Hoi Wolk,
Ik lees graag je foto. Het is erg lang geleden dat ik heb gelezen, dus ik hoop dat ik het nog een beetje kan. Ik lees graag of het klopt.
Ik merk dat je het leuk vind om aandacht te krijgen, maar misschien moet je uitkijken dat niet alle aandacht altijd positief is.
Kritiek krijgen is iets waar je moeite mee hebt, en kan je ook behoorlijk raken. Jij bent je vaak van geen kwaad bewust en het voelt voor jou echt super oneerlijk. Ik heb sterk het gevoel dat dit uit je verleden komt en dat je in de ogen van je vader of moeder, het nooit goed kon doen.
Je hebt mensen om je heen nodig en vind het leuk om gezelligheid op te zoeken. Alleen zijn is iets wat moeilijk voor je is.
Je hebt een hele zorgzame kant waardoor jij ook erg geliefd bent bij de mensen om je heen. Je vrienden vinden het heerlijk om bij jou uit te huilen en door je nuchtere houding, kun je ze ook verder helpen met hun problemen. Kijk uit dat je niet je eigen problemen en gevoelens hierdoor vergeet en wegstopt. Jij mag er ook zijn!
Je hebt een sterke persoonlijkheid, maar bent vanuit jezelf onzeker. Ik heb daarom ook de indruk dat je vaker een "sociaal wenselijk" antwoord geeft in plaats van het echte antwoord. Iemand kwetsen is namelijk iets wat jij liever niet doet en ook uit de weg zal willen gaan.
Goed meer komt er niet door op dit moment. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en of het nog een beetje klopt. Groetjes Julien.