Loading...
nl

Wolk, Mijn foto lezen

wolk
wolk okt 24 '09
Hoi,

Ik heb hier ooit al eens een foto laten lezen maar dat is al een tijdje terug en van een oude foto en ik zou het fijn vinden mocht iemand nog eens een foto willen lezen voor mij.

Alvast bedankt:)
X

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 25 '09
Hoi Wolk,

Ik lees graag je foto. Het is erg lang geleden dat ik heb gelezen, dus ik hoop dat ik het nog een beetje kan. Ik lees graag of het klopt.

Ik merk dat je het leuk vind om aandacht te krijgen, maar misschien moet je uitkijken dat niet alle aandacht altijd positief is.

Kritiek krijgen is iets waar je moeite mee hebt, en kan je ook behoorlijk raken. Jij bent je vaak van geen kwaad bewust en het voelt voor jou echt super oneerlijk. Ik heb sterk het gevoel dat dit uit je verleden komt en dat je in de ogen van je vader of moeder, het nooit goed kon doen.

Je hebt mensen om je heen nodig en vind het leuk om gezelligheid op te zoeken. Alleen zijn is iets wat moeilijk voor je is.

Je hebt een hele zorgzame kant waardoor jij ook erg geliefd bent bij de mensen om je heen. Je vrienden vinden het heerlijk om bij jou uit te huilen en door je nuchtere houding, kun je ze ook verder helpen met hun problemen. Kijk uit dat je niet je eigen problemen en gevoelens hierdoor vergeet en wegstopt. Jij mag er ook zijn!

Je hebt een sterke persoonlijkheid, maar bent vanuit jezelf onzeker. Ik heb daarom ook de indruk dat je vaker een "sociaal wenselijk" antwoord geeft in plaats van het echte antwoord. Iemand kwetsen is namelijk iets wat jij liever niet doet en ook uit de weg zal willen gaan.

Goed meer komt er niet door op dit moment. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en of het nog een beetje klopt. Groetjes Julien.
spirit
spirit okt 26 '09
Lieve wolk
Het eerst wat ik door kreeg is dat je het erg moelijk hebt op het moment en dat je misschien wel wat hulp zou kunnen gebruiken.

Je worstelt met een aantal onverwerkte problemen uit het verleden waar je op het moment geen grip op hebt.
Daardoor kom je in eeen circel.
Lieverd je bent zo mooi en je hebt zo veel te geven.twijfel niet over alles.Je hebt (zo voelt dat temninste) een prima relatie, maar daar twijfel je zelfs aan.
Je bent een kanjer.
Heel veel liefs spirit
Pegasus
Pegasus okt 26 '09
Hallo Wolk,

Je hebt ontzettend veel talent. Maar je bent heel onzeker. Hoeft niet. Vertrouw op jezelf.
Kun je goed organiseren? Volgen mensen jou?
Ik zie je ook dingen doen op het vlak van drama, muziek of expressie, als hobby.
Je hebt genoeg mensen om je heen, die het goed met jou voor hebben. Voel hun warmte en koester dit. Maar leer vertrouwen op jezelf. Dat kun je. Blijf niet hechten aan hun bevestiging. Je kunt prima je eigen boontjes doppen.

Het voelt als of je bezig bent met een studie. Gaat het goed?

Dit is het even voor nu. Ben benieuwd naar jouw reactie.

Liefs Pegasus.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420