Loading...
nl

lees maar

supersalt
supersalt aug 4 '06

Klik hier om de 2e foto weer te geven.

eerste was met show

Edit by Mod: Ivm een erg grote foto (wat natuurlijk erg mooi is voor het fotolezen) heb ik de foto als link gemaakt zodat het forum niet uit z'n verband getrokken wordt:)
Delen:
Ayasha
Ayasha aug 4 '06
Het is erg moeilijk om deze foto's te lezen, op geen enkele foto zijn je ogen zichtbaar. :)Heb je misschien een foto waar we je ogen kunnen zien?
Thomas A
Thomas A aug 5 '06
Zou ook graag een duidelijker foto zien

Thomas
Thomas A
Thomas A aug 7 '06
hoi supersalt

Afgesloten

Clown

Vindingrijk

Innerlijke beschaving

laatbloeier

Afgesloten;

Misschien zat je nog met pijn van het een of ander, maar het kan ook zijn dat je een lang en diep verdriet koestert en ik voel het laatste.
Je laat een stuk afgeslotenheid zien en ook onverschilligheid. Daarnaast lijkt het wel of je de moed hebt opgegeven voor jezelf op te staan en alles uit je leven te halen wat erin zit.
Weet dat wij zelf ons verdriet koesteren, maar dat wat ons overkwam ons niet onze levenslust hoeft te ontnemen, we kunnen immers prima zelf bepalen wat voor ons belangrijk is, daar hebben verder niemand voor nodig. Het geeft je zelfs een aantal andere tools waar je verder in je leven goed gebruik van kunt maken. Daarnaast lijk jij mij creatief en zou jij muzikaal heel wat kunnen verwerken op je Ibanez gitaar (of bas), tenminste als je het jezelf toe zou staan. Het zal je goed doen een stuk creativiteit te ontplooien.

Clown;

Je hebt iets van een entertainer. Je bent in staat een gezelschap te onderhouden met je gekkigheid en dwaasheid. Ik kan mij voorstellen dat jij ook schrijft teneinde te verwerken wat zich in jouw leven voordeed. Een stuk verdriet transformeren tot iets moois. Vergeet niet dat ALLE grote artiesten onder ons een zware jeugd hebben gehad; geen enkele uitgezonderd.
We komen er niet door vingerwijzend tegenover onze opvoeders te staan, want daarmee veroordelen wij tevens onszelf voor onze fouten en wij weten dat we deze ook niet expres maakten maar dat het onze levenslessen zijn.
Men zal graag naar je kijken en luisteren; je bent innemend, onderhoudend en hebt oog voor anderen.

Vindingrijkheid;

Het enige wat jou tegenhoud altijd een uitweg te vinden is een bepaalde vorm van gemakzucht en soms moedeloosheid. Verder heb je een geest die vele mogelijkheden ziet om iets voor elkaar te krijgen en niet zelden lijkt het alsof je geholpen wordt. Dat komt omdat jouw oprechtheidgevoel door jou gevolgd wordt en dat maakt dat ook het geluk vaak naast je staat. Je kunt gebruik maken van een quicksilver achtig weten die het denken ver voorbij gaat.

Innerlijke beschaving

Je kunt niks met grofheid, onbenulligheid, agressie, over grenzen gaan enz. je hebt een fijngevoelige natuur en moet leren je te weren tegen de onbenulligheid die het volgen van onze materiele maatschappelijke structuren met zich meebrengen. Daarom ook is het vooral goed om aan eigen ontwikkeling veel aandacht te besteden. Hierin zal jouw eigen gevoeligheid je de weg wijzen en het is goed deze heel serieus te nemen. Het is alweer je eigen moedeloosheid/gemakzucht wanneer je dit niet doet. Sta dus op voor je zelf; je hebt anderen en jezelf enorm veel te bieden.

Laatbloeier

Een gebrek aan zelfgeloof maakt dat je je wat later echt zal gaan ontwikkelen dan gemiddeld. Prima want dan doe je het ook beter en met meer levenservaring dan wanneer je dit al jonger zou doen. Neem jezelf serieus en ga het aan met het leven. Wees kritisch en zeg anderen hoe je erover denkt als dat nodig is. Blow en drink niet te veel.

Jij hebt anderen, jezelf en dit leven heel veel te geven en bent een prachtig mens. Neem jezelf niet kwalijk dat je dit nu nog niet kunt zien, maar geloof me en neem jouw bestaan in.

Met respect

Thomas

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske