Hallo Elline,
hoi hoi,
Ik wil jouw foto wel lezen. Even kijken naar wat er doorkomt..
* Ik krijg als eerste als ik naar je kijk, muziek van Enya te horen. Heb je iets met Ierland? Ierland komt voorbij hier.
ik herken hier niet mezelf in heb niets met ierland
* Wat angst voor wat er komen gaat. Je houdt er van te weten van te voren wat er van je verwacht wordt of wat er gaat gebeuren. Het leven stelt je soms voor onverwachte situaties en het valt je moeilijk soms om daarop in te spelen. Beetje controlfreak ben je wel.
hiewr herken ik mijzelf wel in
* Heb jij last van je rechterschouder? Namelijk als ik vraag aan jouw foto naar je lichamelijke klachten krijg ik een steek in mijn rechterschouder te voelen.
heb wel ergens last van pijn maar niet in mijn schouder
* Ik krijg wat last van mn maag ineens, ook wat lichte misselijkheid soms. Heb je daar last van?
sinds een 4 weken heb ik soms last van mijn maag en ben ik ook wat misselijk geweest dacht zelf aan een griepje
* Je bent een dame die afwacht op wat anderen doen en dan zelf kiest wat er bij jou past. Je vindt het in een groep eng om initiatieven te nemen. In je gezin kun je dat juist weer wel en ben je heel praktisch bezig. Je ziet wat er nodig is en voert dat gelijk uit.
ja en nee ben wel een twijfelpersoon maar kan ook wel initiatieven nemen
* Je bent een harde werker. Maar als het kan....ik krijg je lekker onderuit op de bank te zien met een boek heb jij een rode bank waarop je dan ligt/zit? Ehm volgens mij ook een open haard / schouw een witte krijg ik te zien.
ik heb zelf geen rode bank en ook geen haard al zou ik dat wel willen hoor de haard
* Geen idee wat ik hier nou weer mee moet maar ik zet het toch maar neer hier: Bloemetjesmotieven op stoffen je houdt daar erg van. Je staat er volgens mij geregeld mee in je handen in de winkel en toch koop je het niet zo snel voor jezelf. Je koopt eerst voor je kinderen en man en achteraan kom jij. Lekker jezelf verwennen hoor! Koop lekker die gebloemde sjaal of die zachte deken met bloemetjes erop voor op de bank!
dacht eerst nee niet die bloemetjes niet dat oudbollige maar als ik nu terug denk had ik een bloemetjes douche gordijn meer retro en een strijkplank overttrek
in me kleding komt het ook wel eens terug als je het zo ziet ja
maar niet echt bewust meer toeval
* Zijn jullie in huis aan het schilderen / klussen? Ik ruik verf en zie een soort van steigertje staan.
nee geen zwaar geklus heb wel mijn zoontjes kamer behangen
* Als ik naar jouw linkeroog kijk zie ik daarin een wat wantrouwende blik. Mensen moeten echt jouw vertrouwen verdienen. Je bent te veel teleurgesteld in mensen in het verleden.
ja dat klopt
* Je bent hartstikke moe en soms reageer je daardoor in je gezin wat kattig maar je bent gewoon OP. Volgens mij heeft dat met dat klussen te maken. Is moeilijk maar pak eens een dagje rust. Ga lekker even wandelen met een vriendin of zo.
moeheid klopt wel maar dat komt niet van het klussen en soms wordt het inderdaad teveel ff en kan ik nog wel eens kattig reageren
* Volgens mij ben je best wel gewend aan makkelijke kleding als het maar praktisch is. Trek eens iets aan wat volgens jou te sjiek is voor in huis en ervaar eens hoe goed dat voelt!
Nou Elline, dat was hem, mijn lezing voor jou. Ik lees graag wat er klopt en wat niet.
bedankt voor je lezing
liefs en groetjes elline
Liefs Maryssa