Loading...
nl

gucci, wie wil mijn foto lezen ?

gucci
gucci nov 9 '09
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1546

ik ben benieuwd

liefs vanuit hier
Delen:
Cialara
Cialara nov 9 '09
Hoi Gucci,

Ik heb even je foto erbij gezet.

Groetjes Jorine
gucci
gucci nov 9 '09
dank je wel ,wist niet hoe het moest wink

groetjes terug
taro
taro nov 20 '09
Hoi Gucci,

Wil graag even je fotolezen.

Je voelt verdrietig aan.
Zit je er doorheen.
Krijg door dat je problemen hebt in de liefde, je wilt iets, maar het lukt niet, en nu weet je het allemaal niet meer.
Je bent het zat, en baalt er van.
Zoek niet te hard, probeer het eens met andere ogen te bekijken.

Maak je je zorgen om je zelfbeeld?
Je bent echt een heel mooi meisje zowel van binnen en van buiten.
Niet teveel twijfelen...krijg het gevoel dat je door je onzekerheid, verkeerde beslissingen kunt nemen, omtrent je voeding en dat is niet goed voor je gezondheid.

Ga op zoek naar jouw doel...vraag jezelf af waarom ben ik hier...en ga die reis aan...antwoorden liggen niet voor het oprapen die moet je wel zelf gaan zoeken...dat kost kracht maar het zal je ook voldoening geven.
Vraag om de kracht voor innerlijke leiding en volg je gevoel.

Zie een zwarte hond bij je, beetje gekrulde/slag vacht.
Staat naast je en volgt je...er is een verbinding tussen jullie.(nu maar hopen dat je iets met een hond hebt hahaha)
Zit ik fout gewoon zeggen hoor...kan ik ook weer wat mee.

je hebt het moeilijk en vind weinig hulp...probeer niet alles zelf op te willen lossen...vraag om hulp ook al vind je dat moeilijk.
De obstakels in het leven zijn de lessen die we moeten leren.

Nou ik ben benieuwd wat er van klopt...hoor het graag van je.
gucci
gucci nov 24 '09
hoi tarootje,

wat lief van je dat je even de moeite hebt genomen, zal je vertellen wat er van klopt wink

Je voelt verdrietig aan. ( kan kloppen )
Zit je er doorheen.( nee blijf altijd positief )
Krijg door dat je problemen hebt in de liefde, je wilt iets, maar het lukt niet, en nu weet je het allemaal niet meer.
Je bent het zat, en baalt er van. ( niet direct , aanstaande woont ver bij me vandaan en omgeving belemmert dingen vandaar ook vraag op ja /nee vragen)
Zoek niet te hard, probeer het eens met andere ogen te bekijken.

Maak je je zorgen om je zelfbeeld? ( altijd gedaan en altijd willen bewijzen )
Je bent echt een heel mooi meisje zowel van binnen en van buiten.
Niet teveel twijfelen...krijg het gevoel dat je door je onzekerheid, verkeerde beslissingen kunt nemen, omtrent je voeding en dat is niet goed voor je gezondheid.( vergeet vaak te eten haha )

Ga op zoek naar jouw doel...vraag jezelf af waarom ben ik hier...en ga die reis aan...antwoorden liggen niet voor het oprapen die moet je wel zelf gaan zoeken...dat kost kracht maar het zal je ook voldoening geven.
Vraag om de kracht voor innerlijke leiding en volg je gevoel.

Zie een zwarte hond bij je, beetje gekrulde/slag vacht.
Staat naast je en volgt je...er is een verbinding tussen jullie.(nu maar hopen dat je iets met een hond hebt hahaha)
Zit ik fout gewoon zeggen hoor...kan ik ook weer wat mee.
( sorry ken geen zwarte hond oeps)
je hebt het moeilijk en vind weinig hulp...( helemaal correct )probeer niet alles zelf op te willen lossen...vraag om hulp ook al vind je dat moeilijk.
De obstakels in het leven zijn de lessen die we moeten leren.

Nou ik ben benieuwd wat er van klopt...hoor het graag van je.

nogmaals dank je

liefs van mij

Ik wil ook graag je fotolezen. Ik kom hier niet meer zo heel vaak maar af en toe een foto lezen voor iemand doe ik nog graag.

Ik heb de andere lezingen nog niet gelezen om zo niet bevooroordeeld te zijn.

Hier komt de lezing, ik hoop dat je er wat aan hebt. Na de lezing hoor ik graag van je wat er wel klopt en wat niet klopt..

Je bent iemand die veel nadenkt, maar soms ook zomaar iets kan roepen zonder na te denken!
De dingen waar je over nadenkt zijn ook de dingen die jou echt bezighouden. Bijv. je werk vindt je het nu wel leuk of niet.

Je hebt vaste vrienden en je bent tegenover hun heel open en spontaan.. Nieuwe mensen ontmoeten heb je opzich geen probleem mee maar je hebt dan soms moeite om je bloot te geven zeg maar.. Je vertelt dan niet veel over jou persoonlijk.

Huisdieren schiet me te binnen.. Jij bent iemand die echt van dieren houdt en ze ook alle liefde geeft die ze nodig hebben.

Ik weet niet of je op dit moment in een relatie zit, maar je bent nu meer iemand die al genoeg aan zichzelf heeft. En dan kan een relatie je net iets te veel worden. Je doet nu liever nog de dingen waar je zelf zin in hebt en denkt daarbij niet altijd aan wat andere willen.

Zwemmen? Weet niet wat hier mee is.. Doe je aan zwemmen als sport??
Ik zie jou wel als een sportieftype in ieder geval.

Hmm verder krijg ik op het moment niet veel meer door.. Ben benieuwd naar je reactie

groetjes

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420