Loading...
nl

De hele dag deja-vu's????

susie14
susie14 okt 31 '09
Ik had van de week iets raars,althans voor mij was het raar.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Samen met mijn gezin was ik op vakantie op een vakantiepark hier in Nederland.
Op 1 dag heb ik een aantal keren een soort deja-vu
gevoel"gehad. Klinkt vaag maar kan het niet anders uitleggen.
Zal effe proberen om het het iets beknopter te zeggen crazy
Je hebt wel es zo'n moment dat je zoiets hebt dit heb ik eerder meegemaakt en op de een of andere manier kun je het niet plaatsen. Het voelt heel bekend "dat moment " maar ergens ook weer niet. Nou dit had ik dus een stuk of 8 keer op 1 dag.

Ik begrijp er niets van en het verwarde me ook behoorlijk.
Klinkt dit voor iemand bekend? of heeft iemand hier misschien een uitleg voor?

groetekes Sies
Delen:
Heidelroos
Heidelroos okt 31 '09
Je ogen zien eerder dan je hersenen kunnen verwerken..
Dus gaan je hersens slomer dan normaliter..

De ja vu is inmiddels wetenschappelijk bewezen..

Het schijnt dat mensen het erger krijgen wanneer ze griep of iets dergelijks krijgen..

Voor jou hoop ik dat het iets spiritueels is, in plaats van een griep op komst hihihih... wink
admin
admin nov 1 '09
Volgens mij is het een bevestiging dat je bent waar je hoort te zijn op je "pad". Het pad waar je al voor gekozen had en ook hebt gezien voordat je incarneerde.

Ik had het ook belachelijk vaak na mijn verhuizing naar Maastricht.

@Heidelroos: Wetenschappelijk gezien is alles (fysiologisch) uiteindelijk te verklaren, maar dat betekent niet dat er ook een diepzinnige / spirituele verklaring voor is. Wat is oorzaak en wat is gevolg? !
susie14
susie14 nov 1 '09
@ heidelroos. ik heb mijn portie griep al gehad...hoop ik haha

@ artemis...zou een mooie verklaring zijn. het was gewoon een gek gevoel....alles klopte gewoon..de sfeer, de geberutenissen...gewoon heel gek.
Natalie1986
Natalie1986 dec 24 '09
Dit komt mij wel bekend voor ja! Kan het niet zijn dat je het al een keer gedroomd hebt ofzo?

Ik droomde namelijk toen ik klein was heeel vaak dat ik op gehaald werd door een monnik op een paard met brandende fakkels. Ik probeerde weg te vluchten maar moest eerst mijn kind verstoppen zodat hij ze niets aandeed. Ik probeerde weg te rennen maar werd vast gegrepen door een handlanger van die monnik, ik probeerde weg te komen en liep door een steegje. Ik zag allemaal mensen naar me roepen en schelden weet niet eens wat er allemaal gezegd werd. Samen met 2 andere vrouwen werden we in een hok gedumpt ik weet overigens niet hoe het verder afgelopen was.
Maar nu komt het afgelopen zomer liep ik met een vriendin in Bergen op Zoom. Ik dacht het komt me hier zo bekend voor en op eens kreeg ik weer flitsen te zien uit mijn droom en wist precies waar ik in een hok gedumpt werd. Waar het klooster zat ik kon alleen mijn eigen huis niet meer vinden helaas, want anders had dat nog wel leuk geweest om te zien.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki