Loading...
nl

Rik, wie wil mijn foto's lezen...?

Rik
Rik okt 25 '09
Na van een vriendin over deze site gehoord te hebben, ben ik heel benieuwd wat jullie uit mijn foto halen... in hoog gespannen verwachting... wink

met vriendelijke groet,

Rik
Delen:
admin
admin okt 25 '09
Welk is de meest recentste foto?
Rik
Rik okt 25 '09
Bellefleur,

De kleurenfoto is de meest recente.
Maar er zit niet veel tijd tussen de foto's, hoor.
admin
admin okt 25 '09
Hoi Rik,

Ik wil eens voor je kijken ... Laat je me weten wat ik er van gebrouwen heb? Feedback is belangrijk voor mijn ontwikkeling smile

* je kijkt me onderzoekend aan, nieuwsgierig naar de wereld om je heen ...

* computers, ik zie je in de ict wereld, of zeer bekend op computer terrein? Al is het voor je hobby, maar leuk vind je het wel, intrigrerend hoor ik. Met name de onbekendheid van alle chips en harde schijven maakt je nieuwsgierig en je bent niet iemand die dan snel opgeeft. In het algemeen trouwens ook, ben je een doorzetter, een volhouder

* krijg wat last van de linkerkant van mijn hoofd, ter hoogte van de slaap. Kan betekenen dat je hoofdpijn hebt, maar ook dat je dromen hebt op dit moment in je leven die je nog niet kan verwezenlijken. Maar dat komt goed, het zal je uiteindelijk toekomen waar je voor vecht.

* strakke kaaklijn, weer die volhoudendheid krijg ik door, niet opgeven. Dat is een belangrijke rode draad door je leven geweest en dat zal het in de toekomst ook zijn.

* je bent sociaal, mensen voelen zich gauw op hun gemak bij je , je straalt een rust en openheid uit, die anderen aantrekt.

* voetballen, sporten .. fanatiek beoefenaar? Of juist een fanatiek toeschouwer? Krijg ik niet helemaal helder, maar het is wel iets wat je belangrijk vind in het leven, sporten, je inspannen om je doel te bereiken.

Ik wil het hier even bij laten, krijg nog wat door, dat je ook veel verdriet hebt gekend, met name in het heden. Je houdt je tranen vaak in omdat het niet "zou mogen" . Maar je verdriet mag ook een plekje krijgen. Ik krijg niet helder welk verdriet het is, wel een afscheid van iets of iemand??

Ik hoor graag van je

Namasté Larapinta
Rik
Rik okt 25 '09
hallo iedereen,

Vers van de pers een paar foto's gemaakt.
bellefleur vroeg hiernaar, bij deze.. wink

Larapinta; dank je wel voor je reaktie! ik ga hier later nog even op terug komen mischien wil je nog wat toevoegen of wijzigen na het plaatsen van deze foto's...
excuus dat ik niet meteen een paar hele recente foto's geplaatst heb.

fijne dag iedereen

Rik
admin
admin okt 25 '09
Hey Rik,

Ik heb je zuiver gelezen, en weet niet of ik andere dingen doorkrijg nu je andere fotos hebt geplaatst.

winkMarjan
admin
admin okt 25 '09
Ok,Ik hou het meest van die zwartwitte foto,
Je hebt daar een zeer mooie lach,
Ik denk dat vele meisjes en vrouwen hun harten sneller slaan! smileals ze jou al eens tegenkomen.
Dat zuiderse tintje, en naar mijn gevoel speel je daar al eens op in.
Ik heb het gevoel dat ik je ken, nog al eens gezien heb, op foto.

Heb je een vriendin/liefje, waarmee je op reis bent geweest, en daar iets niet is goed gegaan,
waardoor jullie elkaar beter hebben leren kennen in wie jullie zijn?
Het was in alle geval een spannende bedoening, Het voelt zo..
en hopelijk, of beter gezegd, één van jullie twee hoopt op beterschap in die relatie. Klopt dit?
Je bent volgens mij een computer-fanaat.en werk je ook in die branche.
je bent een tikkeltje verlegen, sorry maar ik zag het aan je ogen,
je wil dat steeds wat wegsteken, achter een facade van groot-voordoen, maar dat is voor niets nodig, hoor.
Je komt niet echt aan je emotie's die er zijn, je loopt daar aan voorbij,
en toch speel je in op de emotie van anderen, dat doe je aan de buitenkant van jezelf, (uiterlijk dus)..door je schijnbaar "open" te stellen. Maar eigenlijk ben je geslotener dan men denkt.

ik krijg niet zo veel door, in feite, je verstopt je.. achter charmes.
Ik voel veel mannelijke energie, dat op de voorgrond wil staan,
en die zaken wil doordrukken.
Ik zou tegen je willen zeggen " laat los, het oude, wat geweest is, is geweest. Sommige dingen waren goed, en weer andere dingen niet. Je leert ervan.. en er zijn gebeurtenissen die nooit meer terugkomen."
.. je bent wijzer nu! Gelukkig!!!
(weet niet waarom ik dit schrijf, ik liet me gewoon gaan hoor)

liefs,
Bellefleur
admin
admin okt 25 '09
oh, mooie foto's! effe kijken of ik nog wat doorkrijg
admin
admin okt 25 '09
oh op die foto's zie ik je vrouwelijke energie duidelijker!
Mooier in balans met je mannelijke kant, zie ik.
Maryssa
Maryssa okt 25 '09
Hallo Rik,

Even kijken..

* Ik krijg een beetje last van mn keel als ik naar je kijk. Rook jij teveel? Ook wat last van je stem, lichte heesheid, veel je keel schrapen.

* Rechtbank hmm komt voorbij ik geloof niet in de zin dat je hier werkzaam bent maar je hebt er volgens mij mee te maken gehad. Kantongerecht? Iets met je werk? Conflict?

* Mijn rechterarm; bovenarm bij de biceps geeft een wat zeurderig gevoel alsof je het wat overbelast hebt.

* Verhuizing, verhuiswagen?

* Je bent een joviaal type. Iemand die houdt van lekker ouwehoeren in de kroeg maar ook wel eens de diepte in wil bij bepaalde onderwerpen maar dit bij de vrienden niet zo goed kwijt kan. Je hebt volgens mij ook wel een aantal vriendinnen bij wie je jouw gevoelskant wel kwijt kunt. Eigenlijk heb je meer klik met vrouwen dan met mannen om een vriendschap mee op te bouwen.

* Charmeur ben je, je weet heel goed hoe een dame behandelt wilt worden. Aan aandacht van de dames dus geen gebrek. Je hebt hier ook je voordeel mee gedaan in het verleden. Volgens mij zit je nu op dit vlak in wat serieuzer vaarwater. Je wilt stabiliteit.

* Oog voor detail je hebt kleine dingen heel goed in de gaten.

* Had jij een hond vroeger bij je ouders thuis? Ik krijg de snoet van een hond te zien

* Een beetje het "Is dit alles gevoel" komt boven. Je wilt zoveel mogelijk uit het leven halen maar aan de andere kant ben je ook zooooo moe en wil je rust en die stabiliteit waar ik het eerder over had.

* Beetje het gevoel als ik naar je meest recente foto's, kijk dat er wat is gebeurd waardoor je minder zelfverzekerd bent. Alsof je zelfvertrouwen een knauw heeft gehad. Iets met de liefde..

* Ik krijg ook een beer te zien bij je. De beer staat voor introspectie en nadenken. Je bent erg bezig met hoe jij in elkaar zit en hoe dat past bij de manier waarop je leeft. Ergens heb ik het gevoel dat je het heel anders wilt, maar mist er vrijheid om knopen door te hakken? Is er een vrouw die wat minder van veranderingen houdt?

Nou Rik dat was mn lezing voor jou. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Groetjes Maryssa
Rik
Rik okt 26 '09
Goede middag Larapinta, Bellefleur en Maryssa,

eerst wil ik jullie alvast bedanken voor jullie snelle reaktie op de foto's! Dank je! Ik herken zeker een paar onderwerpen die er worden aangeraakt en ga hier zeker op terug komen.
Vind het zelf prettig om dit in een PB te doen en ga daar de komende dagen een goed moment voor pakken.
hele fijne dag iedereen en tot mails

knuffels
spirit
spirit okt 26 '09
Wat veel en wat een mooie foto's
Ik ben van mening(maar dat is persoonlijk)dat het niet uitmaakt hoe oud een foto is, je voelt de energie.
En wat er wordt verteld hoeft niet van nu te zijn, maar kan ook van een tijd geleden zijn of iets wat nog gaat komen.Dat wilde ik even kwijt.
Nu over jouw persoontje.

Ik krijg maar steeds een waarom door.Iets lukt er niet in je leven.Ik krijg het idee dat je iets voor jezef bent gaan doen of aan het denken bent het te gaan doen,Je wilt een zelfstandige worden.en daarvoor meot je veel naar het buitenland.

ik zie een zeer goed contact met je ouders waar je ook zo vaak mogelijk naar toe gaat.
Ik krijg een aantal dingen niet helder.Je hebt specifieke vragen waar je een antwoord op wilt, daarom heb je je aangemeld op deze site.
Wil je de vragen stellen, misschien rijg je wel antwoord.
Ik krijg het idee dat je helemaal leeg bent qua gedachten, je moet een beslissing nemen maar je weet niet welke d ejuiste is.Volg je intuitie en dat zal de juiste zijn.

Liefs Spirit.
admin
admin okt 26 '09
hallo rik

ik wil ook een poging wagen

-jij ben volgens mij een verkoper of je werkt in een bedrijf waar jij wel wat te zeggen hebt

-je houd wel van een praatje

-als het nodig is dan sta jij je mannetje wel

-je hebt twijfels ergens over krijg het niet duidelijk

-heb jij een kat in huis?

-je lacht van buiten maar van binnen zit er ook verdriet (kan oud verdriet zijn)

-rij jij in een bwm(zwarte)? of is dat een droom van je?

-zwangerschap...dochtertje krijg ik door???herken jij dit??

-ik moet steeds (op de foto) rechts naast je kijken heb het idee dat een man bij je is.

-heb het idee dat jij dingen haarfijn aanvoelt

dit was mijn lezing

feedback hierop zou fijn zijn aangezien dat ik pas met fotolezen bezig ben

liefs kikkertje
admin
admin okt 29 '09

had je toevallig de reactie's al gelezen?
Maryssa
Maryssa okt 29 '09
Yep ik ben net als jij Kikkertje, ook benieuwd naar de feedback van Rik!
Rik
Rik okt 29 '09
hahahaha.. wat grappig.. ben er net mee bezig. het komt eraan dames. Niet te ongeduldig he.. smile
admin
admin okt 29 '09
mail aangekomen, en gelezen! smile
admin
admin okt 29 '09
langs de ene kant vind ik het wel jammer dat het per mail ging,
er staan geen "levensbedrijgende dingen" in die conversatie! laugh
mag best op het forum van me, die mail....Rik, wat denk jij?
Rik
Rik okt 29 '09
Liever niet Bellefleur, er staan idd geen levensbedreigende dingen in maar toch.. tis wel behoorlijk persoonlijk en er kunnen heel veel mensen mee lezen in dit forum. Daar komt bij dat mochten er nog mensen willen reageren op een foto, dan kan dat lekker puur zonder mijn antwoorden gelezen te hebben. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki