Loading...
nl

Foto Bobby

jo
jo sep 8 '06
nou ik weet het niet soms twijfel ik daar wel eens aan.. of ik het wel allemaal goed doe.
bobby is wel heel makkelijk. als hij bijv vers drinken wil komt hij voor me zitten en piept 2 keer. ik vraag dan: wat wil bobby dan? en dan loopt hij naar het aanrecht en gaat voor de kraan staan. zo doet hij het met heel veel dingen. hij zit voor me hij piept en ik vraag wat hij wil. en hij loopt ernaar toe meestal wil hij water of een snoepje. hij is zo slim. hij kan ook knuffelen dat is ook echt raar. dan zeg ik tegen hem bobje krijgt vrouwtje knuffel en dan komt hij en springt half op je en duwt zijn hoofd tegen je aan. ze zeggen altijd dat je tegen een hond geen lange zinnen moet zeggen maar ik doe niet anders tegen bobby want op een of andere manier snapt hij dat.
Gr Jo
LPChip
LPChip sep 9 '06
En ook dat is een eigenschap van nieuwetijds zielen. Denk echt dat Bobby een nieuwetijds hond is.
jo
jo sep 10 '06
ik zal dat stuk eens goed gaan lezen als ik tijd heb. ik heb het wel al een keer gelezen maar wel snel snel dus veel is daar niet van blijven hangen. dan kan ik eens ff kijken of ik nog meer dingen tegen kom dat ik denk van ja dat heeft hij ook..
Tamara26
Tamara26 sep 13 '06
Vergeet niet dat mechelse herders ontzettend slim zijn en net zo kunnen denken als een kind van 4.
Hoe is t met bobby?
Je moet echt niet denken dat je t niet goed doet.
Je kunt er gewoon niks aan doen dat jou hond zo gevoelig is.
Gevoelens zoals : boosheid, verdiet, maar ook:
vrolijkheid en gezelligheid; het hoort er allemaal bij.
Wat doet hij trouwens als je vrolijk bent?
Waarschijnlijk is hij dan door t dolle of niet?
Dat denk ik tenminste.
Mijn mechelse herder is ook typisch.
Als ik verdrietig ben, kan hij het niet zien. Als het al bijna over is, kan hij pas bij me komen. Als ik boos ben, duikt hij in alle hoeken terwijl ik hem nooit sla of schop.
Hij denkt: de roedelteef is boos dus ik ga haar uit de weg! Het is gewoon roedelgedrag.
Hij beschermt mijn kleine heel erg en gaat voor hem door t vuur. Als ik hem naast de kinderwagen zet, hoeft niemand te proberen om erbij te komen, want hij springt er gewoon tussen.
Het is een schat van een beest. Maar ze moeten wel weten waar ze in de roedel staan, anders heb je er nog een hele kluif aan. Maar dat is eigenlijk met elke hond zo...
Liefs,
jo
jo sep 22 '06
ja dat doet bobby ook als ik verdrietig ben komt hij meestal niet dan kruipt hij ook weg en als ik dan weer lach komt hij kusjes geven. Maar als ik verdrietig ben staat charlie wel weer vooraan. die komt dan echt slijmen en dat deed yoshi ook altijd.

Ik heb het stuk nog eens gelezen maar ik kan niet zo zeggen van je dat heeft bobby ook.
Het zijn verder echt twee schatten. Ze komen nu alleen veel aandacht tekort omdat wij of zijn werken of in het huis bezig zijn nu zijn mijn vader en moeder ook nog eens op vakantie en wordt het nog veel drukker. Ik moet binnen kort echt ff rust en tijd nemen voor mezelf en de honden anders komt het niet goed denk ik. gelukkig kan ik nog zelf mijn werktijden indelen. maar dat is zeer binnenkort ook afgelopen omdat het bedrijf gaat verhuizen. dus moet ik ook weer ander werk gaan zoeken. maar wanneer?? moet zo gaan werken tot 10 uur vanavond en zaterdag en zondag op de beurs werken van 7 tot 7 maandag gelukkig vrij! en dan begint het weer lekkere lange dagen maar we overleven het wel! Daarom reageer ik hier op het forum zo weinig sorry sorry maar ik lees wel alles..

Groetjes Jo
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske