
liefs van mij