Loading...
nl

primavera, wie wilt en kan mijn foto lezen please!

Pegasus
Pegasus okt 26 '09
Ha primavera,

- Hele lieve ogen. Je voelt als een lieve, zachte vrouw. Die enigszins kwetsbaar is. Ook sprankelend, maar voorzichtig sprankelend nog. Gaat sprankelender en spontaner worden. Je voelt als iemand om te koesteren of van koestering. Om lief voor te zijn en dit te doen met voorzichtigheid. Gevoel van laat je niet meer kwetsen. Hoeft niet meer. Mensen mogen jou met voorzichtigheid behandelen en jou voorzichtig liefde geven.
- Je zit boordevol liefde. Maar vraag je je soms af, waar je met al deze liefde naar toe moet? Of durf je jouw liefde niet zomaar meer aan iedereen te geven?
- Je bent sprankelend. Zonnetje van binnen. Zonnetje mag langzaam aan meer gaan stralen.
- Je lacht op de foto, maar het is een voorzichtige lach.
- Voor mij heb je iets van een elfje.
- Heb je een zus of zussen? Er is iets met een mooie familieband.

Ik ben benieuwd of het klopt. Ik ben een beginner en van elke feedback leer ik weer.

Liefs Pegasus
Heidelroos
Heidelroos okt 26 '09
Dag primavera..

Ik zal eens kijken of ik je een keertje kan lezen..
Groetjes Heidel..
Pegasus
Pegasus okt 29 '09
Ha Primavera,

Vandaag zat ik in de bus en kwam je ineens voorbij. En het volgende kwam voorbij:
Je had een super goede, hechte band met je zus. Jullie waren maatjes, echte vriendinnen. Ik zag bij jou verdriet. Je mist haar. Heb je haar verloren?
Of is een ander belangrijk familielid waar je veel van hield overleden, waar jullie samen om rouwen? Ik zie verdriet in combinatie met jouw zus. Ik krijg het niet helemaal helder.

Liefs Pegasus

Voelt heel raar om dit te schrijven.... en hoop dat ik het helemaal mis heb.....
primavera
primavera nov 3 '09
hallo pegasus , bedankt voor mijn foto te willen lezen , sommige dingen klop het wel en anderen niet, maar geeft niks ik begrip het wel dat heel moeilijk kan zijn.

heel erg bedank !

groetjes.
spirit
spirit nov 3 '09
Wat ben jij een mooie vrouw.
Ik zie helderheid in je blik.
Je weet alles prima.Je bent op het moment alleen aan het twijfelen over een bepaalde keuze het komt sterk in de richting van werk.
En hoe dat te combineren is met thuis.

Ik krijg wel het gevoel dat die helderheid die je normaal hebt nu weg is en dat je en beetje "paniekerig"door het huis loopt.
(is misschien niet het juiste woord, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
Ik krijg ook iets door over de verkoop van een huis dat je dat veel zorgen geeft op het moment.
Ik laat het hier even bij ik hoop van je te horen.
liefs Spirit
Pegasus
Pegasus nov 3 '09
Kun je mij laten weten wat er klopte en wat niet?
Mag ook via een persoonlijk bericht.
Dan leer ik er iets van.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske