Dag Mause
hierbij de fotoreading. Ik bemerk toch dat ik het lezen van kinderen wat lastiger vind. Enerzijds zijn er weinig levenssporen (emoties)te zien anderzijds is een kind op deze leeftijd nog zo aan veranderingen onderhevigd. Bovendien wie kan het kind nou beter kennen dan een moeder met haar intuitieve vleugels.............
Goedmoedig kind al zijn er wel een paar trekjes die zij in haar leven tegen zal gaan komen, maar jij hebt ze al gezien.
Cheyenne is af en toe een tikje jaloers. Niks mis mee zeker niet als je daar de juiste draai aan weet te geven. In haar geval zal het nooit tot excessen leiden en gaat het over de bescherming van haar eigen spullekes.
Zij is een heldere kijkster en zal dit haar hele leven blijven doen. Ze heeft wat moeite met echt heel diep genieten. Niet dat ze dit niet kan maar vindt al heel snel dingen de gewoonste zaak van de wereld. Ze heeft dan weer een nieuwe puls nodig om geanimeerd te worden.
Het is een eigenzinnig kind wat beslist niet bij iedereen op schoot wil zitten en zal ook later kieskeurig zijn in kontakten met derden. Najaarskind? Ik zie een beetje schorpioen achtige blik (evt haar ascendant, kreeft kan ook)
Cheyenne is ondanks haar eigenzinnigheid en eenkennigheid, niet een heel erg moeilijk kind. Wel is het voor haar heel erg belangrijk dat ze zich veilig voelt, er zijn best wel wat angstjes bij haar. Dit kind is meer dan gemiddelt gevoelig voor een harmonische omgeving. Zijn er geschillen met je partner, zorg er dan voor dat ze dit niet meekrijgt en laat in haar bijzijn zien dat jullie gek zijn op elkaar. Vergeef mij als jullie situatie anders is
Met respect
Thomas