Loading...
nl

Voor Helma

admin
admin nov 8 '09
http://www.youtube.com/user/4GMTV#p/u/1/GSKHPact6PE

Ken je hem nog? Ik kreeg deze link via mijn hyves.
Zet dit verhaal aan en dan met een warme choco op de bank en genieten...
Delen:
admin
admin nov 8 '09
Deze verhalenverteller hebben Helma en ik (en de rest van de dames en heren) ontmoet op het heksenweekend en we hebben hem ook te logeren gehad op onze kamer omdat hij de trein naar huis miste, weet je nog Helma?
Deze man kan zo mooi vertellen!
Helma
Helma nov 9 '09
Ja, dat was leuk Karin! Wat leuk, dat je dit aanhaalt. Ik probeerde gister te reageren maar de pc liep vast. Dank je wel, voor het onder mijn aandacht brengen van die filmpjes, heel grappig! En ik bracht hem naar het station, maar toen bleek dat zijn trein pas een uur later ging, wilde hij zo graag mee terug! Ik kon de consequentie niet overzien dat hij dan bij ons op de kamer moest, maar dat vond ik niet erg hoor, lol... laugh
admin
admin nov 9 '09
Ow ja! Hij had hem niet gemist, hij wilde bij de groep blijven..
Goddank snurkte hij niet.. smile
Helma
Helma nov 9 '09
Nee, maar als ik mij goed herinner kon hij juist niet slapen door ons gesnurk, hihihi! Ik weet niet meer wie confused
Ik vond het wel even lastig, want ik wist niet of ik hem perse op de trein moest zetten of dat het wel oke zou zijn als ik hem mee terug nam naar Vierhouten...
Dat was mijn straf, een jonge god boven me, hahahaha... maar we hebben niet gekraakt, dat scheelt confused

grin
Beschermengel
Beschermengel nov 9 '09

Wat een leuke man, hij kan mooi vertellen smile...is ook een gave!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki