Loading...
nl

!! Indigo,Kristal,Regenboog, Nieuwetijds kinderen

LittleBee
LittleBee nov 4 '09
Hallo

Ik ben een rapport aan het schrijven over kinderen met deze capaciteiten. Uiteraard is het belangrijk zoveel mogelijk input van ouders te hebben.
Daarom volgende vraag:

Wat is je grootste zorg ivm deze capaciteiten bij je kind?



Omdat we kinderen moeten koesteren als parels in een oester...Bedankt voor de medewerking tot een hoger bewustzijn.
Delen:
Cialara
Cialara nov 4 '09
Mijn grootste zorg is dat mijn kind een gelukkige jeugd heeft. Dat hij zich lekker in zijn vel voelt, met vriendjes speelt en lekker gaat sporten.

En thuis open over deze zaken kan praten en zonder stiekem te zijn. Ik waak ervoor dat zijn ervaringen positief blijven, zodra ik negatieve zaken bespeur probeer ik die te stoppen en vraag ik hulp in van ervaren mensen.
admin
admin nov 4 '09
Waarom zorg? smile
Cialara
Cialara nov 4 '09
Goeie vraag Karin, want het is niet alleen zorg, het is ook vaak genieten wink
gast
gast nov 4 '09
Dat je ze laat zijn wie ze zijn is al een hele stap in de goede richting.
De ouders zijn er niet voor om kinderen in een bepaalde vorm te kneden maar om ze te begeleiden naar de uiteindelijke vorm die ze zijn.
admin
admin nov 4 '09
Juist smile
Vorige week maakte ik me zorgen, Thom met zijn Mexicaanse griep.
Dat zijn zorgen, maar voor de rest heb ik vertrouwen en ben ik blij dat ik mijn kids zo goed aanvoel.
Wat ze in de buitenwereld te kort komen, kunnen ze voor een heel groot deel bij mij halen.
Dingen als inzicht en empathie, liefde en begrip, ze zien staan als echte mensen (al moeten ze net als wij nog veel leren).

Wij leren van hen en zij weer van ons.

Pareltjes inderdaad smile

En soms zou je ze achter het behang willen plakken..
admin
admin nov 4 '09
Mogen we misschien iets meer info voordat we hier open bloot ons *verhaal* voor je rapport neerpennen... smile
En wat voor rapport gaat het hier dan om?
Word dat ergens gepubliceerd?
Zet je daar namen in?

No offence, maar ik vroeg het me gewoon af smile
Debiorah
Debiorah nov 5 '09
Hallo Little Bee het is inderdaad wel fijn als je wat meer toelichting geeft op jouw achtergrond en het rapport dat je maakt. Dat maakt je vraag denk ik wat duidelijker en ouders hier kunnen beter bepalen of ze hun verhaal kwijt willen. smile
admin
admin nov 5 '09

@Karin : Pareltjes inderdaad

En soms zou je ze achter het behang willen plakken..

Bewerkt door Karin (Gisteren om 21:33)


laughlaugh
admin
admin dec 4 '09
Origineel bericht van: Karin
Mogen we misschien iets meer info voordat we hier open bloot ons *verhaal* voor je rapport neerpennen... smile
En wat voor rapport gaat het hier dan om?
Word dat ergens gepubliceerd?
Zet je daar namen in?

No offence, maar ik vroeg het me gewoon af smile


Hoi little Bee,

Ik heb je oproep wel gelezen, maar wil ook graag weten hoe je het gaat gebruiken, waarvoor.
Ik heb er moeite mee om mijn Pareltjes hier te beschrijven, en niet wetende wat daarmee gaat gebeuren??

@ karin - ook ik heb soms behang tekort laugh

Liefs,
Mar

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki