Loading...
nl

onze kat jules overleden

sentinel
sentinel nov 4 '09
heb een vraagje
we hebben vrijdag onze kat jules moeten laten inslapen

ziek geworden was niks meer aan te doen was een 6 jaar
mijn vraag kan hij hier bij ons thuis ook nog aanwezig zijn we hebben hem met de DA moeten laten inslapen

heb 2 keer gezien dat onze 2 andere katten raar deden

ik mis hem heel erg

dank je
Delen:
admin
admin nov 4 '09
Wat erg voor jullie, zeg.

Over je vraag: Jazeker, de ziel van Jules zal zich nog bij jullie voegen. Mensen en dieren zullen hem af en toe opmerken. Jules komt afscheid nemen. Iedereen komen danken voor wat jullie voor hem hebben gedaan en betekend.
Dat kan nog wel enkele dagen, weken, soms maanden nog zo zijn. Kleine gebeurenissen of reacties waarbij je denkt: dat is een signaal. Kleine tekens van liefde. Als troost.

Veel sterkte.
sentinel
sentinel nov 4 '09
bedank hans voor de snelle reactie
het is juist dat ik met een slecht gevoel blijf zitten

of ik er wel goed heb aangedaan om hem laten inslapen
zijn van die vragen waar ik blijf mee zitten
ik kan het hem warschijnlijk niet meer vragen
admin
admin nov 4 '09
Graag gedaan, Sentinel
Ik begrijp dat je heel erg met die vraag in je maag zit.
Misschien kan je de ziel van Jules vragen om een signaal, als antwoord op die vraag. Als je even de vraag sterk ik gedachten neemt en vraagt of hij vrede heeft met hoe het gegaan is, en dan die gedachten 'los' laten.
Als je dan goed oplet, dan kan ej een antwoord verwachten. Bijvoorbeeld het gedrag van de andere katten. Of op een liedje op de radio. Of een stukje tekst waar je oog op valt. Zoiets, waar je echt van opkijkt.
sentinel
sentinel nov 4 '09
ik zal proberen hans
maar of dat lukt weet ik niet ik heb er al veel over
gelezen contac maken met overleden dieren maar iedereen kan dat niet naar het schijnt

alle hulp is natuurlijk welkom

dank je vrienden
Vlinders
Vlinders nov 8 '09
Lieve Sentinel, ik begrijp heel goed hoe je je voelt met het laten inslapen van je geliefde kat. Ook ik heb dit moeten doen vorig jaar zomer. En ook ik had diepe schuldgevoelens.
Als ik nu terugkijk naar de afgelopen periode heb ik haar zeker diverse malen teruggezien in andere katten die zomaar op me afkwamen. Ik herkende dan het type kat dat exact op mijn lieve Doet leek of dezelfde uitdrukking had in haar oogjes.
Het ontstond vanzelf en op het moment dat het je overkomt weet je ook dat het een signaal is van je geliefde huisdier. Dat is zo sterk. Stel je er maar helemaal voor open en laat gebeuren wat er naar je toe mag komen. Dan komt het ook echt en meestal wanneer je het niet verwacht.

Heel veel sterkte met het dragen van je verlies.
Lichtgroetjes van Vlinders
sentinel
sentinel nov 15 '09
ik heb 2 dagen geleden een droom gehad waar ik jules in zag en naar mij kwam ik stelde hem ook voor aan de andere hier in huis

plots werd ik terug wakker heeft het een betekenis ik weet het niet

was wel juist dat het mijn huis niet was maar daar ben ik niet zeker van
admin
admin nov 16 '09
Volgens mij, is het goed, als je jezelf de tijd gunt om "innerlijk" echt afscheid te nemen van Jules.
Als ie komt, komt ie ook om dàt draagelijker te maken.
Naderhand zal het zieltje van je kat, regelmatig jou komen knuffelen,
en wat vlinder schreef - je katje zien in een ander kat - dat is zo, zo doen ze dat.

veel sterkte,
Bellefleur

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki