Loading...
nl

karen1981 Paar maanden later, wie wil foto lezen?

Karen1981
Karen1981 okt 26 '09
We zijn al weer een aantal maandjes verder.
Heb nu net een nieuwe foto laten maken door mijn man.

Wie zou deze voor mij willen lezen??

Liefs Karen
Delen:
elline
elline nov 3 '09
hoi karen,

ben net nieuw en ben nog bezig maar ga het proberen
ik hoor graag van je wat wel en niet klopt....

ik heb een onrustig gevoel bij je
je bent ergens druk mee bezig....

ik krijg het gevoel dat je je inhoudt met bepaalde dingen om echt te laten zien wat je kan geven en wie je bent
of dat je door bepaalde personen een soort van wordt tegengehouden

verder krijg ik last van mijn hoofd/ hoofdpijn heb je daar last van ?

ben je toevallig aan het verhuizen of ligt dit in de planning ?

krijg ook het gevoel met kind jaar of 12 misschien je dochter waar wat problemen mee zijn

ik hoor het graag van je

liefs elline
susie14
susie14 nov 3 '09
Hallo Karen,

Tis moeilijk, maar ik ga het toch proberen.
Zachtaardig type vrouw...te zachtaardig, weinig zelf vertrouwen. Het zachtaardige laat je minder zien. Alleen als het voor jou duidelijk is dat je iemand compleet kan vertrouwen.
Van de buitenkant een bepaalde hardheid/vastberadenheid als facade.
Van binnen ben je echter niet zo.
Je bent vaak gekwetst in je leven, vandaar die hardheid in je ogen.
Ik voel weinig energie...lusteloos.
Klachten achter in de nek, schouders en hoofdpijn. Je loopt met je schouders naar voren, verkrampt...wil jezelf af en toe onzichtbaar maken.
Geen haantje de voorste, maar je zet jezelf liever op de achtergrond.
Buik/darmklachten en mijn rechteroor doet pijn.

Heb het gevoel dat je ergens over je grens bent gegaan. Of mensen zijn tever gegaan bij je. Krijg het gevoel vanuit een diep dal omhoog klimmen en daarbij de gedachte zover laat ik het nooit meer komen.
Het woord therapie komt daarbij omhoog.Voel daarbij ook een bepaalde vastberadenheid.

Eigenwijs en soms een beetje star. Bedoel dit niet negatief. Maar meer in de zin als jij iets in je hoofd hebt dan krijg je het er ook niet makkelijk uit.

Communicatie is niet je sterkste punt. Je zou je meer uit kunnen spreken en tijdig nee zeggen tegen mensen.
Opgekropte gevoelens is anders het resultaat.

Wil je me aub op de vingers tetsen daar waar ik fout zit haha.
Ik weet effe niet waar ik beland ben met deze lezing.
Dus alle commentaar is welkom grin

groetekes Sies
Karen1981
Karen1981 nov 5 '09
Origineel bericht van: elline
hoi karen,

ben net nieuw en ben nog bezig maar ga het proberen
ik hoor graag van je wat wel en niet klopt.... Dankje wel :)en doe ik

ik heb een onrustig gevoel bij je
je bent ergens druk mee bezig.... Er gebeurd inderdaad op dit moment heel veel in mijn/ons leven

ik krijg het gevoel dat je je inhoudt met bepaalde dingen om echt te laten zien wat je kan geven en wie je bent
of dat je door bepaalde personen een soort van wordt tegengehouden Nee niet dat ik weet, niet dat ik wordt tegen gehouden.

verder krijg ik last van mijn hoofd/ hoofdpijn heb je daar last van ? Ja daar heb ik vaak last van. Maar daar speel ik al jaaaaaaaren mee smile

ben je toevallig aan het verhuizen of ligt dit in de planning ? Nee niet hoe het nu staat laughNiet dat ik weet dus :)dan moet het al heel mal gaan lopen wink

krijg ook het gevoel met kind jaar of 12 misschien je dochter waar wat problemen mee zijn (ik heb geen kindje van 12 jaar laughwel een van 6 waar ik problemen mee heb, maar dat is tentweede een echt jongentje laugh

ik hoor het graag van je dankje wel voor je lezing, je hebt een paar dingen helemaal goed, maar kan me er dus niet helemaal in vinden.

Liefs Karen

liefs elline

Karen1981
Karen1981 nov 5 '09
Origineel bericht van: sies
Hallo Karen,

Tis moeilijk, maar ik ga het toch proberen. Zon moeilijk persoon ben ik nou ook weer niet hoor hahahhahhaa smile
Zachtaardig type vrouw...te zachtaardig, weinig zelf vertrouwen Klopt helemaal, wat dat aan gaat heb ik helemaal geen zelfvertrouwen laugh . Het zachtaardige laat je minder zien Neuhhh ik ben juist zacht aardig naar personen toe, wat dat aan gaat ben ik te goed voor deze wereld, en staan andere mensen voor mij bovenaan, en ik daaronder smileNee zo zit ik inelkaar, en vind ik juist wel een goede eigenschap. Oke moet ook eens aan mezelf denken smile/color] . Alleen als het voor jou duidelijk is dat je iemand compleet kan vertrouwen. [color:#FF0000] ja moet de tijd hebben om iemand te kunnen vertrouwen
Van de buitenkant een bepaalde hardheid/vastberadenheid als facade. Ja van buiten zie ik er goed/sterk uit, maar van binnen loop ik helaas met mijn problemen waar ik goed last van heb.
Van binnen ben je echter niet zo. Helemaal goed dus wink
Je bent vaak gekwetst in je leven, vandaar die hardheid in je ogen. Ja heb een niet leuke jeugd gehad, maar daar wil ik niet teveel meer over denken. Wil nu in het vooruit leven.!
Ik voel weinig energie...lusteloos. Klopt helaas frown
Klachten achter in de nek, schouders en hoofdpijn. dat gaat nu de beterende kant op, alleen hoofdpijn vaak Je loopt met je schouders naar voren, verkrampt...wil jezelf af en toe onzichtbaar maken. ja kon dat soms maar eens frown
Geen haantje de voorste, maar je zet jezelf liever op de achtergrond. klopt ook helemaal
Buik/darmklachten darm inderdaad en mijn rechteroor doet pijn. ehhh nou ja het kan, maar niet een ontsteking ofzo, maar een raar plek in mijn oor, dat maar open blijft gaan. Maar moest even diep denken wink

Heb het gevoel dat je ergens over je grens bent gegaan. ja dat kan kloppen, en daar wil ik nu mee bezig smile Of mensen zijn tever gegaan bij je. nee mensen zijn bij mij niet tever gegaan Krijg het gevoel vanuit een diep dal omhoog klimmen en daarbij de gedachte zover laat ik het nooit meer komen. klopt helemaal
Het woord therapie komt daarbij omhoog.Voel daarbij ook een bepaalde vastberadenheid. Therapie klopt, en ik wil er mee bezig! Alleen voel ik dat ik er niet ver mee kom. Ik weeet niet hoe ik het allemaal moet doen

Eigenwijs en soms een beetje star. Eigenwijs??? Nee joh :D, star?nee dat niet Bedoel dit niet negatief. Maar meer in de zin als jij iets in je hoofd hebt dan krijg je het er ook niet makkelijk uit. hmmm hmmm laugh

Communicatie is niet je sterkste punt. Je zou je meer uit kunnen spreken en tijdig nee zeggen tegen mensen. Klopt ook laughmeis hou op laughhet klopt allemaal zowat laugh
Opgekropte gevoelens is anders het resultaat. Goh??? ja dat speelt al jaaaaaaaaaren en ik kan er kennelijk niet mee omgaan

Wil je me aub op de vingers tetsen daar waar ik fout zit haha. Zat je ergens fout???
Ik weet effe niet waar ik beland ben met deze lezing. Nou hier was je dus beland winklaughhahahhaha
Dus alle commentaar is welkom grin

Super Sies!! Echt super!! Mijn complimenten!! Kan je me ook meer vertellen ?? laughNee echt soms wou ik dat er iemand was die me precies kan zeggen hoe mijn leventje verder gaat lopen. Want op dit moment zie ik alles niet meer zo zitten.

groetekes Sies
Heidelroos
Heidelroos nov 5 '09
Origineel bericht van: Karen1981

Liefs Karen

Ha vrouwke..
Ik heb je al eens eerder gelezen...
maar ik wil nu een niveautje dieper ofzo..

Je zal ongetwijfeld weten dat ik niet eerdere reacties ga lezen om een zuivere lezing te kunnen bewerkstelligen..

Oh jeetje, als ik je foto zie, zie ik iemand die heel verlegen op de foto staat.. het is zelfs bijna schattig om tien..
Maar het is niet schattig.. het lijkt er op of je er veel last van hebt!!

Bezig met spirituele ontwikkeling en het gaat best snel..
Alleen lijkt het er op dat je niet welke kant bij ej past..
Je 'snuffelt' als het ware overal eventjes aan, om vervolgens onzeker te zeggen: Ach dat lukt me toch niet...

betreft doorzettingsvermogen mag je nog wel het één en ander leren..
Het lijkt of je de hoop heel snel opgeeft..
Jammer, want je kunt het wel, alleen weet je vaak niet welke weg te bewandelen..
Liefst zou je iemand naast je willen hebben staan die je aan het handje meeneemt en zegt 'het komt wel goed'
Dit is niet omdat je zwak bent, of omdat je het niet zou duven, dit is omdat je het prettig vindt, iemand naast je te hebben staan die jou steunt en helpt in je ontwikkeling..

Ik zie je ook passen bij een spiritueel therapeut...Eentje die goed is.. ééntje die jou verder kan helpen..
Niks klinische psychologen, maar iemand die met hart en gevoel werkt..
Wat overigens heel goed voor je is.. je wordt dan geholpen in de keuzes waar jij soms een beetje onzeker over kunt zijn..
Ik krijg hierbij wel dat je het misschien wta te duur vindt?
Maar voor alles is een oplossing en de wegen zijn ondoorgrondelijk.. dit betekent dat als jij gaat stromen, de rest met je meestroomt.. smile

Als antwoord op een vraag die je van binnen voelt maar niet echt durft te stellen, is het dat de tijd nog niet helemaal rijp is en je weg niet vanzelf zal gaan..
Het kost via een omweggetje wel het een en ander, maar uiteindelijk zal je zegenvieren.. ik voel het gewoon..
Alleen ook hier komt weer een dik portie doorzetten om de hoek kijken.. gooi het bijltje er niet bij neer, maar voel een diep vertrouwen dat het helemaal goed gaat komen..
Al zij het via een omweggetje..

In je hart wil ik het getal twaalf plaatsen.. alsof op die leeftijd iets is gebeurd waarbij je hart op een verschrikkelijke manier gebroken is..
Ik weet niet waar het mee te maken heeft, maar je was al wat aan de lage kant met het zelfvertrouwen, maar dit lijkt bijna ondermijnend te zijn geweest..
Er is een groot slot getekend bij je hart, waarbij ik wel een sleutel zie..
In dat slot past die sleutel.. je bént er nog niet.. maar het gaat je lukken om een plekje te geven aan dátgene wat er heeft plaatsgevonden op die leeftijd.. (Ben je toen onzedelijk betast ofzo? ook krijg ik de naam school door)

Ik teken een klein blokje bij je schaambeen..
Seksueel ben je zeer schuchter.. dat is iets wat jouw partner zich toe aangetrokken voelde in het begin..
Maar nu lijkt het of hij er problemen mee begint te krijgen.. Praten jullie over de ongenoegens, over wat je wel of niet prettig vindt??
Iets in me zegt dat er een dikke blokkade zit.. niet alleen bij jou, maar ook bij je man..

Ik zie een vleugje van geldzorgen. niet overdreven veel, maar wel genoeg om soms niet lekker van in je vel te gaan zitten..
Hier komt een waarschuwing: laat je niet verlokken en verleiden tot leningen of andere grote aankopen op afbetalingen.. (ik krijg hierbij dat jouw partner vaak de aanrichter is tot het doen van aankopen die eigenlijk niet te betalen zijn)

Verder wil ik je vragen om te gaan mediteren, om je trillingen naar beneden te brengen..
Op dit moment is er veel gaande, waar jij als gevoeligerd erg veel last van kunt ktijgen..
Ik zie een trilling die niet naar beneden kan zakken, wat sombere gevoelens.............
Dit gaat vastzitten in je aura, waardoor je een sombere indruk kunt wekken bij anderen...
Ik vraag me dan ook af hoe jouw vriendenkring in elkaar steekt?
(De kreupele helpt de blinde)

Ik zie je vastlopen op veel dingen, maar toch ben je van binnen een krachtig mensje, die met zachte energie komt, daar waar ze wil komen..
Je mag leren wat krachtiger voor jezelf op te komen.. bewegelijker te worden..
Steeds komt er die partner voorbij.. (oh wat erg hé)
Ik denk dat jij je in je relatie laat domineren..
Hopelijk vergis ik me, anders wordt het tijd dat je in je kracht leert zeggen : nee, ik doe dit niet meer...

Rare wensen van je partner, waaraan jij je niet kan comformeren, je wil het niet, je doet het niet.. je kunt het niet..
Het kan je letterlijk ziekmaken.. Hak knopen door en zeg eens gewoon lekker hardgrondig NEE... misschien zal dit de eerste dag zijn, dat je voor jezelf op kan komen... want Karen.. jij bent ietsje te lief voor deze harde wereld.. (opvoeding komt hierbij naar boven)

Ik krijg het getal 27 door..

Verder wil ik je een dierenemedicijntje geven.. namelijk de libelle..
Neem het leven eens wat lichter en de zon zal vaker schijnen... ga terug naar de bron... daar waar je vanaf komt..
Neem het leven met meer lucht.. vaar mee met de stroom, de zachte wind en vecht niet zo..

http://www.spirituele-website.com/spiritueel-forum/index.php?topic=603.0

Ik hoop je een endje in de goede richting hebt geholpen.....
Want Karen, je verdient het om eens in het zonnetje gezet te worden, als je jezelf steeds in de schaduw plaatst..
Nee, zet JEZELF eens in het zonnetje...

Ben je al wat gegroeid nu? wink

Liefs van die Heidel..
Het komt zoals het komt..

Karen1981
Karen1981 nov 5 '09
Origineel bericht van: Heidelroos

Liefs Karen

Ha vrouwke..

Je zal ongetwijfeld weten dat ik niet eerdere reacties ga lezen om een zuivere lezing te kunnen bewerkstelligen..

Oh jeetje, als ik je foto zie, zie ik iemand die heel verlegen op de foto staat.. het is zelfs bijna schattig om tien..
Maar het is niet schattig.. het lijkt er op of je er veel last van hebt!!

Je 'snuffelt' als het ware overal eventjes aan, om vervolgens onzeker te zeggen: Ach dat lukt me toch niet...

Het lijkt of je de hoop heel snel opgeeft..
Jammer, want je kunt het wel, alleen weet je vaak niet welke weg te bewandelen..
Liefst zou je iemand naast je willen hebben staan die je aan het handje meeneemt en zegt 'het komt wel goed'
Dit is niet omdat je zwak bent, of omdat je het niet zou duven, dit is omdat je het prettig vindt, iemand naast je te hebben staan die jou steunt en helpt in je ontwikkeling..

Ik zie je ook passen bij een spiritueel therapeut...Eentje die goed is.. ééntje die jou verder kan helpen..
Wat overigens heel goed voor je is.. je wordt dan geholpen in de keuzes waar jij soms een beetje onzeker over kunt zijn..
Ik krijg hierbij wel dat je het misschien wta te duur vindt?
Maar voor alles is een oplossing en de wegen zijn ondoorgrondelijk.. dit betekent dat als jij gaat stromen, de rest met je meestroomt.. smile

Als antwoord op een vraag die je van binnen voelt maar niet echt durft te stellen, is het dat de tijd nog niet helemaal rijp is en je weg niet vanzelf zal gaan..
Het kost via een omweggetje wel het een en ander, maar uiteindelijk zal je zegenvieren.. ik voel het gewoon..
Alleen ook hier komt weer een dik portie doorzetten om de hoek kijken.. gooi het bijltje er niet bij neer, maar voel een diep vertrouwen dat het helemaal goed gaat komen..
Al zij het via een omweggetje..

In je hart wil ik het getal twaalf plaatsen.. alsof op die leeftijd iets is gebeurd waarbij je hart op een verschrikkelijke manier gebroken is..
Ik weet niet waar het mee te maken heeft, maar je was al wat aan de lage kant met het zelfvertrouwen, maar dit lijkt bijna ondermijnend te zijn geweest..
In dat slot past die sleutel.. je bént er nog niet.. maar het gaat je lukken om een plekje te geven aan dátgene wat er heeft plaatsgevonden op die leeftijd.. (Ben je toen onzedelijk betast ofzo? ook krijg ik de naam school door)

Seksueel ben je zeer schuchter.. dat is iets wat jouw partner zich toe aangetrokken voelde in het begin..
Maar nu lijkt het of hij er problemen mee begint te krijgen.. Praten jullie over de ongenoegens, over wat je wel of niet prettig vindt??
Iets in me zegt dat er een dikke blokkade zit.. niet alleen bij jou, maar ook bij je man..

Ik zie een vleugje van geldzorgen. niet overdreven veel, maar wel genoeg om soms niet lekker van in je vel te gaan zitten..
Hier komt een waarschuwing: laat je niet verlokken en verleiden tot leningen of andere grote aankopen op afbetalingen.. (ik krijg hierbij dat jouw partner vaak de aanrichter is tot het doen van aankopen die eigenlijk niet te betalen zijn)

Verder wil ik je vragen om te gaan mediteren, om je trillingen naar beneden te brengen..
Op dit moment is er veel gaande, waar jij als gevoeligerd erg veel last van kunt ktijgen..
Ik zie een trilling die niet naar beneden kan zakken, wat sombere gevoelens.............
Dit gaat vastzitten in je aura, waardoor je een sombere indruk kunt wekken bij anderen...

Ik zie je vastlopen op veel dingen, maar toch ben je van binnen een krachtig mensje, die met zachte energie komt, daar waar ze wil komen..
Steeds komt er die partner voorbij.. (oh wat erg hé)
Ik denk dat jij je in je relatie laat domineren..
Hopelijk vergis ik me, anders wordt het tijd dat je in je kracht leert zeggen : nee, ik doe dit niet meer...

Rare wensen van je partner, waaraan jij je niet kan comformeren, je wil het niet, je doet het niet.. je kunt het niet..
Het kan je letterlijk ziekmaken.. Hak knopen door en zeg eens gewoon lekker hardgrondig NEE... misschien zal dit de eerste dag zijn, dat je voor jezelf op kan komen... want Karen.. jij bent ietsje te lief voor deze harde wereld.. (opvoeding komt hierbij naar boven)

Ik krijg het getal 27 door..

Neem het leven eens wat lichter en de zon zal vaker schijnen... ga terug naar de bron... daar waar je vanaf komt..
Neem het leven met meer lucht.. vaar mee met de stroom, de zachte wind en vecht niet zo..

Want Karen, je verdient het om eens in het zonnetje gezet te worden, als je jezelf steeds in de schaduw plaatst..
Nee, zet JEZELF eens in het zonnetje...

Liefs van die Heidel..

Lieve lieve heidel!! Ik weet niet waar ik moet beginnen, je hebt hem zo goed gelezen!! Een enkel ding wat ik niet zou kunnen plaatsen. Maar o zo veel wel, ik wil er later misschien wel op in gaan. Vind het voor nu een beetje moeilijk.. Dankje wel voor je mooie prachtige lezing!!
Heidelroos
Heidelroos nov 5 '09
Neem de tijd, desnoods privé wink
Tis en blijft een open forum ...

Liefsssssssss
Karen1981
Karen1981 nov 5 '09
Neem de tijd, desnoods privé wink
Tis en blijft een open forum ...

Liefsssssssss

Misschien dat ik je inderdaad beter later even een pbtje stuur.

Dankjewel!!

Liefs Karen
elline
elline nov 5 '09
hoi zat er niet echt in de buurt smirk

maar bedankt ook voor je reactie erop

liefs elline
susie14
susie14 nov 5 '09
ahhhh nu weet ik waar ik ben beland grinhaha....dank je voor je uitgebreide feedback. Daar kan ik zeker wat mee.
Moet blijkbaar toch iets minder twijfelen aan mezelf.
Enne....jij trouwens ook wink

liefs sies
Karen1981
Karen1981 feb 22 '10
Oepsie, ik ben de laatste maanden zo verschrikkelijk druk geweest, en kwam nu pas een privebericht tegen van jouw. Ik ga in de toen vorm erop terug reageren. Sorry voor de verschrikkelijke late reactie.

Liefs Karen

Ha vrouwke..

Maar het is niet schattig.. het lijkt er op of je er veel last van hebt!! Tsja ik ben een schatje hoor winkNee zonder gekheid, ik probeer me zelf positief te laten zien. Hoe moeilijk ik het soms ook heb.

Je 'snuffelt' als het ware overal eventjes aan, om vervolgens onzeker te zeggen: Ach dat lukt me toch niet... Heb je helemaal gelijk in. Ze zeggen wel dat ik spiritueel ingelegd ben maar ik kan het tot nu toe nog niet echt ervaren.

Het lijkt of je de hoop heel snel opgeeft.. Geef de hoop heel snel op, ik zie het niet zo snel positief namelijk
Liefst zou je iemand naast je willen hebben staan die je aan het handje meeneemt en zegt 'het komt wel goed' HMM HMM klopt
Dit is niet omdat je zwak bent, of omdat je het niet zou duven, dit is omdat je het prettig vindt, iemand naast je te hebben staan die jou steunt en helpt in je ontwikkeling.. Heb je helemaal gelijk in!

Ik krijg hierbij wel dat je het misschien wta te duur vindt? Klopt helemaal. Ik loop nu voor mijn paniekstoornissen/angstaanvallen wel bij een therapeut, waar ik net weer aan begonnen ben (en dat is in de nu/vandaag vorm)Verder zou ik heel graag willen weten of mijn klachten waar ik nu 5 jaar bijna last van heb vandaan komen. Soms denk ik wel dat het komt doordat ik misschien wel bezig ben met spiritueel. Maar misschien ook wel een heel ander soort kant, en dan denkend aan het evenwichtsorgaan.
Maar voor alles is een oplossing en de wegen zijn ondoorgrondelijk.. dit betekent dat als jij gaat stromen, de rest met je meestroomt.. smileIk weet niet zo goed hoe ik dit moet lezen smile???

Het kost via een omweggetje wel het een en ander, maar uiteindelijk zal je zegenvieren.. ik voel het gewoon.. En waar denk je dan aan??
Al zij het via een omweggetje.. Thanks zal het proberen!!

Ik weet niet waar het mee te maken heeft, maar je was al wat aan de lage kant met het zelfvertrouwen, maar dit lijkt bijna ondermijnend te zijn geweest.. Dit zou zo kunnen zijn door mijn pestverleden op school. Met 12 jaar had ik ook heel wat meegemaakt. En heb ik heel wat therapeuten bezocht die me nooit verder hebben kunnen helpen. Op de hogere school ben ik ook veel gepest. Wat mijn vertrouwen wel geschaad heeft in mensen. Maar ik wil dat loslaten, ik weet wie ik ben, en ze doen het maar met mij. Ik mag er best wezen! En wat dat aangaat ben ik een heel stuk veranderd!
Ehm nee ik ben niet onzedelijk betast. Wel is er ooit in een park bij school waar ik samen met een 'vriendin toen'op een bankje zat, een man zich komen aftrekken voor onze neus. Verder is er niks gebeurd gelukkig!
Seksueel ben je zeer schuchter.. dat is iets wat jouw partner zich toe aangetrokken voelde in het begin.. Right you have right smileDit is niet het belangrijkste in mijn leven, Ja toen we voor kinderen wouden gaan laughhahahaha. Maar nee liever niet als wel laugh
Maar nu lijkt het of hij er problemen mee begint te krijgen.. Praten jullie over de ongenoegens, over wat je wel of niet prettig vindt?? Nou hij laat me aardig met rust wat dat aan gaat. Maar hij vind het soms wel erg moeilijk! En soms moet ik ook eens even aan/om hem denken, en mag hij even los gaan tongueEn ondertussen geniet ik dan toch ook wel weer een beetje
Iets in me zegt dat er een dikke blokkade zit.. niet alleen bij jou, maar ook bij je man.. Dit kan ik zo even niet plaatsen, misschien kan je me hier wat verder bij helpen?

Ik zie een vleugje van geldzorgen. niet overdreven veel, maar wel genoeg om soms niet lekker van in je vel te gaan zitten.. Jeps dit klopt helemaal. Sinds maart vorig jaar zat mijn man thuis, waardoor we in de ww zaten. En met 2 kinderen is dat verschrikkelijk moeilijk! Beetje bij beetje komen we er nu uit, omdat hij sinds een maand (nu dus) weer werk heeft.
Hier komt een waarschuwing: laat je niet verlokken en verleiden tot leningen of andere grote aankopen op afbetalingen.. (ik krijg hierbij dat jouw partner vaak de aanrichter is tot het doen van aankopen die eigenlijk niet te betalen zijn) mmm mmm dat klopt, maar soms kan ik me ook even niet laten gaan hoor smile

Ik heb een kleine vriendenkring. Waar mee 1 hele goede vriendin die mij helpt, maar ik zeker ook haar. Ik hoef niet veel vrienden te hebben. Liever 1 goede vriend dan...
Steeds komt er die partner voorbij.. (oh wat erg hé) Fjoe heb ik dan wel de goede partner laugh?
Ik denk dat jij je in je relatie laat domineren..ja beetje wel ja
Hopelijk vergis ik me, anders wordt het tijd dat je in je kracht leert zeggen : nee, ik doe dit niet meer... Soms heb ik dit ook wel gedacht, maar beetje bij beetje wordt onze relatie volgens mij wel krachtiger

Rare wensen van je partner, waaraan jij je niet kan comformeren, je wil het niet, je doet het niet.. je kunt het niet.. Ehmm hij heeft 1 wens geloof ik , en dat is een eigen winkel. En daar sta ik helemaal achter, lijkt mij ook geweldig om te doen!
Het kan je letterlijk ziekmaken.. Hak knopen door en zeg eens gewoon lekker hardgrondig NEE... misschien zal dit de eerste dag zijn, dat je voor jezelf op kan komen... want Karen.. jij bent ietsje te lief voor deze harde wereld.. (opvoeding komt hierbij naar boven) Ja klopt ik ben denk ik ook te lief

Ik krijg het getal 27 door.. 27e februari 2003 is onze oudste geboren, waar we wel zorgen om hebben. Maar vooral ik. Hij heeft PDDNOS en ik weet niet wat het beste voor deze lieve jongen is!

Dankje zal het proberen!!

Nee, zet JEZELF eens in het zonnetje... Thanks dat mag ook wel een keer! Maar moeilijk is het wel!

Thanks lieve Heidel!! Je bent een schat!!!
Liefs van die Heidel..

Lieve lieve heidel!! Ik weet niet waar ik moet beginnen, je hebt hem zo goed gelezen!! Een enkel ding wat ik niet zou kunnen plaatsen. Maar o zo veel wel, ik wil er later misschien wel op in gaan. Vind het voor nu een beetje moeilijk.. Dankje wel voor je mooie prachtige lezing!!
Lin
Lin feb 28 '10
Hoi karen
het eerste wat binnen kwam is een knuffelbeer
een klein speciaal knuffelbeer die je bij je hebt.
is er iets met de gezondheid van je moeder ?
Want zie nl een ziekenhuis , wss voor onderzoeken.

Wil het hier even bij laten, in afwachting op je antwoord.
Liefs Linda
Karen1981
Karen1981 mrt 4 '10
Hai Lin,

Ik heb een kleine dochter als knuffelbeer de laatste tijden smileMaar dat zal je niet bedoelen denk ik smile

Mijn moeder:

Ja dat kan wel kloppen, maar dat was volgens mij niet in de tijd van de afname van deze foto smileDie heeft met haar hoofd problemen. Wratjes op de hersenen, en ze is nu bezig met een dement heids onderzoek.
Dus wat dat aan gaat kan dat best kloppen!!

Dankje wel!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420