Loading...
nl

vriendin last van sensitiviteit.

Richie Richard
Richie Richard nov 4 '09
Laat ik bij het begin beginnen. Net 2 uur geleden, toen mijn vriendin ging douchen. Haar webcam stond nog aan. Zag ik iets opmerkelijks. Een gedaante, soort van schreeuwend, zonder geluid voor de webcam. Ook zat het constant drukke bewegingen te maken. Ik was meteen er van overtuigd, dat is een entiteit. Ik zag hem vrij scherp, nog scherper dan de webcam zelf. Het leek mij een dikke, kale man. Maar hij kwam mij niet bekend voor. Ook leek hij om aandacht te vragen en kwam hij niet vriendelijk over. Desondanks, had mijn vriendin niets in de gaten, zo ver ik toen wist. Dus ik liet het rusten omdat het geen schaad deed.

Echter, net belde ze, precies op het moment dat ik er weer aan terug dacht. En zei meteen: "Ik geloof dat het spookt in mijn huis." Haar vader heeft namelijk 2 huizen. Dus ze moest over fietsen, en dan belt ze me altijd.
Ze zei dat ze constant geluiden hoorden die er niet hoorde te zijn. Constant dingen zag, gedaantes, maar dan erg snel. Ook had ze last van het gevoel dat ze bekeken werd tijdens het douchen. Ze was zo bang, dat ze zo hard mogelijk ging zingen met haar ogen dicht.

Nu komt het mooie. Ik vroeg of meerdere mensen het hadden ervaren. En ja, Tamara, haar beste vriendin. Die onlangs ook op Merudi is geweest en af en toe nog leest. Die scheen ook geluiden te horen, zelfs het gevoel te hebben van aanwezigheid van ongewenste personen.

Kortom, het kan er niet om heen, het is een entiteit.

Mooi, maar het is vreemd. Van mijn vriendin weet ik dat zij niet hoog sensitief is. Daarbij, ben ik bijna nooit in staat om entiteiten te zien via een foto of webcam. Tenzij ze zeer sterk zijn, of veel energie dragen.

Sinds afgelopen woensdag, (vorige week dus) heb ik last, dat ik totaal niet kan slapen. 1 Maal raden, mijn vriendin ook. Ik ben verbonden met haar en het zou dus weer op kunnen duiden dat het om die entiteit ging.
En ja hoor, ik vroeg aan haar hoelang dit aan de gang is, en daar op antwoord ze: "Vandaag, precies een week"

Nu komt dit zeer dreigend naar mij over.
Ook zou ik het liefst direct naar haar huis gaan om op verdere onderzoek te gaan en een lichtpoort te openen.. Echter is dit nog niet mogelijk.

Wat ik wel zou kunnen doen, zou kunnen zijn: Een uittreding en dan zo, via 't lijntje van mijn vriendin naar het huis toe gaan. Echter zit hier gevaren achter waarvan we allemaal wel wat van weten. Verbruikt veel energie, kan stressend zijn. Deprimerend. Slecht voor je gezondheid. Kortom het kan je schaden. + Geef je de andere entiteiten in je pad de aandacht dat je hoogsensitief bent en paranormaal actief ben..

Nu vraag ik aan jullie.. Wat kan ik het beste doen?
Ik bedoel ik heb meerdere mogelijkheden, uittreden en er naar toe gaan e.d. zijn slechts voorbeelden.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 5 '09
Hoi Denzil,

Ga zeker niet uittreden en ernaartoe. Je loopt dan een grote kans om een auralifter mee te krijgen en dan ben je nog verder van huis. Probeer als eerste je vriendin en jezelf in je pyramide van licht te zetten. http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/13790/Je_pyramide_van_licht_en_hoe_j.html#Post13790

Daarna moet je het huis reinigen: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/20605/Nieuw_Huis_inwijden_Reinigen.html#Post20605

Andere dingen proberen zijn gevaarlijk dus wees hier voorzichtig mee als je niet weet wat je doet!
Richie Richard
Richie Richard nov 5 '09
Ik zal de pyramide van licht morgen wel met haar proberen smile

En ik weet hoe ik het huis kan reinigen. Alhoewel, niet op afstand. Maar ik zal haar de benodigde bescherming mee geven, en zodra ik de kans krijg, reinig ik haar huis.
Heidelroos
Heidelroos nov 5 '09
Kan het niet iets telekenetisch zijn?
Richie Richard
Richie Richard nov 5 '09
Via afstand reinigen bedoel je?
Emuca
Emuca nov 5 '09
Ik denk dat ze bedoeld dat je daarom ook 'last' hebt van de entiteit.
Richie Richard
Richie Richard nov 5 '09
Uhhu, dat is puur telekinetisch. Waardoor het soort van versterkt. Dat zou verklaren waarom ik het kon zien op de webcam.
Natalie1986
Natalie1986 dec 27 '09
Ben je nog nooit bij haar thuis geweest? of heb ik het nou verkeerd?
Hmmm... Misschien kan je tegen haar zeggen dat ze het beste haar gidsen en of engelen om begeleiding kan vragen.
Dan kan ze in ieder geval zonder zorgen slapen. Misschien kunnen ze die ziel ook gelijk meenemen naar gene zijde. Weet je inmiddels al wel waarom hij bij haar zit?

Liefs

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki