Hey Sly...
Hallo Heidelroos
Voor ik reaktie geef op je lezing, wil ik je zeggen dat bij het lezen ervan.
je me met veel dingen raakte (emotie erbij) denk dat dat veel zegt voor mij,
dat je meer bij mijn gevoel heb weten te komen dan de andere lezers tot noch toe bij mij hebben kunnen lezen.
Mijn compliment hiervoor, al ben ik hier nog zeer kort, maar ben iemand die probeert ten alle tijde met en op mijn gevoel te vertrouwen en daar naar te handelen, proberen rekening mee te houdend iemand niet moedwillig te kwetsen, maar wel eerlijk en oprecht te blijven naar mezelf maar ook naar de ander.
Ik ga een poging wagen en lees nooit de andere lezingen, daar die mijn 'lezing' kunnen vertroebelen..
dat wil ik niet!!
Ikke zag jouw bovenste foto en dacht:
Wat een dámetje..
Ikke zag jouw tweede foto en dacht: Hey, wat een mooi oogskes..
Ik zag je derde foto van de Sjiwawa.. en dacht..
Oh my God..
hehehe.. Onder woefkes heb ik ook een foto van mijzelf met de sjiwawa van mijn vriendin..
goeie tip, zover was ik nog niet kijken dat woefkes er ook zijn hier
Zo en dan nu de lezing van je tweede foto..
je ogen.. ze zeggen me zoveel maar ook zo weinig..
Zo'n glunderkoppie.. Iemand die weet wat het leven aan ervaringen heeft te bieden..
Ik schat je een jaar of 46... Misschien tekent de foto ouder, of juist jonger, dat weet ik niet..
aardige schatting hoor,ben 43 zit bijna 3 weken thuis van werk, helemaal opgebrand, de vouwen vieren hoogtij in mijn gezicht op dit moment ;)hihi
Getal 8 komt gelijk binnen.. (numerologie) en ben dan ook benieuwd of dit jouw nummer is..
ik ben nog maar sinds kort mezelf aan't verdiepen in deze materie, wat ik zelf heb uitgerekent op numerologieside kwam ik uit op getal 4
Ik zie iemand die niet gauw vertelt wat haar bezighoudt.. een echte knokker die over elke ervaring van het leven heenstapt, waar anderen blijven hangen..
Dat is een grote kracht van je, om niet bij de pakken neer tegaan zitten en te doen wat je moet doen..
Schouders eronder en verder gaan..
helemaal juist
Ik kom vrij moeilijk bij je binnen, wat vaak een teken is, dat er moeite kan zijn om je kwetsbaar op te stellen..
klopt, ik ben vele male door mijn
Het lijkt of 'zwakke' mensen niet aan jou besteedt zijn..
Soms zie je van die mensen die juist veel met zwakke mensen optrekken om zichzelf beter te voelen, maar jij niet..
Je lijkt een zeer gemeleerde vriendenkring te hebben, waar laag en hoog in je gevoel geen verschil moet geven..
zeer treffend, iets wat ik verafschuw is rangen en standen, we zijn ieder mens met mooie en mindere kanten, accepteren/respecteren van ons zijn
Doch je levensstijl zou wel eens anders kunnen zijn..
Ik begrijp iets niet goed.. van binnen voel ik een vrouw die niet oordeelt en die niet in rangen en standen denkt en voelt..
Maar van buiten (lijk) je een andere persoonlijkheid te hebben..
Sterker, oordelender, strenger, bozer..?
dit herken ik zeer goed, heeft te maken met onrechtvaardigheid, daar spring ik voor in de bres, maakt niet uit of het mijzelf of een ander betreft, ben hierin furieus
Maar vooral: je laat niet meer met je sollen!!!!! (ik wil een boos tekentje maken) :@
Ik doe mijn best inderdaad, mijn grenzen aan te geven, dit gaat steeds beter
Het lijkt dat je weinig nodig hebt, om gelukkig te zijn.. Gewoon een paar dingetjes.. glaasje wijn, hondje (hihih dat hondje) op schoot, lekker beetje knuffelen en een partner die vaak weg is??
Helemaal waar ik kan genieten van luxe, maar heb dat niet nodig als de sfeer goed is heb ik weinig meer nodig dan de basis dingen die je in het leven nodig hebt.
Partner leren kennen 5mnd geleden, zeer close,voelen elkaar goed aan, maar die moet zijn eigenweg nog op orde krijgen, weet ook niet of dit van blijvende aard is, ligt aan de ontwikkelingen die hij bij zich zelf kan doorvoeren.
Je vermaakt je alleen wel..
soms wel/ soms niet heb dit wel altijd gekunt
Je rechteroog oogt harder dan je linkeroog..
Doen en voelen zijn twee dingen..
Soms is het moeilijk om die zachte kant te laten zien..
Ik zie in dat rechteroogje meer zakelijk.. en in het linkse meer het warmgevoelige..
klopt heb zo moeten worden, daar er misbruik (heb ik zelf toegelaten denk ik dan, meer mijn grenzen moeten aangeven)van werd gemaakt, wel makelijk zo'n vrouw die alles goed vind en altijd klaar staat dacht en nacht om de helpende hand toe te steken, zonder daar wat terug voor te verwachten
(leef jij in twee werelden ofzo?)
Kun je voorbeeld geven waar je dan aandenkt?
verder krijg ik een bepaalde vitamine door die goed voor je zou zijn.. Blaas en geslachtsdelen..
Masseer de onderkant van je hak eens, net in de overgang van hak naar binnenkant.. Als dat pijnlijk is, zal je kundaline meer opzweep kunnen gebruiken..
Vrouwelijke gekwetstheid..
Mannen..
Problemen met mannen.. aanvaarden..
kies nooit de makelijkste nee
Ik zie je zelfs bijna mopperen als ik het over mannen heb..
ik accepteer/respecteer te veel ben ik bang
Alsof er over je gevoeligheid heen wordt gelopen..
juist dus
Nu weet ik niet direct ofdit vanuit de kindertijd is, of vanuit het volwassenheid..
vermoeden ligt vanuit de kindertijd..
Charistmatische vader, veel vrouwelijk schoon aantrekken.. mooie man die van zijn charmes gebruik wist te maken..
Dit doet me meer denken aan m'n ex-vriend(heeft heel veel inpact gehad op/in mijn leven) dan aan mijn vader
Ik zie een echte don juan
Goh en dat voor die tijd..
Is je vader overigens nog in leven of niet?
mijn vader en ex-vriend zijn nog bij leven
Ik krijg meestal wat van personen door als ze er niet meer zijn..
Ik krijg een diamant door..
Dat betekent dat je op zoek bent naar heelwording met jezelf en je uiterlijke leven..
Willen zijn, wie je bént..
Yep, het harde wat ik heb moeten ontwikkelen past eigenlijk niet bij mij, maar moet uit zelfbescherming
Uitdragen wie je bent.. en trotszijn op datgene dat je hebt te bieden..
Dat is sinds de laatste 2 jaar zeker, heb het daarvoor nooit gehad, onzeker,het zal wel aan mij liggen, enz.
Er wordt steeds tegen mij gezegd: zo hoort het niet, zo doe je het niet, het moet op deze manier.. (ik zie je als een kleine shirley temple omhoog kijken naar een groot iemand, die jou wel eens etikette zal bijbrengen) ben je opgegroeid met strenge etikette? Waar vooraanstaande mensen je leven ten deel vielen..
Hogere kringen en geldlustige machten jouw ouders hebben geschapen.. (ieks dat lijkt wel een film)
niet in dit leven in iedergeval
Meissie.. (hé hé) na lang getouwtrek zie ik de mooie persoonlijkheid (je straalt hele lieve en mooie oogjes hoor!!) die even om het hoekje komt kijken..
Leef niet half, maar ten volle..
stem je zienwijze af op je hart en vergeef een aantal onverwerkte zaken.. Wees één met het universum en luister naar het zachte gefrluister van je hart die overschreeuwd wordt door drukte en gedoe (die niet bij je passen)
zeer treffend, geeft weer hoe ik me op dit moment voel en mee bezig ben
Vermoeidheid met rsi achtige klachten (nek schouder) een rugzakkie dat leeg mag..
juist,het een plaats geven, vergeven, acceptatie.
Ik zie jou en wil even lekker diep door ademen, even lucht en ruimte nemen voor mij..
Mijn innerlijke buik verwarmen...
Roken heeft een functie en het zou me niet verbazen als je rookt.
als een ketter op dit moment Misschien doe je het al, maar Reiki,
goeie tip, ga daar naar kijken magnetiseren
werkt zeer goed bij mij inderdaad, maar al lange tijd niet gebeurt zou een mooie weg zijn, naar het begin van healing.. Misschien is er iemand in de buurt waar je eens langs zou kunnen wandelen..
heb je een tip waar ik zou kunnen kijken voor een magnetiseur in mijn buurt, omgeving rotterdam?
Alleen met je hersens red je het niet
leuk dat je dit aangeeft, heb voor volgende week een afspraak, en had zelf ook al het idee dat ik daar wel heen gaat, maar dit niet alles oplost (bijvoorbeeld psycholoog), Je hebt ook warmte en compassie en liefde nodig, om heel te worden met jezelf.. massage, shihatsu.. als je maar in contact komt met je lijf.. !!!
precies
Ik zie zelfverwijt.. In de keuzes die je hebt gemaakt, die je liever niet gemaakt had willen hebben..
klopt heeft te maken met verslaaft te zijn geweest
De bloem die ik voor je doorkrijg is een hyjacint, die staat voor krachtmeting (even sterk willen zijn als de ander), macht, vrede...
Jouw steen moet absoluut oranje / geel-achtig zijn en ik krijg barnsteen:
je bent nr.2 die dit aangeeft
Barnsteen wordt vooral gebruikt voor aandoeningen van de longen en luchtwegen, zoals astma en verkoudheden.
* Allerlei aandoeningen aan het maag-darmstelsel en leverklachten verbeteren bij het dragen van een barnstenen hanger, of het drinken van een glas water waarin een barnsteen gelegen heeft.
* Barnsteen wordt vaak op stranden gevonden en kan zeezout bevatten. In dat geval kan hij goed op de schildklier gelegd worden en kroep voorkomen, verlichten of zelfs genezen.
etc... zie bron:
http://www.semoea.nl/edelstenen/barnsteen.html
En meissie..
Ik stop er even mee..
De groetels en veel plezier op dit forum, hopelijk voel je je gauw thuis..
dank je wel :)moet je lieverd noemen, en voelt zeer aangenaam hier te zijn.
Liefs Sylvia