Loading...
nl

elline, Wil iemand mijn foto lezen?

elline
elline okt 30 '09
hallo :)ik ben nieuw ik heet Elline, heb een zoontje van 4 jaar ben sinds 2 jaar mij zelf aan het ontwikkelen doordat ik enige ervaringen heb meegemaakt, wat begon bij mijn zoontje die is erg spiritueel gevoelig en een aansluiting zoekt met meerdere mensen/kinderen die hier ook mee te maken hebben.
Met fotolezingen ben ik niet bekent, daarom mijn nieuwschierigheid om mijn foto te willen laten lezen.
Mijn vraag is dan ook of ik de foto van mijn zoontje mag plaatsen voor een lezing?
groetjes Elline
Delen:
susie14
susie14 nov 1 '09
Hallo Elline,

Zal proberen mijn gevoel onder woorden te brengen.
Vind het wel moeilijk om door je heen te komen moet ik er eerlijk bij zeggen.

Ik voel een duidelijk moeheid, uitgeput, slecht slapen.
Weinig energie. Ben jij een hsp-er...en word je helemaal leeggezogen door anderen?

Je hebt alles over voor je kids, lieve moeder.
Je kids zijn het meest belangrijke voor je en daar moet alles ook voor wijken, inclusief jezelf.
Voor mijn gevoel denk je te weinig aan jezelf, voel spanning.
Je zou meer dingen kunnen doen voor jezelf om eens lekker tot ontspanning te komen. ( je faalt dan echt niet als moeder hoor, want volgens mij speelt dat een grote rol bij jou )
Je kunt slecht nee zeggen.

Er speelt veel af in je hoofd, maar stopt dit vaak weg. Je wil niemand tot last zijn, met als gevolg dat de meeste mensen echt geen idee hebben wat je voelt of dat je ergens problemen mee hebt. gesloten persoonlijkheid, terwijl je misschien wel juist heel open overkomt in het begin.
Anderen doen dit wel bij jou overigens.....hun hart uitstorten.

Verder voel ik een mannelijk persoon bij je....vaderpersoon. Zou ook een opa kunnen zijn die een soort vader voor je is geweest.

Dat was het effe. Omdat het moeilijk door je heen prikken is...ben ik werkelijk benieuwd wat er uit rolt.

groetekes sies
taro
taro nov 3 '09
Hoi Elline,

Wil het graag even proberen.
Ik voel me verdrietig worden...je maakt je zorgen...weet niet hoe het verder moet...je zoekt antwoorden...je wil het goed doen...maar weet niet hoe.
Soms heb je last dat de wanhoop je overvalt...WAT MOET IK NU???
Probeer dicht bij jezelf te blijven en bij je eerste gevoel.
Er is hulp van boven...die zie je niet maar heb er vertrouwen in dat die er wel is...het komt goed.
Laat je leiden door je intuïtie.
Je hebt er een handje van om te gaan twijfelen...en daardoor krijg je paniek.
Je doet het goed...niet twijfelen.

Het leven bestaat uit keuze's en niet uit fouten...je kunt denken: doe ik het weer fout...NEE je maakt geen fout, je maakt een andere keus...en als er weer zo'n situatie komt heb je geleerd van je eerste keus en weet je dat je nu de keus hebt om het anders te doen.
Denk niet in fouten...denk in keuze's en van elke keuze leer je weer. "Fouten" maken van heel veel situatie's iets negatief...of je iets niet goed doet...terwijl dat niet zo is...je handelt altijd uit liefde dus je kiest voor wat jou op dat moment het beste lijkt...blijkt dat het niet werkt dan kies je voor een andere optie...denk in keuze's en je zult zien dat je het leven anders gaat zien...waardoor je het positiever gaat zien.
Als je denkt in fouten...dan krijgt je zelfbeeld steeds te horen dat hij het niet goed doet.

