Loading...
nl

Mijn mooiste moment van de dag

admin
admin nov 4 '09
Origineel bericht van: Karin
Ik zei je kunt twee dingen doen...
1, jezelf megadruk maken dat je te weinig hebt gedaan en met die stress in de boeken duiken, wat absoluut niet gaat werken...
of..
2, Je pakt lekker een biertje, kom even bij mij gezellig zitten, ga op tijd naar bed en laat het idee los dat het er in *moet*.
Sta bijtijds op en lees het even door, dan is je hoofd nog fris en zul je meer kans maken.

*steekt dikke sigaar op*


whaaaauwww zo'n mam heb ik altijd al willen hebben!!! gringrin
admin
admin nov 4 '09
Origineel bericht van: poppy
Mijn mooiste momenten van vandaag (klinkt misschien een beetje raar) zijn al die lieve warme welkomberichtjes vanuit hier... blush
Écht superlief!


komt ook wel omdat je dat superlieve zelf ook uitstraalt, poppy! grin
poppy
poppy nov 4 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: poppy
Mijn mooiste momenten van vandaag (klinkt misschien een beetje raar) zijn al die lieve warme welkomberichtjes vanuit hier... blush
Écht superlief!


komt ook wel omdat je dat superlieve zelf ook uitstraalt, poppy! grin


Daar wordt mijn blozen niet bepaald minder van Bellefleur blushXXX
Cialara
Cialara nov 4 '09
Een paar mooie momenten vandaag;
* Ik heb bloed gegeven bij de donorbank, dat geeft altijd een fijn gevoel.
* Mijn oudste die zich niet lekker voelde en thuis bleef eventjes lekker in de watten gelegd.
* Mijn middelste geholpen met het voorbereiden van zijn spreekbeurt en een beetje de stress weggehaald bij hem.
* Mijn kleine meisje lekker laten dansen op dansles. En de middelste die bij haar vanavond 2 hartjes in haar aura zag...
* En het heerlijke gevoel van mijn beschermengel die me eventjes kwam verwarmen en opladen na deze toch wel vermoeiende dag. Heerlijk.
admin
admin nov 4 '09
Origineel bericht van: poppy
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: poppy
Mijn mooiste momenten van vandaag (klinkt misschien een beetje raar) zijn al die lieve warme welkomberichtjes vanuit hier... blush
Écht superlief!


komt ook wel omdat je dat superlieve zelf ook uitstraalt, poppy! grin


Daar wordt mijn blozen niet bepaald minder van Bellefleur blushXXX


k'zal effe meedoen, blushblush

laugh
admin
admin nov 4 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Karin
Ik zei je kunt twee dingen doen...
1, jezelf megadruk maken dat je te weinig hebt gedaan en met die stress in de boeken duiken, wat absoluut niet gaat werken...
of..
2, Je pakt lekker een biertje, kom even bij mij gezellig zitten, ga op tijd naar bed en laat het idee los dat het er in *moet*.
Sta bijtijds op en lees het even door, dan is je hoofd nog fris en zul je meer kans maken.

*steekt dikke sigaar op*


whaaaauwww zo'n mam heb ik altijd al willen hebben!!! gringrin


Met een sigaar Belle.....? laughlaugh

Ik heb hier ooit wel eens het verhaal verteld geloof ik..
Ha ha, Tim nam nooit brood mee naar school en ik was dat zo beu dat ik hem zei, dat ik (verkleed als ma Flodder eek) naar school zou komen....
En midden in de kantine zo zijn boterhammen zou komen brengen..
Dat werkt!

Dusseh, voorzichtig Belle, dees mam is soms wel een beetje gek hoor.
Maar ja ..hij heeft me zelf uitgekozen zeg ik hem altijd.. wink
Pegasus
Pegasus nov 10 '09
Mijn mooiste moment vandaag was toen ik opstond en er echt zin in had vandaag. Verschillende keren merkte ik ook vandaag dat ik aan het neurien was. Ik voelde me blij om niets. En dat is heerlijk!
Cialara
Cialara nov 10 '09
Ik heb vandaag een leuk moment gehad met mijn gids. Ik heb nog maar sinds kort bewust contact met hem. Vooral via mijn pendel lukt het goed.

Als ik mijn pendel stuur, dan gaat hij van voor naar achte voor een ja, en in een rondje voor een nee.

Als hij dat doet, dan gaat hij schuin heen en weer voor een ja, en van links naar rechts voor een nee.

Dus toen ik vanavond vroeg of mijn gids er was, toen ging de pendel van links naar rechts grinIk kon er de grap wel van inzien, heb erg gelachen om mezelf en met hem grin
Emuca
Emuca nov 10 '09
Mijn mooiste momenten van vandaag was een knuffel krijgen van medeleerlingen. smileen heel veel centjes voor onderzoek opgehaald met collecte lopen.

Jorine, is je gids echt een hij, of weet je nog niet of het een hij of een zij is? smile
Cialara
Cialara nov 10 '09
Ja, het is een hij winken een lekker ding ha ha ha, ik heb hem al een keer in een droom gezien. Wat een mooie ogen...
Cialara
Cialara nov 10 '09
Ohwww wat leuk en lief trouwens een knuffel van je medeleerlingen! Dat heb je echt wel verdiend dan smile
Maryssa
Maryssa nov 10 '09
Jij boft Jorine met zo'n stuk als gids! wink
Emuca
Emuca nov 10 '09
Haha. Waarschijnlijk vind iedereen zijn of haar gids wel iets 'lekkers' hebben hoor!
Pegasus
Pegasus nov 10 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Ja, het is een hij winken een lekker ding ha ha ha, ik heb hem al een keer in een droom gezien. Wat een mooie ogen...
laughlaughen dan ook nog eens humor hebben! grin
Pegasus
Pegasus nov 23 '09
Een voicemailberichtje van mijn vriend dat hij van me houdt.... Lief.
Cialara
Cialara nov 23 '09
Oh, wat heerlijk is dat grin
Cialara
Cialara nov 23 '09
Mooiste moment vandaag... Mmmmmm

Een heel blij kind dat een fijn nieuw trainingspak voor de voetbal kreeg?
Of het moment dat de huisarts zei dat mijn andere kind helemaal oké was, alleen nog even rust nodig heeft?
Of dat moment dat ik de kleinste ophaalde uit de peuterspeelzaal waar ze helemaal vrolijk van was geworden?

Moeilijk om te kiezen soms wink
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki