Mijn kat is afgelopen september ook geheel plotseling overleden, heel naar en ik heb er veel verdriet van gehad.
Ik had er 2, nu heb ik er nog 1, zijn zusje Ginger. De band met haar is versterkt en heel mooi.
Ik heb me ook heel schuldig gevoeld omdat de tekenen van zijn ziekte zich in de laatste 2 weken voor zijn dood zich begonnen te uiten en toen was ik op vakantie. Mijn vader die hem verzorgde was niet de hele dag hier en had dus niets in de gaten.
Toen ik thuis kwam na mijn vakantie lag ie half in coma op de grond. Ik ben naar de DA gegaan en het bleek dat ie blaasgruis had en dat zijn urineleider verstopt zat.. Wanneer dat gebeurd kunnen ze binnen 24 uur dood zijn.. Heb nooit iets gemerkt..
Onder narcose hebben ze zijn urineleider schoon gemaakt, maar hij heeft het toen niet gered, zijn lichaampje was al te ver verzwakt en vergiftigd.
Vreselijk vond ik het! Want ook met hem had ik een intense band!
Toch geld voor de mens hetzelfde als voor dieren, zij gaan ook over naar een andere dymensie, dezelfde als waar wij heen gaan na onze dood. Dat gaf me veel rust uiteindelijk.
Toch heb ik via een dierenmedium contact met hem gezocht en dat heeft me bevestiging gegeven.
Hij is nog vaak om me heen. Heel vaak als ik op bed lig komt ie erbij liggen en kijkt hij naar me.
En ik heb hem ook een keer zo gezien. Heel grappig.
Ik weet ook zeker dat als ik ga, ik hem daar weer zie.
Hij heeft het nu goed en ligt lekker in een weiland in het gras in de zon te dutten. Hij liet me weten dat ik me niet schuldig hoefde te voelen, dat het goed is zo en dat ik er niets aan kon doen.
Je betaald 25,= voor het dierenmedium.
http://www.dierenmedium.nl/
Heel veel sterkte ermee!!