Probeer het leven gewoon te laten komen...go with the flow.
Jij bent de spil van het gezin...jij regelt alles...denkt overal bij na...probeer ook wat verantwoording bij de vader te leggen...je hoeft het niet allemaal alleen te doen.
Je bent een sterk persoon en staat voor iedereen klaar maar probeer ook eens aan jezelf te denken...wanneer is het Elline tijd...niet denken als ik bij mijn zoontje ben dan ben ik gelukkig...dat is ook wel zo...maar je moet ook even tijd voor jezelf hebben...om te werken aan jouw persoonlijke groei.
Je bent een lieverd maar iets meer voor jezelf gaan staan. Is moeilijk maar wel erg belangrijk...anders gaat het je uiteindelijk allemaal teveel worden.

Nou lieve Elline...ik hoop dat je er iets mee kunt...krijg verder niets door...dus de boodschap voor jouw is twijfel niet aan jezelf en kom op voor jezelf...neem tijd voor je persoonlijke groei...mama even aan de kant en ga elke week even iets voor jezelf doen.

Hoor graag je reactie.
Maryssa
Maryssa nov 3 '09
Hallo Elline,

Ik wil jouw foto wel lezen. Even kijken naar wat er doorkomt..

* Ik krijg als eerste als ik naar je kijk, muziek van Enya te horen. Heb je iets met Ierland? Ierland komt voorbij hier.

* Wat angst voor wat er komen gaat. Je houdt er van te weten van te voren wat er van je verwacht wordt of wat er gaat gebeuren. Het leven stelt je soms voor onverwachte situaties en het valt je moeilijk soms om daarop in te spelen. Beetje controlfreak ben je wel.

* Heb jij last van je rechterschouder? Namelijk als ik vraag aan jouw foto naar je lichamelijke klachten krijg ik een steek in mijn rechterschouder te voelen.

* Ik krijg wat last van mn maag ineens, ook wat lichte misselijkheid soms. Heb je daar last van?

* Je bent een dame die afwacht op wat anderen doen en dan zelf kiest wat er bij jou past. Je vindt het in een groep eng om initiatieven te nemen. In je gezin kun je dat juist weer wel en ben je heel praktisch bezig. Je ziet wat er nodig is en voert dat gelijk uit.

* Je bent een harde werker. Maar als het kan....ik krijg je lekker onderuit op de bank te zien met een boek heb jij een rode bank waarop je dan ligt/zit? Ehm volgens mij ook een open haard / schouw een witte krijg ik te zien.

* Geen idee wat ik hier nou weer mee moet maar ik zet het toch maar neer hier: Bloemetjesmotieven op stoffen je houdt daar erg van. Je staat er volgens mij geregeld mee in je handen in de winkel en toch koop je het niet zo snel voor jezelf. Je koopt eerst voor je kinderen en man en achteraan kom jij. Lekker jezelf verwennen hoor! Koop lekker die gebloemde sjaal of die zachte deken met bloemetjes erop voor op de bank!

* Zijn jullie in huis aan het schilderen / klussen? Ik ruik verf en zie een soort van steigertje staan.

* Als ik naar jouw linkeroog kijk zie ik daarin een wat wantrouwende blik. Mensen moeten echt jouw vertrouwen verdienen. Je bent te veel teleurgesteld in mensen in het verleden.

* Je bent hartstikke moe en soms reageer je daardoor in je gezin wat kattig maar je bent gewoon OP. Volgens mij heeft dat met dat klussen te maken. Is moeilijk maar pak eens een dagje rust. Ga lekker even wandelen met een vriendin of zo.

* Volgens mij ben je best wel gewend aan makkelijke kleding als het maar praktisch is. Trek eens iets aan wat volgens jou te sjiek is voor in huis en ervaar eens hoe goed dat voelt!

Nou Elline, dat was hem, mijn lezing voor jou. Ik lees graag wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
elline
elline nov 3 '09
Origineel bericht van: tarot76
Hoi Elline,

Wil het graag even proberen.
Ik voel me verdrietig worden...je maakt je zorgen...weet niet hoe het verder
moet...je zoekt antwoorden...je wil het goed doen...maar weet niet hoe.
Soms heb je last dat de wanhoop je overvalt...WAT MOET IK NU???

klopt helemaal de afgelopen maanden heb ik hier best last van weet ook wel hoe dat komt... door keuzes die ik moet gaan maken en voor mezelf te gaan kiezen ipv anderen waar je het hieronder over gaat hebben

Probeer dicht bij jezelf te blijven en bij je eerste gevoel.
Er is hulp van boven...die zie je niet maar heb er vertrouwen in dat die er wel is...het komt goed.
Laat je leiden door je intuïtie.
Je hebt er een handje van om te gaan twijfelen...en daardoor krijg je paniek.
Je doet het goed...niet twijfelen.

dit is ook echt mij heb heel vaak een mening nodig van andere door de twijfel die ik van binnnen voel

Het leven bestaat uit keuze's en niet uit fouten...je kunt denken: doe ik het weer fout...NEE je maakt geen fout, je maakt een andere keus...en als er weer zo'n situatie komt heb je geleerd van je eerste keus en weet je dat je nu de keus hebt om het anders te doen.
Denk niet in fouten...denk in keuze's en van elke keuze leer je weer. "Fouten" maken van heel veel situatie's iets negatief...of je iets niet goed doet...terwijl dat niet zo is...je handelt altijd uit liefde dus je kiest voor wat jou op dat moment het beste lijkt...blijkt dat het niet werkt dan kies je voor een andere optie...denk in keuze's en je zult zien dat je het leven anders gaat zien...waardoor je het positiever gaat zien.
Als je denkt in fouten...dan krijgt je zelfbeeld steeds te horen dat hij het niet goed doet.

klopt ook helemaal ben altijd maar bezig met doe ik het goed door de keuze en maak ik weer geen fout heb het zelf heel erg met de vader van mijn zoontje ik weet dat het NIET de juiste keuze is voor mij en mijn zoontje maar kan het nog niet helemaal loslaten ben wel op weg maar duurt zo lang en waarom lukt het niet zo snel allemaal en dat frustreert madme heel erg vandaar die wanhoop die je bij me voelt hoe moet ik verder!!!

Probeer het leven gewoon te laten komen...go with the flow.
Jij bent de spil van het gezin...jij regelt alles...denkt overal bij na...probeer ook wat verantwoording bij de vader te leggen...je hoeft het niet allemaal alleen te doen.
Je bent een sterk persoon en staat voor iedereen klaar maar probeer ook eens aan jezelf te denken...wanneer is het Elline tijd...niet denken als ik bij mijn zoontje ben dan ben ik gelukkig...dat is ook wel zo...maar je moet ook even tijd voor jezelf hebben...om te werken aan jouw persoonlijke groei.
Je bent een lieverd maar iets meer voor jezelf gaan staan. Is moeilijk maar wel erg belangrijk...anders gaat het je uiteindelijk allemaal teveel worden.

dat is ook zeker zo
heb het op dit moment ook met bepaalde mensen die ik maar is nee moet gaan zeggen
en is die tijd moet gaan gebruiken voor mijzelf

Nou lieve Elline...ik hoop dat je er iets mee kunt...krijg verder niets door...dus de boodschap voor jouw is twijfel niet aan jezelf en kom op voor jezelf...neem tijd voor je persoonlijke groei...mama even aan de kant en ga elke week even iets voor jezelf doen.

ik zal me best gaan doen smile

bedankt voor je lezing
groetjes en liefs elline

Hoor graag je reactie.

elline
elline nov 3 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Hallo Elline,

hoi hoi,

Ik wil jouw foto wel lezen. Even kijken naar wat er doorkomt..

* Ik krijg als eerste als ik naar je kijk, muziek van Enya te horen. Heb je iets met Ierland? Ierland komt voorbij hier.

ik herken hier niet mezelf in heb niets met ierland

* Wat angst voor wat er komen gaat. Je houdt er van te weten van te voren wat er van je verwacht wordt of wat er gaat gebeuren. Het leven stelt je soms voor onverwachte situaties en het valt je moeilijk soms om daarop in te spelen. Beetje controlfreak ben je wel.

hiewr herken ik mijzelf wel in

* Heb jij last van je rechterschouder? Namelijk als ik vraag aan jouw foto naar je lichamelijke klachten krijg ik een steek in mijn rechterschouder te voelen.

heb wel ergens last van pijn maar niet in mijn schouder

* Ik krijg wat last van mn maag ineens, ook wat lichte misselijkheid soms. Heb je daar last van?

sinds een 4 weken heb ik soms last van mijn maag en ben ik ook wat misselijk geweest dacht zelf aan een griepje

* Je bent een dame die afwacht op wat anderen doen en dan zelf kiest wat er bij jou past. Je vindt het in een groep eng om initiatieven te nemen. In je gezin kun je dat juist weer wel en ben je heel praktisch bezig. Je ziet wat er nodig is en voert dat gelijk uit.

ja en nee ben wel een twijfelpersoon maar kan ook wel initiatieven nemen

* Je bent een harde werker. Maar als het kan....ik krijg je lekker onderuit op de bank te zien met een boek heb jij een rode bank waarop je dan ligt/zit? Ehm volgens mij ook een open haard / schouw een witte krijg ik te zien.

ik heb zelf geen rode bank en ook geen haard al zou ik dat wel willen hoor de haard smile

* Geen idee wat ik hier nou weer mee moet maar ik zet het toch maar neer hier: Bloemetjesmotieven op stoffen je houdt daar erg van. Je staat er volgens mij geregeld mee in je handen in de winkel en toch koop je het niet zo snel voor jezelf. Je koopt eerst voor je kinderen en man en achteraan kom jij. Lekker jezelf verwennen hoor! Koop lekker die gebloemde sjaal of die zachte deken met bloemetjes erop voor op de bank!

dacht eerst nee niet die bloemetjes niet dat oudbollige maar als ik nu terug denk had ik een bloemetjes douche gordijn meer retro en een strijkplank overttrek
in me kleding komt het ook wel eens terug als je het zo ziet ja
maar niet echt bewust meer toeval

* Zijn jullie in huis aan het schilderen / klussen? Ik ruik verf en zie een soort van steigertje staan.

nee geen zwaar geklus heb wel mijn zoontjes kamer behangen

* Als ik naar jouw linkeroog kijk zie ik daarin een wat wantrouwende blik. Mensen moeten echt jouw vertrouwen verdienen. Je bent te veel teleurgesteld in mensen in het verleden.

ja dat klopt

* Je bent hartstikke moe en soms reageer je daardoor in je gezin wat kattig maar je bent gewoon OP. Volgens mij heeft dat met dat klussen te maken. Is moeilijk maar pak eens een dagje rust. Ga lekker even wandelen met een vriendin of zo.

moeheid klopt wel maar dat komt niet van het klussen en soms wordt het inderdaad teveel ff en kan ik nog wel eens kattig reageren

* Volgens mij ben je best wel gewend aan makkelijke kleding als het maar praktisch is. Trek eens iets aan wat volgens jou te sjiek is voor in huis en ervaar eens hoe goed dat voelt!

Nou Elline, dat was hem, mijn lezing voor jou. Ik lees graag wat er klopt en wat niet.

bedankt voor je lezing

liefs en groetjes elline

Liefs Maryssa

Maryssa
Maryssa nov 3 '09
Dank je wel voor je reactie Elline. Hmm ik zit dus niet echt op het goede spoor met mijn lezing. Helaas gebeurd dat soms.

Liefs Maryssa
taro
taro nov 4 '09
graag gedaan... laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie