sorry, ik denk dat ik net als Thomas A hier even overheen gekeken heb maar dat zal ik bij deze goed maken:
Je bent vrij onzeker over je lichaam volgens mij, op een of andere manier straal je dat uit! Hoewel je alles (en dan ook echt alles) probeert om te voorkomen dat je dat uit straalt, Ik weet niet waarom je die 5 uur op dat vliegtuig zat, maar ik denk dat je nog niet zo lang geleden afscheid hebt moeten nemen van iets of iemand die je heel dierbaar was, dat verklaard het verdriet en de angst, je bent namelijk een beetje bang voor wat komen gaat, dat je alleen zal komen te staan of dat je het niet aan zal komen. Je bent echter te koppig om toe tegeven aan die gevoelens en je sterft nog liever dan dat je ook maar een traan zal laten, maar doordat je elke dag weer dat gevoel moet onderdrukken ben je echt kapot (mentaal gezien) je bent vermoeid en je wil rust. Je voelt je niet meer goed in je vel en waarschijnlijk ook niet meer in de samenleving, iedereen is zo druk en niemand heeft nog tijd. Je word bij wijze van spreken alleen al moe van er naar te kijken, misschien heb je zelf ook wel zo'n druk leven en ben je het echt spuugzat dat je nergens tijd voor hebt!
Jij wil ook wel eens lekker op een terrasje zitten met vriendinnen, maar of jij hebt er geen tijd voor, of je vriendinnen niet dus dat komt niet zo vaak voor!
Probeer het een tijdje rustiger aan te doen, laat je tranen maar vloeien, er is een overbekende zin die hier heel goed van toepassing is:
'soms zijn tranen je enige vrienden, en toch vecht je er tegen als je ergste vijanden.'
Ik weet het: erg afgezaagd! Maar hij mist hier zeker zijn doel niet
je vertrouwd niet zo snel situaties, nieuwe dingen vind je 'eng' omdat je niet weet wat er gaat gebeuren. Je past je denk ik ook moeilijk aan
ik kan trouwens verkeerd zijn maar die ketting rond je hals is niet zomaar een ketting volgens mij? Heb je die misschien gekregen bij een vormsel of je geboorte? (of een verjaardag) Ik krijg namelijk het ide dat je die op een speciale datum gekregen hebt.