Loading...
nl

Cover Mad World van Gary Jules

admin
admin nov 3 '09
Delen:
admin
admin nov 3 '09
Wauwww, lieve Bart,,, wat weer mooi!!! kippevel!!! Dank je wel smile
Maryssa
Maryssa nov 3 '09
Dat is een heel bijzonder nummer. Het stemt me altijd wat verdrietig omdat de tekst zo herkenbaar is.

De manier van zingen die bij dit lied hoort is heel moeilijk. Ik vind het knap gedaan Bart!
Richie Richard
Richie Richard nov 3 '09
Ah verdorie.. Die wou ik morgen proberen xD. Gezamelijk met Don't Worry, Be Happy...
admin
admin nov 3 '09
Thanks Mar en Maryssa... het is een mooi nummer, vind ik ook! En Denzil, het is maar een liedje.. morgen kan ik hier van jou don't worry, be happy verwachten? tongue
Richie Richard
Richie Richard nov 4 '09
Ligt er aan of ik er tijd voor heb vandaag tongue. Het zit namelijk nogal volgepland. Ik ben namelijk op zijn vroegs pas om half 3 thuis. En dan komt die KPN monteur langs. En ik moet er bij zijn voordat hij zich er uit lult. Wat dus bij mij niet gaat lukken. Ik heb ook tegen mijn ma gezegd. Hij mag niet eerder aan de slag tot dat ik er ben, het is notabene mijn netwerk. De modem van KPN geef alleen verbinding door..
Helma
Helma nov 4 '09
Mooi hoor Bart!
Wel weird, mijn dochter is dit nummer al een paar dagen aan het oefenen op het keyboard hier in de kamer, en dan zingen we hem ook mee! Goeie tekst ook.
admin
admin nov 4 '09
@ Denzil: Okay, wacht het af smileSucces met KPN !!

@ Helma: Hey, toevallig ! Hoe gaat het af met het oefenen?! Zeker wel gezellig om met z'n allen te zingen..
Richie Richard
Richie Richard nov 4 '09
OMG. Ik heb het geprobeerd, klonk echt gigantisch bagger. Het is dus een nee.
admin
admin nov 4 '09
Wel gelukt met je netwerk?! smile
Richie Richard
Richie Richard nov 4 '09
Half.. KPN heeft WEER een fout gemaakt. Monteur was net een half uur weg en weer hadden we problemen. Internet en netwerk werken prima, maar we hebben geen telefoon. Weer een uur getelefoneerd. Echter konden ze mij niet verder helpen. Dus wilden ze weer een monteur sturen. Echter weigerde ik dit. Met de vraag "Wat wil die monteur dan gaan doen?" En toen werd die kpn helpdesk persoon boos. >.<. Ik weet gewoon dat een monteur niets kan doen. Die gast zegt:

Ja modem kapot.
Ik zeg: Nee, modem heel.
Hij: En dat weet jij omdat?
Ik: Om dat het, ten 1e, mijn opleiding is, ten 2e ik heb het niet volledig getest en uitgemeten.

Weer boos..

Nu moeten wer gvd.. 5 werkdagen wachten voordat er uberhaupt iets gebeurt..
admin
admin nov 4 '09
Dat is dus echt pech hebben ..pffff .. hier hetzelfde gezeur met een andere maatschappij .. helaas weer even geduld hebben !
Richie Richard
Richie Richard nov 5 '09
Tja, is anderhalf jaar niet te lang? Ik bedoel, dit is al anderhalf jaar gaande..
Richie Richard
Richie Richard nov 5 '09
Wat ik jammer vind van je opname, is dat de kwaliteit niet echt geweldig is.. Ik zou namelijk zuiver geluid willen horen, zonder af en toe een kleine kraakje, of duidelijke lichte vervorming..

But that's just me. Ik kijk altijd naar de kwaliteit.
admin
admin nov 5 '09
Anderhalf jaar is zeker lang ! Klopt, de opname is een soort van "vervormd" via het programma waarmee ik opneem. Ik zal aan je verzoek gehoor geven, en doe eens een andere opname, zonder enige vervorming.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki