Loading...
nl

zou iemand deze foto willen lezen?

mause
mause aug 8 '06
zou iemand deze foto van mijn dochtertje cheyenne willen lezen? ben erg benieuwd wat er uitkomt. zal er een paar foto's erop zetten. kunnen jullie zelf de beste uitzoeken.hoop dat ik het goed doe. ben niet zo'n held op de pc. alvast bedankt.

groetjes mause.

Delen:
mause
mause aug 15 '06
ik weet dat het druk is, maar iemand????????? als de foto's niet goed zijn laat het me dan ff weten. alvast bedankt.
Thomas A
Thomas A aug 17 '06
Dag Mause

hierbij de fotoreading. Ik bemerk toch dat ik het lezen van kinderen wat lastiger vind. Enerzijds zijn er weinig levenssporen (emoties)te zien anderzijds is een kind op deze leeftijd nog zo aan veranderingen onderhevigd. Bovendien wie kan het kind nou beter kennen dan een moeder met haar intuitieve vleugels.............

Goedmoedig kind al zijn er wel een paar trekjes die zij in haar leven tegen zal gaan komen, maar jij hebt ze al gezien.
Cheyenne is af en toe een tikje jaloers. Niks mis mee zeker niet als je daar de juiste draai aan weet te geven. In haar geval zal het nooit tot excessen leiden en gaat het over de bescherming van haar eigen spullekes.
Zij is een heldere kijkster en zal dit haar hele leven blijven doen. Ze heeft wat moeite met echt heel diep genieten. Niet dat ze dit niet kan maar vindt al heel snel dingen de gewoonste zaak van de wereld. Ze heeft dan weer een nieuwe puls nodig om geanimeerd te worden.
Het is een eigenzinnig kind wat beslist niet bij iedereen op schoot wil zitten en zal ook later kieskeurig zijn in kontakten met derden. Najaarskind? Ik zie een beetje schorpioen achtige blik (evt haar ascendant, kreeft kan ook)
Cheyenne is ondanks haar eigenzinnigheid en eenkennigheid, niet een heel erg moeilijk kind. Wel is het voor haar heel erg belangrijk dat ze zich veilig voelt, er zijn best wel wat angstjes bij haar. Dit kind is meer dan gemiddelt gevoelig voor een harmonische omgeving. Zijn er geschillen met je partner, zorg er dan voor dat ze dit niet meekrijgt en laat in haar bijzijn zien dat jullie gek zijn op elkaar. Vergeef mij als jullie situatie anders is

Met respect

Thomas
mause
mause aug 17 '06
hoi thomas. bedankt voor je lezing. ik kan me goed voorstellen dat het erg moeilijk is omdat ze nog zo jong is. cheyenne is geboren op vrijdag 13 januari 2006. best wel een bijzondere datum vind ik. hihi. een kennis van mijn moeder heeft met een pendel bij haar foto gedaan en die zei dat het een nieuwetijdskindje was. dat is ook de reden dat ik hier op de site ben gekomen. maar goed dat is een beetje de achtergrond. dus als je dat bedoelt met heldere kijkster dan moet dat haast wel kloppen. ik heb nog niet echt gemerkt dat ze jaloers is, maar kan nog komen natuurlijk. ze weet inderdaad nu al wel wie haar eigen mensen zijn, dus de mensen die ze kent en dan vind ze het ook goed om er bij op schoot te zitten ed. bij een vreemde kijkt ze angstig en laat ze de lip hangen, met andere woorden ik ken jou niet, dus wat moet je van me. hihi. het is er 1 die nu al een eigen mening heeft en beslist weet wat ze wil en wat niet en laat dit merken ook. verder is ze de heledag erg vrolijk en lacht veel.

wat bedoel je met die angstjes? dit vraag ik omdat ze vaak wakker wordt en dan begint te schreeuwen, terwijl er eigenlijk niets aan de hand is.

mijn situatie is niet anders hoor. ik woon samen met mijn man en onze kleine meid.

heel erg bedankt

liefs mause.
Erna
Erna aug 29 '06
Hoi allemaal,

Kan iemand mij uitleggen wat precies een nieuwetijdskindje is?

Groetjes Erna
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '06
Hoi Erna,

Alles wat je wilt weten over nieuwetijdse kinderen staat op de hoofdsite:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.p...%20kinderen.htm

Vergeet deze site ook niet te lezen ;).

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda