Loading...
nl

mijn zoontje van 4 is erg spiritueel

elline
elline nov 5 '09
mijn zoontje van 4 is erg spiritueel
en heb dan ook veel met hem meegemaakt
het begon 2 jaar geleden toen die net kon praten
een paar maanden nadat mijn neef was overleden door een ongeluk.
hij begon zijn naam te noemen en in zijn woorden te vertellen dat hij met hem speelde

in het begin vind je het allemaal wonderlijk maar toen hij 3 jaar was werd het steeds erger en doordat ik ook entiteiten aan voel kon ik precies voelen als er een entiteit aanwezig was en mijn zoontje kon ze zien en letterlijk vertellen hoe ze eruit zagen en wat voor kleding ze aanhadden of dingen /spullen die bij hun hoorde die hun aan hem lieten zien een herkenings punt dit was heel raar en eigelijk ongeloofelijk hij had hier ook veel last van en durfde zijn kamer op een gegeven moment ook niet meer in ze kwamen ook op een vast punt binnen op zijn muur
mijn familieleden en kennis die overleden waren zijn allemaal wel een keer langs geweest
daarnaast als ik ergens op visitie ging of was ergens geweest bleek het ook zo te zijn dat ik entiteiten meenam naar huis omdat ze bij hem een doorgang kon vinden omdat hij ze kon zien
voor ons was dit geen leuke en mijn zoontje was totaal een ander kind aan het worden hij reageerde ook heel heftig op de energie woede en verdrietg ook heeft hij een denkbeeldig vriendje daar speelt hij al 2 jaar mee heel bijzonder eigelijk
in deze periode was ik best ten einde raad ik had gehoor dat ik het zelf wel zou kunnen maar omdat ik nog niet zo ver ontwikkeld bent kon hier niet mee overweg en was het best een grote invloed
wij hebben 2 maanden op de bank geslapen samen
dus dit kon niet langer zo
ben toen op internet gaan zoeken en ben iemand tegen gekomen die me hier mee heeft geholpen zij is ongeveer 6 uur in mijn huis bezig geweest het had ook met aardstralingen die ze heeft geneutraliseerd t maken na haar bezoek is er veel veranderd mijn zoontje is nog steeds erg gevoelig en ziet ook nog wel eens wat bv mijn opa en oma maar de rust is weer weder gekeerd er kan in mijn huis ook niets meer binnekomen
het is zo wonderbaarlijk situtie zeker voor mijn zoontje voor andere mensen is dit gewoon ongelooflijk en niet te vatten ik ben er nu aan gewend geraakt voor mij is het een soort van normaal geworden en me zoontjekan er nu ook mee om gaan

wilde mijn ervaring graag even delen...
'
liefs elline


Delen:
Cialara
Cialara nov 5 '09
Lieve Elline,

Ik heb voor jou zoontje een apart topic aangemaakt, omdat jou verhaal heel bijzonder is en een eigen topic verdient.

Het is bijzonder wat je verteld. Ook wel mooi ergens, dat hij familieleden die overgegaan zijn nog gezien heeft en over hen kan vertellen. Ook wel moeilijk als hij onbekende entiteiten mee naar huis neemt.

Het kan zijn dat je zoontje "te open" heeft gestaan, zodat andere entiteiten makkelijk bij hem konden komen. Wel fijn dat je goede hulp hebt gekregen en dat hij nu rustig kan groeien en kan leren er mee om te gaan.

Steeds meer kinderen zullen deze gaven gaan krijgen en het zal voor de mensheid steeds gewoner worden.

Liefs Jorine.
elline
elline nov 5 '09
hoi jorine,

misschien een rare vraag maar wat is precies een topic ben nog niet helemaal bekend hier en hoe precies wat werkt ?

bedankt in iedergeval voor het lezen van mijn verhaal

liefs elline smile
Cialara
Cialara nov 5 '09
Hoi Elline,

Een topic is eigenlijk een eigen onderdeel van Merudi, zoals een apart artikel in de krant zeg maar wink

Ik vind je verhaal bijzonder, en de moeite waard om er een apart artikel van te maken.

Het is ook belangrijk voor alle ouders die hier komen om de verhalen van elkaar te kunnen lezen. Zo zien we dat we niet de enige zijn, en kunnen we elkaar helpen bij de vragen die we hebben. Maar kunnen we ook genieten van elkaars mooie verhalen, verhalen die de toekomst laten zien smile

Liefs Jorine.
elline
elline nov 5 '09
hoi jorine,

oke nou vind het mooi dat je dat hebt gedaan het blijft wonderlijk allemaal
maar inderdaad belangrok dat we elkaar en te weten dat je niet alleen hoeft te staan




liefs elline
Cialara
Cialara nov 5 '09
Ja je kunt hier in dit topic de dingen delen over je kind die je meemaakt. Dat doe ik ook in het topic over mijn zoon. Het is fijn om te delen en ook om informatie van anderen te krijgen die je kunnen helpen, maar het is ook fijn om je verhaal te kunnen vertellen en het later nog eens terug te kunnen lezen.

Ik hoop dat jij het ook gaat doen wink

Liefs Jorine

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki